FW 3.0 erop, succesvol na herstel gelocked? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik heb mijn iPhone 2G gisteravond succesvol naar 3.0 gebracht. Alles werkte perfect. Na een herstel deze ochtend is het gedaan met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
FW 3.0 erop, succesvol na herstel gelocked?
Beste lezers,
Ik heb mijn iPhone 2G gisteravond succesvol naar 3.0 gebracht. Alles werkte perfect. Na een herstel deze ochtend is het gedaan met de iphone: - Ik zit op het netwerk van Vodafone, en kan gebeld worden maar niet bellen. - Ik kom niet meer in m'n iPhone en iTunes zegt dat ik de orginele sim moet plaatsen - Enige plaatje is de bekende kabel met een pijl naar iTunes. Het is niet meer en niet minder. Ideeen zijn van harte welkom. en alvast bedankt. Bjorn PS, geplaatst omdat ik geen topic vond. Laatst gewijzigd door bjornpieneman; 18-06-09 om 18:01. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kabel met een pijl naar iTunes houdt in dat je iPhone in de Restore-mode staat.
Herstellen in itunes, daarna updaten naar 3.0
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
@Timmeh,
Dat is het probleem. In iTunes kom ik niet tot de knop herstellen, hij geeft gelijk aan dat de SIM kaart er niet bij hoort en dat ik de orginele erin moet stoppen. Maw, die heb ik niet..... 3.0 staat erop, en ik kan gebeld worden. Vreem of vreemd |
|
||||
|
||||
Dan kan je eerste je iPhone in DFU-mode zetten, dan zou je wel moeten kunnen herstellen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Download en installeer iTunes 8.0 samen met iphone firmware 2.0.2 Koppel je iPhone aan de pc. Zet hem in DFU modus Vervolgens herstel je je iPhone naar 2.0.2 en unlock je hem met de quickpwn deze. Dan Update je hem naar 3.0 en is hij succesvol unlocked and activated. Hoop dat dit helpt. Mike
|
|||
|
|||
waar kunnen we de ispw 2.0 vinden ?
|
|
|||
|
|||
helemaal top. Ik ga het straks proberen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Geweldig, ga ik straks doen. Is dat ook voor de 3G een optie?
|
|
|||
|
|||
2 vraagjes aan mikeytjee:
- moet je persé de QuickPwn_RC3 gebuiken, of mag QuickPwn-225-2 ook bij unlocken van 2.0.2? - moet je dit unlocken persé in iTunes 8.0 doen, of kan iTunes 8.2 ook? |
|
||||
|
||||
Als je 2.0.2 erop hebt staan (unlocked) dan moet je gwn connecten met iTunes en dan gwn UPDATEN (dus niet in DFU mode zette en shift - updaten?) en PS: moet je de iphone 2.0.2 eerst registeren als nieuw toestel?
mvg Laatst gewijzigd door iPhone911; 18-06-09 om 20:49. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja in iTunes 8.0 anders werkt het niet. |
|
|||
|
|||
Iemand een download link voor iTunes 8.0?
|
|
|||
|
|||
Hey, als ik een oudere iTunes installeer dan 8.2 dan krijg ik een error dat ie een library bestand niet kan lezen omdat deze met een nieuwere itunes is gemaakt, heel iTunes wordt dus niet opgestart, what to do?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan moet je iTunes opstarten met Alt ingedrukt (Windows denk ik alt of shift). Dan vraagt iTunes wat je wilt doen, je kunt dan kiezen: maak nieuwe bibliotheek aan die je bvb evenop je bureaublad zet.
Als je vervolgens iTunes 8.2 weer hebt, start je weer op met alt of shift, en wijs je iTunes naar je goede bibliotheek bestand. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oke, dit doe ik, maar dan krijg ik de volgende error: "Het programma iTunes kan niet worden gestart. Een vereiste iTunes-component is niet geinstalleerd. Herstel Quicktime of installeer Quicktime opnieuw. (-42404)" Ik heb iTunes en Quicktime meerdere malen eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd, maar tot nu toe geen suc6. Btw, ik had via iTunes een backup gemaakt van mijn iPhone, ben ik deze nu ook kwijt nadat ik iTunes eraf heb gegooid? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee je bent je backups niet kwijt tenzij je de hele itunes map verwijderd, maar meestal is dit niet zo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Succesvol nieuwe achterkant op 3G gezet! | iWilco | iPhone algemeen | 1 | 14-08-10 23:53 |
3.1.3 Succesvol Gejailbreakt! | Black-dog | Archief | 5 | 26-02-10 15:39 |
update succesvol naar 3.0 maar... | marcelleke | Archief | 5 | 01-07-09 18:00 |
HW Unlock succesvol uitgevoerd! | pspklant | Unlock [archief] | 7 | 06-02-08 22:54 |
|
|