//

Gedownloade firmware niet herkend.

Gedownloade firmware niet herkend. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb net een aantal firmware bestanden gedownload. Maar de bestanden komen niet als .ipsw maar als .zip bestand. Heeft iemand hier een oplossing ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-09, 15:19
timslim timslim is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 16
Standaard Gedownloade firmware niet herkend.

Hoi,
Ik heb net een aantal firmware bestanden gedownload. Maar de bestanden komen niet als .ipsw maar als .zip bestand. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-09, 15:24
Opgeduveld Opgeduveld is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard

Ja, bestand renamen / hernoemen / naam wijzigen van .zip naar .ipsw
  #3  
Oud 20-06-09, 10:29
timslim timslim is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 16
Standaard

Dit is niet gelukt, heb de bestandsnaam veranderd maar hij komt niet als .ipsw te staan maar het blijft een .zip, ook itunes herkent het niet als een goed bestand??

EDIT: Het is al gelukt met File Renamer Basic!

Laatst gewijzigd door timslim; 20-06-09 om 10:35.
  #4  
Oud 20-06-09, 10:41
Appelsap's schermafbeelding
Appelsap Appelsap is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Standaard

Het is niet verstandig voor elke vraag een nieuw topic te openen, maargoed hierbij hopelijk de oplossing.

Zit zelf op een Mac dus het is een beetje lastig praten, maar ga mijn best doen.

Download de custom firmware. Als ik je probleem goed begrijp zet hij deze meteen om naar een .zip bestand. Wanneer je deze wilt hernoemen naar een .ipsw, blijft deze aangeven dat het een .zip bestand is?

De oplossing hiervoor is als volgt:
- Ga naar de download link van je custom firmware en wanneer je deze mag opslaan, zorg dat je bij bestandstype veranderd naar 'Alle bestanden' en zet achter de bestandsnaam .ipsw

Mocht dit niet werken, ga dan als volgt te werk:
- Ga in je venster naar Extra > Mapopties en vink 'verbergen van bekende extensies' uit. Hierdoor kan je alle extensies van je bestanden weer zien. Als je nu naar je Custom Firmware bestand gaat zie je dat deze .ipsw.zip heet. Hernoem deze naar .ipsw.

Als het goed is kan je nu met iTunes je firmware selecteren.
  #5  
Oud 20-06-09, 13:36
Rwingroen Rwingroen is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik had hetzelfde probleem. Alleen last van als je de bestanden download via Safari. Via Firefox krijg je wel in een keer een goed ipsw bestand.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar de gedownloade firmware te vinden? dora95 iPhone algemeen 13 11-04-11 20:11
Help!!! Iphone wil niet meer aan en herkend itunes niet!!! Trandy iTunes 12 21-12-10 23:10
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. Peterhercules Archief 1 29-01-10 13:34
iPhone 1e gen.: iphone wordt niet meer herkend na nieuwe firmware vanrumst Unlock 9 12-01-10 15:31
gedownloade ringtone werkt niet aswijck Ringtones en Wallpapers 3 23-12-08 19:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:35.