//

iPhone start niet meer / error 23

iPhone start niet meer / error 23 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) herstellen in itunes werkt ook niet geeft heletijd een fout weer. (error 23) heb echt al een aantal dingen geprobeerd maar niks hielp. Gister liep ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 03-05-09, 21:27
LuCos LuCos is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard

herstellen in itunes werkt ook niet geeft heletijd een fout weer. (error 23)
heb echt al een aantal dingen geprobeerd maar niks hielp.

Gister liep hij vast bij een programma en reageerde gewoon opeens helemaal niet. toen deed ik hem uit (want dat kon dan weer wel, na een tijdje) maar toen ging hij niet meer aan.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 03-05-09, 21:36
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

@LuCos, probeer je iPhone eerst in DFU mode te zetten en dan op herstellen te drukken
  #23  
Oud 03-05-09, 21:38
LuCos LuCos is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door libia Bekijk bericht
@LuCos, probeer je iPhone eerst in DFU mode te zetten en dan op herstellen te drukken
Ja, dat is toch dat hij naar zwart beeld gaat?
Daarna komt iTunes met een melding dat ik kan herstellen. Mijn iPhone beelscherm word dan van zwart naar wit.

En dat andere, dat hij het icoontje weergeeft dat ik mijn iphone aan itunes moet connecten heb ik ook gehad, en zelfde probleem


Maar wel ff 1 ding:
Dank je allen voor snelle reactie! (had k niet verwacht )


Edit:
En het stomme is ook nog dat ik vorige week zaterdag had gekocht. En morgen aar winkel wilde gaan om misschien in te ruilen.. maar ik was vergeten dat het vandaag koopzondag is.. en moest binnen 8 dagen ruilen

Laatst gewijzigd door LuCos; 03-05-09 om 21:44.
  #24  
Oud 03-05-09, 21:47
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Error 23 is een hardware probleem, je zal dit dus niet kunnen oplossen met recovery en/of DFU mode. Wel erg vreemd want deze error verschijnt meestal bij waterschade en/of valschade, als deze dus zomaar verschenen is heeft je COMboard het waarschijnlijk begeven. Ook het herhaaldelijk wit/zwart scherm is een symptoom van deze error 23.
  #25  
Oud 03-05-09, 21:49
LuCos LuCos is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard

Hmm... nou ik weet zeker dat ik hem niet heb laten vallen of ergens in een plas water heb laten leggen. (of dat hij per ongeluk nat of een stoot heeft gekregen)
Kheb hem namelijk niet nog meegenomen buiten het huis(omdat nummer moest worden overgezet) en dus lag hij eigenlijk alleen maar op tafel.

Ik ga morgen maar naar de winkel, en hopelijk doen ze niet zo moeilijk over dat het vandaag 8e dag was na aankoop...
  #26  
Oud 16-05-09, 20:48
_charlie _charlie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 5
Standaard

Hopelijk voor de laatste keer een vraag;

Ik heb mijn telefoon terug gebracht naar de winkel. Na een week heb ik een nieuwe mogen ophalen. Hij was inderdaad really really broken.

Nou wil ik toch graag al mijn nummers terug kunnen zetten op mijn telefoon. Ik heb een oude backup van mijn vorige telefoon nog op mijn pc staan. Nou weet ik niet of die dan ook op mijn nieuwe iphone kan.

Is er iemand die mij kan vertellen of dat mogelijk is? En zo ja hoe? (heb niets kunnen vinden op internet. )
  #27  
Oud 03-06-09, 18:48
mrcl mrcl is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Standaard iPhone start niet meer / error 23

HELP ! :-( Ik ben radeloos.

2 dagen geleden had ik mijn eerste probleem met mijn iPhone 3G 8gb. De iPhone was in mijn broekzak uitgevallen en ik kreeg deze niet direct opgestart. 's middags thuisgekomen sloot ik de iPhone aan op mijn laptop en deze startte netjes op en werkte prima .. het enige wat ik vreemd vond was dat mijn datum en tijd waren gereset tot 1 Januari 2000 00:00.

Een dag later gebeurde er 's middags eigenlijk hetzelfde. De iphone was volledige opgeladen en 's middags wilde ik even bellen ( na deze 's ochtends ook gebruikt te hebben zonder problemen ) maar trof deze weer uitgeschakeld aan en kreeg hem niet meer aan. Thuis gekomen sloot ik hem aan via mijn muurlader en de iPhone werkte weer prima.

Vandaag gebeurde mij precies hetzelfde, de iPhone viel uit. Nu krijg ik echter alleen het "appeltje" te zien als ik mijn iPhone in het stopcontact (en mijn laptop) doe. Dit appeltje verdwijnt na een seconde of 10 en ik zie dan nog een heel donkergrijs appeltje staan met een grijze streep erboven.

Ik kan de iPhone op geen mogelijkheid opstarten en heb daarom geprobeerd hem te restoren. Als ik de iPhone probeer te restoren via recovery mode krijg ik Error 23 in iTunes. Ik las op dit forum en een aantal websites dat dit te verhelpen is door de iPhone in DFU modus te restoren. Als ik dit doe krijg ik echter Error 1600.

Zoals ik al zei, ik ben radeloos en kan alle hulp gebruiken die er is om mijn iPhone weer werkend te krijgen. Want ik moet er niet aan denken om na een jaar trouwe dienst terug te keren naar mijn Nokia N73. Ik heb helaas geen garantie want heb de iPhone niet zelf via T-mobile gekocht maar ben een KPN -beller.

Wie helpt me uit de brand. De gouden tip kan rekenen op een koekje en een pak vla.
  #28  
Oud 03-06-09, 18:51
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Probeer eens een andere computer of USB poort.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #29  
Oud 03-06-09, 20:36
mrcl mrcl is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Probeer eens een andere computer of USB poort.
Dit helpt helaas niet ;-(
  #30  
Oud 03-06-09, 20:44
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Om heel eerlijk te zijn, denk ik aan een hardware probleem.
  #31  
Oud 07-06-09, 20:02
Kosmo Kosmo is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Helaas heb ik ook dezelfde storing!

Hij start niet op zonder voeding, als je hem aan het stopcontact of computer leg, dan start hij op en laat het appeltje zien, maar gaat niet verder en stopt weer. Als je hem in recovery mode zet, herkent itunes hem wel maar laat geen firmware versie ed zien.

Als je dan op herstel klikt gaat hij voorbereiden op herstellen en laat dan error 23 zien.

Iemand die er meer van weet?

Heb al op internet lopen zoeken, heel veel gelezen maar telkens komt er geen oplossing!

Groeten,

Rene
  #32  
Oud 18-06-09, 20:52
rex rex is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik zit inmiddels met hetzelfde probleem. Ik loop ook elke keer tegen de 1600 of 1601 error op... Zijn er nog mensen met, wellicht, een geniale oplossing??
  #33  
Oud 29-06-09, 11:41
flaskk flaskk is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard iphone wil niet meer booten (noob)

Hoi allemaal,

ik heb hier een iphone 2g waar eerst een 1.1.4 versie opstond die wou ik updaten met een nieuwe 2.0.0/1 maar ik krijg steeds een foutmeldingen

als ik in ufd een firmware wil flashen krijg ik de error 1602 heb al 4 verschillende itunes geprobeerd en een andere pc

als in restore modes wil draaien krijg ik de "error 23"

en als ik terug wil gaan met firmware 1.1.1 en in het gebruik van "winpwn 1.0.0.3 RC1" krijg ik de dodelijke "error 1011"

ik ben een redelijke leek in apple en iphone's maar heeft iemand idee welke tutorial het beste is voor mij ?

Alvast bedankt !!
  #34  
Oud 29-06-09, 13:33
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Probeer deze handleiding eens.
  #35  
Oud 29-06-09, 14:52
flaskk flaskk is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

bedankt !

maar probleem is met die handleiding moet ik eerst updaten naar 2.2.1 dus dan krijg ik de error 23 of 1602

ik ben bang dat het een steen is geworden ?

edit na wat gepruts zit die nu in het tabje slide for emergency

edit:2 dubble post sorry
  #36  
Oud 29-06-09, 15:21
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Restore in DFU mode naar 3.0. Daarna Redsn0w gebruiken.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #37  
Oud 29-06-09, 17:38
flaskk flaskk is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

beide werken alleen bij de unlock van de phone loopt die vast of reboot die weer en komt dan in de recovery mode, dus kan het zijn dat de com board stuk is ?
  #38  
Oud 25-07-09, 22:33
serapim serapim is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: woerden
Berichten: 237
Standaard iphone error code 23

hee allemaal

ik probeer een vriend van mij te helpen, hij heeft een iphone 2g.
hij wil niet meer restoren via itunes .
itunes geeft error code 23
ik heb dfu mode, recovery mode en diverse firmwares geprobeerd.
om gek van te worden.

alle tips zijn welkom
  #39  
Oud 25-07-09, 23:09
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik zoek op Google en krijg gelijk een hoop resultaten, ik heb op sommige pagina's gekeken en er staan genoeg antwoorden. Ik ga je het niet helemaal voorschotelen, ik ga dus niet alle teksten en URLs hier plaatsen.

iTunes error 23 - Google zoeken
Google it, my friend!

Groetjes!
  #40  
Oud 25-07-09, 23:37
serapim serapim is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: woerden
Berichten: 237
Standaard

allemaal leuk maar ik zit al vanaf 3 uur smiddags op google en veel geprobeerd niets hielp
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 13:37
Iphone 3GS Start niet meer op Error 1015 blvdl iPhone algemeen 13 01-01-12 16:27
iPhone: error itunes 16xx. iReb start niet op Aapje Jailbreak 1 17-04-11 19:50
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 21:14
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:25.