iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: iphone kan niet geactiveerd worden na update naar 3.0 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36071-iphone-niet-geactiveerd-worden-na-update-naar-3-0-a.html)

DonGuidoCO 19-06-09 17:25

iphone kan niet geactiveerd worden na update naar 3.0
 
Ik heb net per ongeluk al geupdate naar 3.0 met mijn iphone maar ik heb geen T-mobile simkaart. Na het installeren van de update vraagt de Iphone om geactiveerd te worden, dit gaat echter niet omdat ik een Hi simkaart heb. Hoe kan ik terug naar 2.2.1 (ik krijg niet het scherm met de tabbladen Herstellen) of kan ik gewoon even wachten tot vanavond op de jailbreak? Mijn Iphone doet nu helemaal niks namelijk..
Alvast bedankt

haagsegoof 19-06-09 19:11

ik denk ? probleempje? maar volgens mij moet hij uit eindelijk wel activeren bij mij duurde het ook ff maar na het herstarten van me pc en iphone werkte het ineens?
heb je een simlock vrij toestel ?

DonGuidoCO 20-06-09 17:02

Het is al gelukt, ik heb mijn Iphone gejailbreakt en geactiveerd met redsn0w. Werkte perfect, nu alleen nog ff wachten op ultrasnow. Iemand enig idee wanneer die via cydia te downloaden is?

l0die 21-06-09 01:06

Hoe DonGuidoCO?

IK zit met hetzelfde probleem! Ik zie alleen niet hoe ik met redsn0w mijn toestel activeer? Ik heb een jailbreak gedaait met redsn0w, ik geloof succesvol, maar dit was geen geactiveerde firmware.. Waar haal ik die vandaan?

owen 21-06-09 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door l0die (Bericht 304792)
Hoe DonGuidoCO?

IK zit met hetzelfde probleem! Ik zie alleen niet hoe ik met redsn0w mijn toestel activeer? Ik heb een jailbreak gedaait met redsn0w, ik geloof succesvol, maar dit was geen geactiveerde firmware.. Waar haal ik die vandaan?


probeer google eens, gewoon ipsw intypen en je komt al een heel eind.
ook op de site van het dev team staan meerdere links.
ik heb alleen ipsw zonde activatie andes kon ik het wel ff uppen

DonGuidoCO 21-06-09 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door l0die (Bericht 304792)
Hoe DonGuidoCO?

IK zit met hetzelfde probleem! Ik zie alleen niet hoe ik met redsn0w mijn toestel activeer? Ik heb een jailbreak gedaait met redsn0w, ik geloof succesvol, maar dit was geen geactiveerde firmware.. Waar haal ik die vandaan?

Nadat ik redsn0w had toegepast was mijn iPhone meteen ook geactiveerd. Doet jouw iPhone nog steeds niets na de jailbreak?
Ik heb namelijk gewoon de firmware gebruikt die ik via iTunes had.

l0die 21-06-09 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonGuidoCO (Bericht 305017)
Nadat ik redsn0w had toegepast was mijn iPhone meteen ook geactiveerd. Doet jouw iPhone nog steeds niets na de jailbreak?
Ik heb namelijk gewoon de firmware gebruikt die ik via iTunes had.

Ik kan/ben nooit langs de activatie in mn iTunes geweest, dus heb ook geen activated restore firmware :(

en owen..

Ik kom overal non activated tegen ;) alleen 1 via een torrent site nu die zich activated noemt, maar of dat te vertrouwen is..

owen 21-06-09 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door l0die (Bericht 305075)
Ik kan/ben nooit langs de activatie in mn iTunes geweest, dus heb ook geen activated restore firmware :(

en owen..

Ik kom overal non activated tegen ;) alleen 1 via een torrent site nu die zich activated noemt, maar of dat te vertrouwen is..



kijk es in deze topic https://forum.iculture.nl/f14/i...ctivering.html patje26 heeft de juiste ipsw als ik het goedlees,
pm hem ff of moesje18

l0die 22-06-09 09:13

Ha!

Nou het is uiteindelijk gelukt met 1 van mn oude IPSW's met redsn0w 0.7.2

dunno waarom 0.7.1 er geen zin in had!

nu nog wachten op ultrasn0w

B3rt 23-06-09 02:11

Nou ik heb ook een iphone met hi abo gekocht (simlock vrij dus)
Gewoon geupdate naar versie 3.0, na updaten moest ik ook activeren, gewoon aangesloten op itunes en voila itunes activeert netjes de iphone.
NU komt het, de hi sim zat er niet eens in, ik had de sim van mijn werk (vodafone) erin zitten.

Geen enkel probleem gehad, gewoon geactiveerd zoals ik ook moest doen toen ik hem kocht. Na activeren volledig getest (alles werkte) en toen gejailbreaked, ook dat is goed gegaan.

Ik zou zeggen hang hem aan itunes en activeer hem gewoon, mits je natuurlijk een echte simlock vrije hebt gekregen.

Jstwhit 10-08-09 20:35

Hee allemaal.

Hier hetzelfde probleem alleen een langer verhaal.

Ik had inderdaad ook 'per ongeluk/niet bewust' geupload. Daarna natuurlijk compleet geblokkeerd want ik had geen geldige simkaart. Nu heb ik hem weer gejailbreakt en unlockt, echter krijg ik nog steeds geen verbinding, bellen, smsen wat dan ook met het vodafone netwerk, steeds zegt hij geen service.
Misschien handig om te weten dat hij me eerst altijd dubbel om de pincode van mijn sim, nu echter nog maar een keer...


Ik heb geprobeerd de instellingen te resetten maar ook zonder resultaat. Ik hoor graag van jullie!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:51.