iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36082-pwnage-3-0-voor-fw-3-0-verzameltopic.html)

Googolplex 19-06-09 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 302247)
Straks gewoon een custom firmware er op zetten.

Gelukkig maar. Custom firmware, wat betekent dat voor de rest (geinstalleerde apps, muziek, contacten, etc.)? Blijven die gewoon op mijn toestel staan?

Misschien toch maar wachten en hopen dat ze een QuickPwn voor Windows uit gaan geven :D

-GJ- 19-06-09 20:50

Mijn iPhone werkt inmiddels weer na een recoveryfile en heeft ook gewoon weer T-Mobile signaal :). Nu Cydia testen!

Urban123 19-06-09 20:50

heb een iphone 3G geunlocked met ship en gejailbreakt! met welk programma kan ik mijn bestanden die van cydia zijn behouden en de software 3.0 installeren en unlocken

patje26 19-06-09 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -GJ- (Bericht 302238)
Hier een volledig werkende .ipsw voor de iPhone 3G.
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service


Downloading.....
Deze is dus ook voor een gelockte t-mobile iphone 3G?

freedox 19-06-09 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door danieldereus (Bericht 302244)
bij mij werkt het perfect. word niet geactiveerd door pwnagetool en enable baseband update is uitgezet. alleen cydia orignal logo's. ik kan uploaden als iemand het wil. het werkt perfect, ik zou alleen wel dfu gebruiken heb ik ook gedaan.

Graag! die van GJ is geloof ik niet correct dus als je zou willen download ik hem graag van je ;)

-GJ- 19-06-09 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freedox (Bericht 302264)
super flex. heb je hem zelf ook al erop staan? zo ja draait ie lekker?

Jep, werkt perfect! Eerst had ik geen T-Mobile signaal, maar als je hem dan opnieuw opstart werkt dat ook weer :).

mauro101 19-06-09 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -GJ- (Bericht 302238)
Hier een volledig werkende .ipsw voor de iPhone 3G.
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Dus, ik heb nu een iphone 3G locked. met FW 3.0.

Hoe moet ik deze dan installeren, en zal alles dan ook werken als ik straks ultrasn0w wil gebruiken om zo met mijn HI sim te kunnen gebruiken?

freedox 19-06-09 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -GJ- (Bericht 302271)
Mijn iPhone werkt inmiddels weer na een recoveryfile en heeft ook gewoon weer T-Mobile signaal :). Nu Cydia testen!

je download mirror klopt die nou of niet? ;)

iMario 19-06-09 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ptrjunk (Bericht 302263)
ik heb deze hele topic door gelezen maar niet gevonden
ik heb baseband: 2.30.03
FW: 2.2.1

ik wil ermee kunne bellen (unlocken, dit is me nog niet gelukt in deze firmware door de baseband)
moet ik nu op de custom firmwire wachten? en dan ultrasn0w gebruiken voor hem te unlocken?
het enigste wat ik PERSEE wil is ermee bellen en ipod luisteren

deze antwoorden nog niet gekregen hoop nu wle te krijgen, bedankt.

Je moet wachten op ultrasn0w.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patje26 (Bericht 302276)
Downloading.....
Deze is dus ook voor een gelockte t-mobile iphone 3G?

Ja.

Urban123 19-06-09 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patje26 (Bericht 302276)
Downloading.....
Deze is dus ook voor een gelockte t-mobile iphone 3G?

is deze dan gejailbreakt en geunlockt?

cprins 19-06-09 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patje26 (Bericht 302276)
Downloading.....
Deze is dus ook voor een gelockte t-mobile iphone 3G?

Yep net gedaan

iMario 19-06-09 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Urban123 (Bericht 302290)
is deze dan gejailbreakt en geunlockt?

Unlocken kan past met ultrasn0w, die nog niet uit is.

VisionRoy 19-06-09 20:55

Bij mij werkt hij nu ook :)

Ik kreeg eerst fout 1604... maar dat kwam denk ik omdat ik hem verkeerd in DFU mode had gezet. Als je in Pwnagetool selecteert dat je hem nog niet eerder gepwnd hebt dan krijg je exacte instructies hoe dit moet, en dan gaat het dus wel goed :)

Dus... lukt het niet, gewoon ff instructies volgen.

trevisnl 19-06-09 20:55

kan iemand nog de firmware met activatie erop zetten? (3G)

-GJ- 19-06-09 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mauro101 (Bericht 302285)
Dus, ik heb nu een iphone 3G locked. met FW 3.0.

Hoe moet ik deze dan installeren, en zal alles dan ook werken als ik straks ultrasn0w wil gebruiken om zo met mijn HI sim te kunnen gebruiken?

Ik heb verder geen verstand van jailbreaken, maar als ik de rest van het forum moet geloven dan kan dit ja :).
Je kan deze gewoon installeren via iTunes (Shift+Update knop op Windows, alt+Update op Mac) en dan via Cydia ultrasn0w downloaden zodra deze uitkomt.

iMario 19-06-09 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl (Bericht 302298)
kan iemand nog de firmware met activatie erop zetten? (3G)

Is iemand al mee bezig dacht ik. Een moment geduld a.u.b.

danieldereus 19-06-09 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 302251)
Custom firmware zonder activatie, met Cydia, staat al in post #1.

Nu nog een custom met activatie, zonder BB update en met Cydia er in graag. :)



Gaat dacht ik niet lukken, maar je mag het proberen. Ik was iig ook van plan om gewoon met een custom firmware te gaan updaten. ;)

Heb ik net gedaan uploaden duurt alleen EEUWIG!

impulse 19-06-09 20:58

Hmmm, ik heb een eenvoudige vraag. Ik heb net geupdate naar 3.0. Moet ik nu synchroniseren of op herstellen klikken....:o

freedox 19-06-09 20:59

Ik installeer nu de firmware die net geupload is op megaupload.

ik gebruik tmobile. ik kreeg nu een error 1600. wat houd dit in?

iMario 19-06-09 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door impulse (Bericht 302314)
Hmmm, ik heb een eenvoudige vraag. Ik heb net geupdate naar 3.0. Moet ik nu synchroniseren of op herstellen klikken....:o

Je hoeft alleen nog te jailbreaken, wat alleen met PwnageTool kan op het moment.

yocko 19-06-09 20:59

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

hier is de jailbreak voor t-mobile gelockte phones. Ik zou hem alleen niet gebruiken voorlopig, want volgens mij, als je deze gebruikte krijg je en gejailbreakte ipod toch, zolang ultra snow nog niet uit is....

wederom met pawnage tool gemaakt, via simple mode (dus met pineapple logo ;-), en cydia en Icy

arw 19-06-09 21:00

Itunes blijft hangen op herstel iphone voorbereiden iemand een idee?? mijn iphone geeft itunes tekentje aan met adapter eronder. Hij hangt er aan ?

ny1985 19-06-09 21:00

Top! Heb Pwnage tool binnen, ben een backup aant maken.
Maar dat duurt jaren, hij staat al 10 minuten op hetzelfde stukje.
Iemand een idee?

-GJ- 19-06-09 21:00

Ik heb alleen nog 1 vraagje.
Zijn er nog bepaalde apps/plugins/weetikveel 'gevaarlijk' ofzo? die je via Cydia installeerd. En hoe verwijder je deze dingen dan weer?

edit:

En is het ook nog mogelijk om die afschuwelijke ananas terug te veranderen in de appel? :p

FibeR 19-06-09 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VisionRoy (Bericht 302296)
Bij mij werkt hij nu ook :)

Ik kreeg eerst fout 1604... maar dat kwam denk ik omdat ik hem verkeerd in DFU mode had gezet. Als je in Pwnagetool selecteert dat je hem nog niet eerder gepwnd hebt dan krijg je exacte instructies hoe dit moet, en dan gaat het dus wel goed :)

Dus... lukt het niet, gewoon ff instructies volgen.

Ik krijg ook 1600 of 1604 in DFU en normaal..?

mdiersma2 19-06-09 21:01

Heb net geprobeerd een 3.0 firmware met oude baseband en yellowsnow te gebruiken....
ik kan je vertellen... dat werkt niet ;-) Iphone wordt er traag van en geen unlock.
Het was een leuk experiment...

Perdut 19-06-09 21:02

Yeehaa... was m'n eerste jailbraik (Iphone 3G meg pwnagetool) en was echt heel simpel. Max. 15min en het was voor elkaar.

Was er nu iemand die nog die custom build wilde ?

impulse 19-06-09 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 302318)
Je hoeft alleen nog te jailbreaken, wat alleen met PwnageTool kan op het moment.

OK, en dan na het jailbreaken op herstellen klikken right?

Ik zit op een pc, maar heb een mac in de buurt. Ik ga proberen de iPhone op de mac te jailbreaken, en dan weer terug naar mijn pc de boel herstellen...

Timmeh_ 19-06-09 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freedox (Bericht 302316)
Ik installeer nu de firmware die net geupload is op megaupload.

ik gebruik tmobile. ik kreeg nu een error 1600. wat houd dit in?

Zoekfunctie > Error 1600 > https://forum.iculture.nl/f14/i...4-melding.html ;)

Urban123 19-06-09 21:03

Kan iemand me vertellen hoe ik de iphone 3G uit amerika maar geunlockd en gejailbreakt moet updaten naar 3.0 zonder dat cydia en installer wegzijn?

dikkedonder 19-06-09 21:04

hier ook 1600 en 1604.
bezig met restore naar originele firm en hierna ngmaals proberen.
( per ongeluk wel eerst geprobeerd direct via itunes zonder dfu, mss is dat wel de rede )

hou jullie op de hoogte

freedox 19-06-09 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yocko (Bericht 302319)
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

hier is de jailbreak voor t-mobile gelockte phones. Ik zou hem alleen niet gebruiken voorlopig, want volgens mij, als je deze gebruikte krijg je en gejailbreakte ipod toch, zolang ultra snow nog niet uit is....

wederom met pawnage tool gemaakt, via simple mode (dus met pineapple logo ;-), en cydia en Icy

Nope dit klopt niet. je kan gewoon bellen. Het gaat hier enkel over oude telefoons die een software unlock gebruiken (yellowsnow) om te bellen. aangezien je met firmware 3.0 een nieuwe baseband versie installeerd.

3rdeye 19-06-09 21:04

Yocko, is die laatste nou voor een 3G die niet met iTunes geactiveerd moet worden?

IceTiger 19-06-09 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -GJ- (Bericht 302323)
Ik heb alleen nog 1 vraagje.
Zijn er nog bepaalde apps/plugins/weetikveel 'gevaarlijk' ofzo? die je via Cydia installeerd. En hoe verwijder je deze dingen dan weer?

edit:

En is het ook nog mogelijk om die afschuwelijke ananas terug te veranderen in de appel? :p

'Gevaarlijk' is het niet mocht er iets fout gaan met een app of iets dergelijks kan je altijd gewoon restoren en opnieuw jailbreaken je telefoon loopt hierdoor geen schade op. En alles wat je via Cydia installeerd kan je ook verwijderen via Cydia. Ga naar Manage en dan Packages en dan kun je ze verwijderen.

Voor de ananas zoek effe op google op iphone bootlogo wijzigen.

iMario 19-06-09 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 3rdeye (Bericht 302342)
Yocko, is die laatste nou voor een 3G die niet met iTunes geactiveerd moet worden?

Ja, kijk post #1.

Dutch_Razor 19-06-09 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door i93Jeffrey (Bericht 302246)
Maar als ik dan 3.0 Custom weer wil installeren dan krijg ik toch weer Fout 1604?

Inderdad ik zie het. Anyone?

freedox 19-06-09 21:07

De eerste is zonder itunes activate de tweede download met geloof ik!

ik heb net DFU geprobeert en krijg 1600.

iCulture 19-06-09 21:07

Modbreak:
Voor Error 1604 of andere foutmeldingen hebben we een uitstekende Wiki en idem dito zoekfunctie. Zoek daar s.v.p de voor jou passende oplossing.


iMario 19-06-09 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Perdut (Bericht 302330)
Yeehaa... was m'n eerste jailbraik (Iphone 3G meg pwnagetool) en was echt heel simpel. Max. 15min en het was voor elkaar.

Was er nu iemand die nog die custom build wilde ?

Eentje met Cydia en activatie. Dus geen ananas boot logo's, BB update en Icy.

trevisnl 19-06-09 21:08

shit, het wordt nu al van megaupload afgehaald...
:"(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.