iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: AppInstellingen bewaren 2.2 > 3.0 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/35675-appinstellingen-bewaren-2-2-3-0-a.html)

cloverfield 16-06-09 19:52

AppInstellingen bewaren 2.2 > 3.0
 
Ik heb nu een 2.2.1 3G met jailbreak. Het leek me fijn als ik straks naar 3.0 met jailbreak kan om eens schoon te beginnen.
Maar van sommige applicaties wil ik eigenlijk wel de settings (inloggegevens, data, voorkeuren) bewaren.
Ik meende ooit iets gelezen te hebben over een Cydia app die dat doet. Maar welke? En werkt dat met alle apps?
Of kun je die instellingen zelf ergens vandaan koperieren?

iMario 16-06-09 20:08

Je kan beter gewoon schoon beginnen op 3.0 (persoonlijke tip hoor ;))

Zijn toch vast niet veel instellingen die je weer moet instellen?

Timmeh_ 16-06-09 20:09

Als je t echt niet wilt kan je gewoon updaten in iTunes, daarna weer jailbreaken.
De instellingen van AppStore-apps blijven dan gewoon bewaard.

cloverfield 16-06-09 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 297136)
Als je t echt niet wilt kan je gewoon updaten in iTunes, daarna weer jailbreaken.
De instellingen van AppStore-apps blijven dan gewoon bewaard.

Maar is ie dan schoon schoon? Ik bedoel, ben ik dan alle Cydia-shit kwijt? Of staat ie er stiekum nog tussen!?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 297135)
Je kan beter gewoon schoon beginnen op 3.0 (persoonlijke tip hoor ;))
Zijn toch vast niet veel instellingen die je weer moet instellen?

Eh ja, wel! :(

Timmeh_ 16-06-09 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cloverfield (Bericht 297168)
Maar is ie dan schoon schoon? Ik bedoel, ben ik dan alle Cydia-shit kwijt? Of staat ie er stiekum nog tussen!?

Hij is dan schoon, maar met een DFU-restore is hij "schoner".
Net waar je prioriteit ligt, bij het behouden van je instellingen of een schonere iPhone ;)

Dading 18-06-09 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 297136)
Als je t echt niet wilt kan je gewoon updaten in iTunes, daarna weer jailbreaken.
De instellingen van AppStore-apps blijven dan gewoon bewaard.

Ik heb besloten dat ik met de 3.0 software geen jailbreak meer nodig heb dus heb mijn gejailbreakte 2.2 geupdate naar de standaard 3.0.

Nu zit ik met het probleem dat App Store Apps die ik voorheen met bossprefs 'verborgen' heb, nu nog steeds verborgen zijn. Ik kan ze niet opnieuw installeren omdat ik ze al geïnstalleerd heb maar kan ze ook niet zichtbaar maken omdat ik geen bossprefs meer heb.

Iemand een oplossing?

ButcherJF 19-06-09 09:30

Misschien helpt dit?

edope123 19-06-09 13:02

ik wil ff van alle jaibreak shit af en met een compleet schone iphone, alleen officiele aangeschafte appstore apps moeten blijven, kan ik dit realiseren met herstellen dan terugzetten naar reserve kopie en vervolgens naar 3.0 updaten?

MethosNL 20-06-09 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dading (Bericht 301044)
Ik heb besloten dat ik met de 3.0 software geen jailbreak meer nodig heb dus heb mijn gejailbreakte 2.2 geupdate naar de standaard 3.0.

Nu zit ik met het probleem dat App Store Apps die ik voorheen met bossprefs 'verborgen' heb, nu nog steeds verborgen zijn. Ik kan ze niet opnieuw installeren omdat ik ze al geïnstalleerd heb maar kan ze ook niet zichtbaar maken omdat ik geen bossprefs meer heb.

Iemand een oplossing?

Ja in je iPhone moet je even je restricties aanzetten dus bv appstore etc mag niet worden opgestart , even aanzetten, daarna uitzetten als het goed is staan al je apps dan weer op je springboard.

Mijne is nu aan het updaten dus kan even niet nalopen voor je :P

jvandijk 21-06-09 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 297136)
Als je t echt niet wilt kan je gewoon updaten in iTunes, daarna weer jailbreaken.
De instellingen van AppStore-apps blijven dan gewoon bewaard.

Geldt dit ook voor bijvoorbeeld de punten die ik heb opgebouwd met Live Poker?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:13.