//

iphone start niet meer op na jailbreak

iphone start niet meer op na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) k heb mijn iphone vandaag proberen te jailbreaken en heb het probleem dat ik alleen een apple logo krijg te zien en dat ie om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-05-09, 21:41
stevenvandenheuvel stevenvandenheuvel is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Standaard iphone start niet meer op na jailbreak

k heb mijn iphone vandaag proberen te jailbreaken en heb het probleem dat ik alleen een apple logo krijg te zien en dat ie om de 2 minuten trilt en na 10 min uit en gelijk weer aan gaat.
probeer hem aan te sluiten met itunes maar die zegt dat ik een beveiligingscode moet invoeren op mijn iphone maar dat gaat niet ivm apple logo ook via quickpwn lukt het niet die zegt dat die versie aleen apparaten alleen gejailbreakt kunnen worden met versie 2.0 terwijl ik de zelfde gebruikte vvo rhet jailbreake ik heb een iphone 16gb 3g wit ik hoop dat iemand mij kan helpen heb zelf weinig verstand van computers en telefoons vriendelijke groet steven van den heuvel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-05-09, 22:00
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Als je de iphone hebt via Tmobile: Zet de iPhone dan in DFU mode en restore in iTunes.
Als je een gelockte iphone hebt en yellowsn0w of x-sim gebruikt: Zet hem dan in recovery mode of dfu mode en restore naar een custom 2.2.1.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 01-05-09, 22:05
stevenvandenheuvel stevenvandenheuvel is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Standaard

oke dank je wel heb hem via t mobile ben nu aan het herstellen via itunes moet ik hem daarna opnieuw jailbreake groetjes steven
  #4  
Oud 01-05-09, 22:08
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ja je zult hem opnieuw moeten jailbreaken.
  #5  
Oud 26-11-10, 21:35
jerroenn jerroenn is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

hallo,
Ik heb mijn iphone 2g firmware 3.0 in het buitenland gekocht.
Als ik mijn iphone aansluit op itunes, staat daar dat mijn simkaart niet wordt ondersteund.
Ik heb mijn iphone proberen te jailbreaken en unlocken via redsnow. Alles verloopt perfect tot hij moet rebooten, na dit komt er alleen het witte apple logo.
Kan iemand mij helpen??

bedankt Jeroen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone jailbreak verwijderd en iPhone start niet meer op WesleyvdL Jailbreak 3 27-02-11 15:18
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
FW 3.1.2: iPhone 3GS start niet meer op na Jailbreak (blackra1n) mgpg89 Archief 5 17-01-10 16:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:58.