//

Iphone 3g

Iphone 3g discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb pas geleden een 2de hands iPhone 3g 16gb in het zwart gekocht. Alles deed het en het was simlock vrij, nadat ik itunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-04-09, 17:17
Ducati Ducati is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 1
Standaard Iphone 3g

Ik heb pas geleden een 2de hands iPhone 3g 16gb in het zwart gekocht.
Alles deed het en het was simlock vrij, nadat ik itunes op m'n pc geinstalleerd en gestart had vroeg het of ik de iphone wou upgraden ik tikte op ja en nadat het was gedownload en geinstalleerd deed niks het meer.

Simkaart doet het niet meer en ik kan alleen noodoproepen doen, kan de iPhone verder ook niet gebruiken en als ik op Itunes ga staat er:

De SIM-kaart in deze iPhone word niet ondersteund.

Ik heb wat over jailbreak en unlocken gelezen en zonder succes geprobeerd.
Op het programma QuikPwn staat er:

The IPSW file you selected (iPhone1,2_2.2.1) does not match the firmware version of your device (iPhone1,2_2.2).

Weet iemand een manier om de iPhone te jailbreaken en unlocken of wat ik fout doe.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-04-09, 17:20
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

blijkbaar was je iPhone simlockvrij gemaakt door yellowsnow en dat is enkel mogelijk op Baseband 2.28, door de update naar firmware 2.2.1 heb je nu Baseband 2.30 en kan je de iPhone niet sofwarematig unlocken.

Doorzoek het forum eens en je vind zeker nog meer antwoorden op je vragen en wat je nu moet of kunt doen.
  #3  
Oud 19-04-09, 17:30
MikMakMan MikMakMan is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 70
Standaard

Ik zou de persoon van wie je hem hebt gekocht maar even duidelijk maken dat je flink pissig bent dat hij je niet heeft verteld dat je hem niet zomaar moet updaten (omdat je dan je unlock kwijt bent).

Je hebt kans dat je de baseband kan downgraden, maar daarover staat op dit forum ook het een en ander.
  #4  
Oud 19-04-09, 18:12
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Je kunt het oplossen, Wees er alleen zeker van dat je thuis een Wi-Fi netwerk hebt.

Activeer en jailbreak je iPhone met QuickPwn 2.2.5. Zorg vervolgens dat je op je Wi-Fi netwerk zit en open Cydia. Laat de sources refreshen, installeer eventuele updates en installeer de iClarified repo vanuit de repositories folder. Daarna installeer je DownBB en reboot je je iPhone. Ga terug in Cydia en installeer yellowsn0w, je iPhone moet nu weer werken.

Firmware 2.2.1 unlocked, met de firmware 2.2 baseband.

Succes.

EDIT
Werkt btw dacht ik alleen op bootloader 5.8, maar dat kun je ook checken of je dat hebt.

__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT

Laatst gewijzigd door iMario; 19-04-09 om 18:16.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:07.