//

iphone 3g (geen bereik meer na jailbreak+yellowsnow)

iphone 3g (geen bereik meer na jailbreak+yellowsnow) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen ik hoop dat jullie me kunnen helpen, Vandaag een iphone gehad (t-mobile) gesimlocked (witte versie). Omdat deze iphone van iemand was die hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-05-09, 04:00
r2get r2get is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Standaard iphone 3g (geen bereik meer na jailbreak+yellowsnow)

Hey mensen ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

Vandaag een iphone gehad (t-mobile) gesimlocked (witte versie). Omdat deze iphone van iemand was die hem niet wou heb ik hem overgenomen. Ik heb alleen geen T-mobile, dus ging ik op onderzoek uit om hem te unlocken.

- iphone draait Modem firmware: 02.30.03 / versie: 2.2.1 (5H11) (zo uit de doos)
- heb hem als eerste geactiveerd dwz; Kabel erin itunes gestart hij ging wat dingen doen en toen deed hij het (met een t-mobile kaart van me vrouwtje)
- Daarna jullie tut's gelezen, quickpwn gedownload en firmwarebestanden, heb zowat elke firmware bestand van jullie site gedownload maar quickpwn gaf bij elke bestand aan "string error" bij het inladen van het bestand. Dus ben ik maar via youtube gaan checken en kon daar wel een goed bestand vinden met een firmware bestand die wel ingeladen kon worden (iPhone1,2_2.2.1_5H11_Restore.ipsw)
- quickpwn doorgelopen, succesvol... iphone start op zonder sim, cydia geopent... yellowsnow geinstalleerd (ook succesvol)

heb daarna me HI kaart erin gedaan maar hij kreeg maar geen signaal... hij gaat wel aan,, kan ook internetten (Wi-Fi) maar signaal om te bellen krijg ik niet hij geeft aan "no service" linksboven...

maar het rare is dat ik daarna dat tmobile kaartje van me vrouwtje er weer in heb gedaan en dat die ook geen netwerk meer krijgt.............

dus inprincipe heb ik nu een itouch :S ....

wat moet ik doen om dit recht te zetten... hij is gejailbreakt,, yellowsnow zit er ook op alles kan ik wel doen via Wi-Fi,, hij start ook zonder sim... maar geen enkele sim werkt meer,, hij krijgt geen signaal

who can help me?

*edit... helaas ben ik er nu ook achtergekomen dat yellowsnow net werkt voor mijn modem firmware...... maar als de niewue firmware komt,, zou er dan ook een hack zijn die er dan wel voor zorgt dat die geunlocked kan worden zodat ik in de toekomst alsnog me tel kan unlocken? of ben ik nu gewoon de ***?

Laatst gewijzigd door r2get; 15-05-09 om 04:20.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-05-09, 04:17
MikMakMan MikMakMan is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 70
Standaard

Heel simpel:

je kan hem niet zomaar unlocken. Het enige wat je kunt doen is óf alles herstellen en hopen dat hij de t mobile weer pakt óf een rebelsim oid kopen, maar dan heb je geen 3G.

Wat ik nooit snap: waarom kopen mensen eerst een dure telefoon en gaan daarna pas kijken of hij wel te unlocken is???
  #3  
Oud 15-05-09, 13:27
r2get r2get is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Standaard

omdat je niet van te voren weet welke modem firmware erop draait,, blijkbaar sturen ze nu alleen telefoons met de nieuwste firmware op
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 - Na herstellen firmware geen bereik meer synopsis iPhone algemeen 11 10-03-11 16:51
iPhone 3G: Geen bereik na unlock en jailbreak iPhone 3g baart Unlock 16 30-09-09 17:27
iPhone 3G: Probleem: Yellowsnow op simlockvrije iPhone doet het nu niet meer zonder Yellowsnow oetkaa Unlock 4 07-06-09 16:34
HELP! Mijn iphone heeft geen bereik meer ! barkmeijer Archief 2 28-10-08 19:26
iPhone: iphone geen bereik meer na quickpawn roeney Jailbreak 8 25-08-08 17:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:44.