//

vraagjes

vraagjes discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Na heel veel lezen hier over het jailbreaken van me telefoon heb ik besloten om dit te doen, dit ging helaas mis en ben nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-05-09, 11:23
jhnschts jhnschts is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard vraagjes

Na heel veel lezen hier over het jailbreaken van me telefoon heb ik besloten om dit te doen, dit ging helaas mis en ben nu de telefoon aan het herstellen.

ik kreeg steeds error 1013 en ben er achter dat dit met de band e maken heeft. of iets in die richting.

Nou heb ik dit gedaan via de handleiding hier maar deze beschrijft het voor firmware 2.2 en ik heb er 2.2.1 opzitten.

oe kan ik dit dan het besten aanpakken, kan ik dit rechtstreeks doen via quickpwn zonder eerst een nieuwe firmware er op te zetten of moet dit anders??

ook heb ik de nieuwste versie van itunes kan dit problemen geven ?? zo ja hoe moet ik dan downgrade??

Me laatste vraag is kan ik alles wat ik uit de appstore heb gekocht nog gebruiken als ie gejailbreaked is??

ooh en kan ik altijd terug naar me orginelen instellingen??

heb all heel veel gezocht op het forum maar kom er nog niet hellemaal uit ben erg nieuw in dit gebeuren.

gr Johan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-09, 11:34
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Gebuik quickpwn 225 om van error 1013 af te komen. Sluit iTunes af en start quickpwn en doe wat er op je scherm komt te staan met quickpwn. Daarna opnieuw proberen te jailbreaken.
Na de jailbreak werken al je gekochte apps uit de appstore gewoon.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 09-05-09, 11:40
jhnschts jhnschts is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Gebuik quickpwn 225 om van error 1013 af te komen. Sluit iTunes af en start quickpwn en doe wat er op je scherm komt te staan met quickpwn. Daarna opnieuw proberen te jailbreaken.
Na de jailbreak werken al je gekochte apps uit de appstore gewoon.
dus hoef alleen quickpwn te gebruiken?? deze zet dan ook cydia enzo erop?? En een firmaware van deze site heb ik dan niet nodig?? sorry dat ik zo veel vraag hoor maar ben beetje nieuw nog hahah en met zoek functie krijg ik alleen wat halve anwoorden
  #4  
Oud 09-05-09, 11:41
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jhnschts Bekijk bericht
dus hoef alleen quickpwn te gebruiken?? deze zet dan ook cydia enzo erop?? En een firmaware van deze site heb ik dan niet nodig?? sorry dat ik zo veel vraag hoor maar ben beetje nieuw nog hahah en met zoek functie krijg ik alleen wat halve anwoorden
Als je fw 221 nog niet op je desktop hebt staan kan je het downloaden uit de wiki bij firmware. En ja na de jailbreak heb je cydia erop staan.
  #5  
Oud 09-05-09, 11:42
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jhnschts Bekijk bericht
Na heel veel lezen hier over het jailbreaken van me telefoon heb ik besloten om dit te doen, dit ging helaas mis en ben nu de telefoon aan het herstellen.

ik kreeg steeds error 1013 en ben er achter dat dit met de band e maken heeft. of iets in die richting.

Nou heb ik dit gedaan via de handleiding hier maar deze beschrijft het voor firmware 2.2 en ik heb er 2.2.1 opzitten.

oe kan ik dit dan het besten aanpakken, kan ik dit rechtstreeks doen via quickpwn zonder eerst een nieuwe firmware er op te zetten of moet dit anders??

ook heb ik de nieuwste versie van itunes kan dit problemen geven ?? zo ja hoe moet ik dan downgrade??

Me laatste vraag is kan ik alles wat ik uit de appstore heb gekocht nog gebruiken als ie gejailbreaked is??

ooh en kan ik altijd terug naar me orginelen instellingen??

heb all heel veel gezocht op het forum maar kom er nog niet hellemaal uit ben erg nieuw in dit gebeuren.

gr Johan

Ten eerste, die foutmelding krijg je pas wanneer je de verkeerd FW herstel file hebt genomen..

Je hebt de volgende nodig:

Ik heb gebruik gemaakt van de iPhone1,2_2.2.1_5H11_Restore.ipsw
http://appldnld.apple.com.edgesuite....1_Restore.ipsw
En ik heb gebruik gemaakt van iTunes 8.0.2
Old Version of iTunes Download
En de Quickpwn is QuickPwn-225-2
http://quickpwn2-2-1.googlecode.com/...kPwn-225-2.zip

En maak gebruik van deze Tutorial:
https://forum.iculture.nl/f59/i...2-windows.html

Let op, moment dat je iPhone is hersteld en dan opnieuw start moet je iTunes AFSLUITEN, voordat de iPhone is herstart.. Hij mag namelijk geen contact maken met iTunes na Herstel..
Daarna start je Quickpwn en volg die stappen....

Daarnaast na Jailbreak moet je geen Backup terug zetten.. De iPhone aanmelden als NIEUW....
En vergeet niet de Simpincode Uit te zetten, dus dat je tijdens dit proces, indien iPhone herstart er niet naar de Simpincode wordt gevraagd, tijdelijk uitzetten in instellingen...

En als je iTunes gaat downgraden, vergeet niet ook de Library file in "Mijn Documenten" te verwijderen, want zolang die file op je PC blijft staat gaat geen enkel oude iTunes opstarten... (die kun je gewoon vinden door start-zoeken en dan iTunes zoeken en dan ga je in de File iTunes (deze zit meestal in mijn documenten en daar staat dan iTunes Library files.. Verwijder ze allemaal.. Restart de PC en dan install je de oudere versie van iTunes)

Na Jailbreak kan je alle apps van storen downloaden en installeren.. ze werken normaal...

Zolang je geen 3.0 beta software op iPhone installeert, kan je altijd terug naar de fabriekstand..
Als bij iTunes gewoon Herstellen klikt dan gaat hij terug naar de stand, toen je de iPhone kocht.....
Voor jailbreak doe je Shift en dan Herstellen en dan kies je voor bovengenoemde ipsw file... spreekt voor zich...

Sommigen moeten zo een jailbreak 3-4x doen voordat hij wertk.. sommigen 1... probeer t maar.. blijf proberen, meestal na 1x is hij goed, soms na 3x

oh ja vergeet niet, indien je gewoon op een Windows PC werkt, nadat je de iPhone1,2_2.2.1_5H11_Restore.ipsw gedownload hebt, is hij opgeslagen als .zip bestand.. deze moet jij handmatig wijzigen in .ipsw ...
Dit bestand moet je niet uitpakken... de Quickpwn bestand moet je wel uitpakken zodat je de .exe bestand kan klikken... Maar de eerst genoemde bestand, wordt opgeslagen als .zip, maar wijzig dit in .ipsw en dan ga je verder met de handleiding...

Veel Succes

Laatst gewijzigd door scoop1; 09-05-09 om 11:49. Reden: wat erbij gezet
  #6  
Oud 09-05-09, 11:46
jhnschts jhnschts is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

bedankt voor uitleg ga vanavond verder. toppie.
  #7  
Oud 09-05-09, 16:13
jhnschts jhnschts is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 Bekijk bericht
Ten eerste, die foutmelding krijg je pas wanneer je de verkeerd FW herstel file hebt genomen..

Je hebt de volgende nodig:

Ik heb gebruik gemaakt van de iPhone1,2_2.2.1_5H11_Restore.ipsw
http://appldnld.apple.com.edgesuite....1_Restore.ipsw
En ik heb gebruik gemaakt van iTunes 8.0.2
Old Version of iTunes Download
En de Quickpwn is QuickPwn-225-2
http://quickpwn2-2-1.googlecode.com/...kPwn-225-2.zip

En maak gebruik van deze Tutorial:
https://forum.iculture.nl/f59/i...2-windows.html

Let op, moment dat je iPhone is hersteld en dan opnieuw start moet je iTunes AFSLUITEN, voordat de iPhone is herstart.. Hij mag namelijk geen contact maken met iTunes na Herstel..
Daarna start je Quickpwn en volg die stappen....

Daarnaast na Jailbreak moet je geen Backup terug zetten.. De iPhone aanmelden als NIEUW....
En vergeet niet de Simpincode Uit te zetten, dus dat je tijdens dit proces, indien iPhone herstart er niet naar de Simpincode wordt gevraagd, tijdelijk uitzetten in instellingen...

En als je iTunes gaat downgraden, vergeet niet ook de Library file in "Mijn Documenten" te verwijderen, want zolang die file op je PC blijft staat gaat geen enkel oude iTunes opstarten... (die kun je gewoon vinden door start-zoeken en dan iTunes zoeken en dan ga je in de File iTunes (deze zit meestal in mijn documenten en daar staat dan iTunes Library files.. Verwijder ze allemaal.. Restart de PC en dan install je de oudere versie van iTunes)

Na Jailbreak kan je alle apps van storen downloaden en installeren.. ze werken normaal...

Zolang je geen 3.0 beta software op iPhone installeert, kan je altijd terug naar de fabriekstand..
Als bij iTunes gewoon Herstellen klikt dan gaat hij terug naar de stand, toen je de iPhone kocht.....
Voor jailbreak doe je Shift en dan Herstellen en dan kies je voor bovengenoemde ipsw file... spreekt voor zich...

Sommigen moeten zo een jailbreak 3-4x doen voordat hij wertk.. sommigen 1... probeer t maar.. blijf proberen, meestal na 1x is hij goed, soms na 3x

oh ja vergeet niet, indien je gewoon op een Windows PC werkt, nadat je de iPhone1,2_2.2.1_5H11_Restore.ipsw gedownload hebt, is hij opgeslagen als .zip bestand.. deze moet jij handmatig wijzigen in .ipsw ...
Dit bestand moet je niet uitpakken... de Quickpwn bestand moet je wel uitpakken zodat je de .exe bestand kan klikken... Maar de eerst genoemde bestand, wordt opgeslagen als .zip, maar wijzig dit in .ipsw en dan ga je verder met de handleiding...

Veel Succes
werkt nog niet krijg nu steeds error (5)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2 vraagjes dennie123 Jailbreak apps en thema's 1 08-12-10 23:01
2 Vraagjes Crimineeltje Jailbreak apps en thema's 3 06-09-09 11:41
Vraagjes Quintenajax Archief 3 03-05-09 12:24
2 vraagjes ivoborkus Archief 2 25-09-07 00:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:37.