//

3G nieuwe T-Mobile Iphone

3G nieuwe T-Mobile Iphone discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort mag ik eindelijk ook eens proeven van de welbekende Iphone. Dankzij een familielid heb ik nu een nieuwe Iphone van T-Mobile. En ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-05-09, 14:22
kcsnake kcsnake is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 1
Standaard 3G nieuwe T-Mobile Iphone

Sinds kort mag ik eindelijk ook eens proeven van de welbekende Iphone.
Dankzij een familielid heb ik nu een nieuwe Iphone van T-Mobile.

En ik moet eerlijk zeggen dat ik meteen verlieft op het toestel ben geworden.Wat een opties en mogelijkheden , en dan ook nog super makkelijk in gebruik.

Ik ben ook meteen eens gaan google naar meer info en kwam al snel uit op deze site , naar mijn idee DE Iphone site voor info.
Nu als leek op de site wordt je wel overspoelt met verschillende versies , firmwares , bootloaders , jailbreaks , up/downgrade en ga nog maar even door.
Vond het dus wel lastig om uit te zoeken wat ik nu precies moest doen en wat ik nodig had.

Mijn doel was om met mijn KPN kaartje te kunnen bellen met de Iphone van T-Mobile.
Ik las vanalles over jealbreak en dacht dat dit ook voldoende zou zijn , maar kwam er pas later achter dat je hiermee een basis hebt voor te unlocken.
Maar met een jailbreak kon ik wel verschillende software op mijn IPone zetten.

Dit is me dus goed gelukt via dit forum maar het unlocken zelf blijft voor mij een raadsel.
Wat ik kan vinden is dat het met de nieuwste firmware niet zo simpel is.
Ik heb er verder ook niet veel zin in om zo diep te gaan met instellingen enz.

Dus nu kies ik voor het unlocken door T-mobile , en hier komt nu eigenlijk pas de vraag.

Nu is die dus gejailbreaked , als T-molie hem gaat unlocken (via het itunes programma heb ik begrepen) kunnen hun dan zien dat die gejailbreaked is ?

En wordt mijn tel. nu weer gereset en moet ik hem opnieuw jailbreaken ?

Wil dit namelijk niet meer missen , heb dat ding helemaal vol zitten met progs , games , muziek , en niet te vergeten mijn geliefde podcasts.

Dus graag even wat duidelijk uitleg hier over .......
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-05-09, 14:32
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kcsnake Bekijk bericht
Sinds kort mag ik eindelijk ook eens proeven van de welbekende Iphone.
Dankzij een familielid heb ik nu een nieuwe Iphone van T-Mobile.

En ik moet eerlijk zeggen dat ik meteen verlieft op het toestel ben geworden.Wat een opties en mogelijkheden , en dan ook nog super makkelijk in gebruik.

Ik ben ook meteen eens gaan google naar meer info en kwam al snel uit op deze site , naar mijn idee DE Iphone site voor info.
Nu als leek op de site wordt je wel overspoelt met verschillende versies , firmwares , bootloaders , jailbreaks , up/downgrade en ga nog maar even door.
Vond het dus wel lastig om uit te zoeken wat ik nu precies moest doen en wat ik nodig had.

Mijn doel was om met mijn KPN kaartje te kunnen bellen met de Iphone van T-Mobile.
Ik las vanalles over jealbreak en dacht dat dit ook voldoende zou zijn , maar kwam er pas later achter dat je hiermee een basis hebt voor te unlocken.
Maar met een jailbreak kon ik wel verschillende software op mijn IPone zetten.

Dit is me dus goed gelukt via dit forum maar het unlocken zelf blijft voor mij een raadsel.
Wat ik kan vinden is dat het met de nieuwste firmware niet zo simpel is.
Ik heb er verder ook niet veel zin in om zo diep te gaan met instellingen enz.

Dus nu kies ik voor het unlocken door T-mobile , en hier komt nu eigenlijk pas de vraag.

Nu is die dus gejailbreaked , als T-molie hem gaat unlocken (via het itunes programma heb ik begrepen) kunnen hun dan zien dat die gejailbreaked is ?

En wordt mijn tel. nu weer gereset en moet ik hem opnieuw jailbreaken ?

Wil dit namelijk niet meer missen , heb dat ding helemaal vol zitten met progs , games , muziek , en niet te vergeten mijn geliefde podcasts.

Dus graag even wat duidelijk uitleg hier over .......
Nee dat kunnen ze niet zien. Verder zal er niets gebeuren, alleen dat tmob je iPhone simlock vrij maakt.

Volgende keer even opletten waar je je post plaatst, want hij stond bij 1.0 en jij hebt een 3G.

Ik heb hem voor je verplaatst naar het goede topic.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke fw van nieuwe Iphone T-mobile. RioolDokter Archief 3 21-04-10 10:27
Nieuwe iPhone kopen bij T-Mobile matsoft Odido (T-Mobile) 18 07-05-09 11:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:02.