iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: iPhone start niet meer / error 23 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/34936-iphone-start-niet-meer-error-23-a.html)

Timmeh_ 25-07-09 22:51

// Diverse discussies samengevoegd.

serapim 26-07-09 12:33

weet niemand van onze moderatoren iets over dit probleem
ik zie wel dat bij imei unknown staat, wel allemaal vreemd vind ik

bbgt 05-08-09 09:45

Hoort iTunes als een speer op te starten op mijn laptop (draadloos)?

michel002 20-08-09 12:44

iphone doet niks meer. Graag hulp.
 
Hallo wie oo wie kan me helpen dit op te losen
Mijn iphone blijft bij appel logo hangen nu heb ik heel veel gedaan wat er op het forum staat
Niks helpt iphone 3G blijft hangen bij appel dit is de lijst wat ik wel kan met de iphone 3G
Hart boot
Dfu mode
Restor mode met de usb stekker in scherm
Door pc wordt iphone niet herkent
Door itunes wel in dfu mode alleen bij herstelen geeft hij op het laatst de melding foutmelding 23
Winpwn doet jij ook je ziet ook de harde shijf in iphone 3G alleen op het laatste zegt winpwn done restart Maar dat doet de iphone3G niet bij op nieuw hart restart komt appel weer trug en blijft weer hangen
Heb van als al geprobeerd niks helpt wie o wie weet een op losing

DennisV1984 20-08-09 13:15

Verwijder in itunes de backups van de telefoon eens,(BEWERKEN>>VOORKEUREN>>TABBLAD APPARATEN) en zet hem in DFU, en restore!

Maar mogelijk is dit een hardware probleem, waterschade/vochtschade, schokschade, etc.

michel002 20-08-09 13:46

heb dit geprobeert iphone wort wit en loopt itunes geeft weer de zelfde foutmelding 23 aan
ps dat waterschade/vocht/schokschade lijkt me stug want hij is 2weken oud en niet buiten geweest nog
maar bedankt voor het mee denken

DennisV1984 20-08-09 13:58

Foutcode 23 wijst in de richting van hardwaredefect, de enige mogelijkheid zou omruilen zijn, maar aangezien je hem "al" 2 weken hebt, wordt hij opgestuurd voor reparatie/vervanging.....

evmw 20-08-09 14:32

Error 23 is inderdaad vaak een hardware defect (kan al vrij simpel zijn maar toch).

raymee 20-08-09 16:00

error 23, ergens in het herstellen is het fout gegaan waardoor iTunes je imei niet meer kan "lezen" Brick......

Wijst inderdaad vaak op een hardwarematig probleem, komt vaak voor bij vocht en val schade namelijk.
Ik denk dat je er echt mee terug moet helaas......

patty-loco 20-08-09 17:45

help!!
 
Mijn iphone doet ook niks meer!! maar bij mij blijft je dat laadicoontje zien. wilde vanochtend iets downloaden via cydia en nu blijft hij hangen. kan hem niet eens uit doen!!

iemand hier een oplossing voor?? :mad:

michel002 20-08-09 22:16

Oké dan zit er maar een ding op truggaan naar t-mobile
ik hoop aleen niet dat ze zien dat hij Gé jailt is ik denk dan dat mijn gerantie weg is

Chrisl 20-08-09 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patty-loco (Bericht 340804)
Mijn iphone doet ook niks meer!! maar bij mij blijft je dat laadicoontje zien. wilde vanochtend iets downloaden via cydia en nu blijft hij hangen. kan hem niet eens uit doen!!

iemand hier een oplossing voor?? :mad:

Ook niet als je de Home en Sleep knop tegelijk indrukt tot hij uitgaat????

michel002 20-08-09 23:48

probeer eens om een hart reboot te doen de uit knop en home button tegelijk in druken en dan 10 ceconde wachtenmestal helpt dat wat ik denk is dat je en eige topic aan moet maken dat werkt beter

longlapdance 21-08-09 07:40

Help!!

Als ik me iphone aan doet!
Blijf hij aan de apple logo hangen!
Ik heb alles geprobeerd itunes leest mij iphone niet!
Wat moet ik dan doen?
Want hij is de hele dag al op het apple logo!

Help me aub !

Groet

iScorpio 21-08-09 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longlapdance (Bericht 340979)
Help!!

Als ik me iphone aan doet!
Blijf hij aan de apple logo hangen!
Ik heb alles geprobeerd itunes leest mij iphone niet!
Wat moet ik dan doen?
Want hij is de hele dag al op het apple logo!

Help me aub !

Groet

Probeer even de zoekoptie van dot forum ;) Je kan een harde reset proberen.

michel002 22-08-09 16:39

nou hier even het laste bericht om iedren op de hoogte te berengen ben naar T-mobile geweest en heb een nieuwe iphone g3 gehad naar veel praaten gaven ze me geluik dat het niet binnen 2 weken stuk mag gaan bedankt voor jullie hulp toppie

username 22-08-09 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michel002 (Bericht 341657)
nou hier even het laste bericht om iedren op de hoogte te berengen ben naar T-mobile geweest en heb een nieuwe iphone g3 gehad naar veel praaten gaven ze me geluik dat het niet binnen 2 weken stuk mag gaan bedankt voor jullie hulp toppie

Je iPhone is toch gejailbreakt?
Dan vervalt je garantie toch?

michel002 22-08-09 17:34

ja dat weeten hun niet hij toch stuk hij doet niks meer foutmelding23
zij kregen het ook niet aan de praat en hij was nog geen twee weken oud dus heb ik een nieuwe gehad van ze

wackodude 07-10-09 17:39

Onbekende fout (23) itunes tijdens herstellen
 
Hallo,

ik heb een iphone 3g jailbreak + unlock 3.0

Nu is mijn iphone vastgelopen en start iedere keer vanzelf opnieuw op tot aan het appeltje. ik kan er helemaal niks meer mee.

Als ik hem in DFU mode zet en hem probeer te herstellen krijg ik deze melding: De iphone iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (23). het maakt niet uit of ik de custom 3.0 doe of een andere. de fout blijft komen..
Help..!!:(


Alvast bedankt

Timmeh_ 07-10-09 22:35

// Discussies samengevoegd.

dapeter 27-10-09 16:42

iphone doet nix meer hard reset werkt niet!
 
hey me iphone doet nix meer hard reset werkt niet en hij laat hem ook niet meer zien op me computer als ik ehm aansluit geen idee wat te doen kan iemand me helpen?????? het is een iphone 3G met 3.1 sofware het enige wat de telefoon doet is als ik hem aan de computer of oplader aansluit is het witten appeltje laten zien voor zoon 30 seconden daarna vervaagt hij en dan gaat het scherm uit :S

evmw 27-10-09 16:46

Laatste optie dan: restore de firmware vanuit iTunes via DFU mode (zie zoekfunctie voor meer informatie).

dapeter 27-10-09 17:30

hij gaat wel in dfu mode maar als hij aan het herstellen is dan geeft hij error 23 aan...

OiP 27-10-09 18:41

Na hier even rondgekeken te hebben vond ik dit:

Citaat:

Last time I had an error 23 no matter what I couldn't get rid of it. DFU... Recovery... nothing... it's a brick.
Dus ik vrees ervoor

serapim 27-10-09 19:06

nope forget it ik heb misschien een maand alles geprobeerd wat je maar kan proberen
heb hem nooit aan de praat gekregen ze zeggen dat dit een hardwareprobleem is.
hopelijk heb je garantie

Timmeh_ 27-10-09 20:40

// Discussies samengevoegd.

@dapeter, lees dit topic even door, wellicht heb je wat aan de ervaringen van anderen :)

beffie 07-11-09 10:57

Error 23 bij herstellen Iphone 2G !!!
 
Ik heb een Iphone 2G, 8GB uit Amerika.

Hierop draaide de firmware 3.1, echter heeft deze of genen de iphone via Itunes willen updaten naar 3.1.2 met als gevolg dat de Iphone in DFU mode blijft hangen (het mannetje met de handen omhoog (NPEBEA))

Itunes herkent hem uiteindelijk wel wanneer ik deze dan echter wil herstellen krijg ik foutcode 23 (ongeacht welke firmware ik wil installeren). Helaas kan ik het foutrapport dat Itunes in het begin gaf niet meer naar voren krijgen, dacht dat daar iets in stond van radio error?

Iemand die kan helpen???

WDS001 07-11-09 10:59

//Discussies samengevoegd.

macron 05-02-10 21:18

helaas ... ook ik heb een error 23. Maar wel met een 3gs. Alles geprobeerd.
Maar helaas niets lukt om hem weer aan de praat te krijgen. Opgestuurd naar de PDA shop. Ben benieuwd wat er van komt. Hij is nieuw sinds okt 2009.
Dit is/was mijn 3e iPhone. Met alle voorgaande modellen nooit problemen gehad.:(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:51.