//

Going from fresh T-Mobile to Jailbroken custom

Going from fresh T-Mobile to Jailbroken custom discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Guru's, Na het lezen van diverse posts, heb ik nog steeds geen helder beeld voor ogen. Ik heb zelf een 3G 2.2.1 met 'illegale' custom ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-05-09, 10:18
gonijn gonijn is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Question Going from fresh T-Mobile to Jailbroken custom

Guru's,

Na het lezen van diverse posts, heb ik nog steeds geen helder beeld voor ogen. Ik heb zelf een 3G 2.2.1 met 'illegale' custom uit de sticky hierboven. Alleen was de mijne al 'jailbroken' toen ik hem kreeg.

Wil vanavond een frisse t-mobile (met off abo) van zijn maagdelijkheid ontdoen en inwijden in de wereld van Cydia. Heb ik nou quickpnw nodig of niet. Voor zover ik het kan zien zou ik het volgende doen:

- Laptop met iTunes (laatste versie)
- Download de 'officiele' custom 221 van Michael.
- Connect iPhone aan iTunes
- iPhone met de hand in DFU mode (10 sec home+power, daarna home inhouden tot iTunes melding komt, of is deze DFU mode niet nodig?)
- Shift - Restore, kies de custom.....

...of mis ik nou iets? Moet ik eerst met quickpwn aan de slag en daarna pas met de custom aan de slag te gaan.

Mijn eigen heb ik al meerdere malen gedaan (zonder de iPhione met de hand in DFU/recovery te zetten overgens) vandaar dat ik zo twijfel of dit nog nodig is.

Dank voor jullie hulp, dit forum is echt 'the place to be' voor iPhone vragen, lees het altijd met veel plezier.

Gonijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-05-09, 10:59
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Heb je een officiele T-Mobile iPhone? Dus je kunt hem gewoon activeren in iTunes?
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 18-05-09, 11:49
gonijn gonijn is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

Klopt. Een officiele iPhone van tmobile. Al wel geactiveerd en in gebruik. Mijn vriendin is nu jaloers en wil ook alle tweaks via cydia.

Alvast dank voor de hulp.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps van een Jailbroken Device naar een Non-Jailbroken Device overzetten DonThierry Archief 2 22-04-11 17:25
iPhone: Custom iOS4.01 voor jailbroken 3.1.3? Pacmanimal Jailbreak 4 24-07-10 22:31
iPhone: Custom firmware update naar 3.1.3 & T-mobile dekking Vomera Jailbreak 4 08-05-10 18:52
Van 1.1.2 Jailbroken naar 1.1.3 jailbroken vol automatisch script. crunch81 Unlock [archief] 264 12-02-08 13:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:50.