//

Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic

Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone 3g t-mobile vaak geprobeert tejailbreaken. maar elke keer Timeout bij Cydia. en Vaak uitvallend Cydia. Nu nogmaals proberen.. Hoop dat er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #581  
Oud 20-06-09, 21:33
Macfreak038 Macfreak038 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Kampen
Berichten: 45
Standaard

Ik heb mijn iphone 3g t-mobile vaak geprobeert tejailbreaken. maar elke keer Timeout bij Cydia. en Vaak uitvallend Cydia.

Nu nogmaals proberen..

Hoop dat er verandering inkomt,
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #582  
Oud 20-06-09, 21:47
B3rt B3rt is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buczynski Bekijk bericht
Probeer je virusscanner is uit te zetten. Bij sommige mensen bleek het te werken.

Nope geen effect.

Wat ik ook probeer na ca 70% van de upload stop het programma met een error.....
  #583  
Oud 21-06-09, 01:31
jespertje jespertje is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 13
Standaard

oke guys...ik ben heel erg onhandig in zulk dingen..ik heb jailbraike 2.2.1 5h11 en ik wil naar 3.0...maar tegerlijker tijd wil ik niks van me gegevens of programma's kwijt raken...wat moet ik allemaal installeeren en met wat moet k allemaal rekening houdn?


thnxxx voor de moeite
  #584  
Oud 21-06-09, 01:51
iYavuz iYavuz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 17
Standaard

Komt Quickpwn ook met een 3.0 jailbreak software? Of is redsn0w daar in de plaats gekomen?
  #585  
Oud 21-06-09, 01:52
iYavuz iYavuz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jespertje Bekijk bericht
oke guys...ik ben heel erg onhandig in zulk dingen..ik heb jailbraike 2.2.1 5h11 en ik wil naar 3.0...maar tegerlijker tijd wil ik niks van me gegevens of programma's kwijt raken...wat moet ik allemaal installeeren en met wat moet k allemaal rekening houdn?


thnxxx voor de moeite
Als je een reservekopie maakt mbv iTunes, dan kopieert hij je contactgegevens, smsjes, Appstore apps sowieso mee.
  #586  
Oud 21-06-09, 01:55
jespertje jespertje is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iYavuz Bekijk bericht
Als je een reservekopie maakt mbv iTunes, dan kopieert hij je contactgegevens, smsjes, Appstore apps sowieso mee.
thnxx for the info....Nu heb ik (iPhone1,2_3.0_7A341_Restore) gedownload. Als het goed is is dat de gejailbreakte 3.0..maar nu is de vraag hoe kan ik dat op me iphone zetten?
  #587  
Oud 21-06-09, 01:57
iYavuz iYavuz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 17
Standaard

Gewoon eerst even aansluiten op iTunes, dan op herstellen klinken (iTunes zet automatisch 3.0 op je iPhone) Als je dit hebt gedaan redsn0w openen en iPhone1,2_3.0_7A341_Restore bijvoegen. (Is heel simpel, gewoon de instructies volgen). Het kind kan de was doen
  #588  
Oud 21-06-09, 02:00
Jetta Fahrer Jetta Fahrer is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Hey iedereen,heb zojuist alle stapjes gevolgt om men iphone 3g met 3.0 te jailbreaken,alles is gelukt,inclusief cydia...Maar nu steek ik men simkaart erin en heb geen netwerk..

Het gaat om een gelockt iphone 3g van een spaanse provider(Telefonica)
  #589  
Oud 21-06-09, 02:03
jespertje jespertje is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iYavuz Bekijk bericht
Gewoon eerst even aansluiten op iTunes, dan op herstellen klinken (iTunes zet automatisch 3.0 op je iPhone) Als je dit hebt gedaan redsn0w openen en iPhone1,2_3.0_7A341_Restore bijvoegen. (Is heel simpel, gewoon de instructies volgen). Het kind kan de was doen
thanxx dat ziet er heel simpel uit ja...maar dan ben ik toch all me programma's kwijt + me sms enz....
of moet ik na alles het reserve kopie terug zetten?
  #590  
Oud 21-06-09, 02:11
iYavuz iYavuz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jespertje Bekijk bericht
thanxx dat ziet er heel simpel uit ja...maar dan ben ik toch all me programma's kwijt + me sms enz....
of moet ik na alles het reserve kopie terug zetten?
Precies. Na de update moet iTunes automatisch synchroniseren. Daarna hoor je het terug te hebben. Zo werkt het bij mij in ieder geval.
  #591  
Oud 21-06-09, 02:16
Gregsken Gregsken is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Kluisbergen (OUDENAARDE)
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jetta Fahrer Bekijk bericht
Hey iedereen,heb zojuist alle stapjes gevolgt om men iphone 3g met 3.0 te jailbreaken,alles is gelukt,inclusief cydia...Maar nu steek ik men simkaart erin en heb geen netwerk..

Het gaat om een gelockt iphone 3g van een spaanse provider(Telefonica)
bij mij werkt het ook nog niet jij al de oplissing ?
  #592  
Oud 21-06-09, 02:19
Jetta Fahrer Jetta Fahrer is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gregsken Bekijk bericht
bij mij werkt het ook nog niet jij al de oplissing ?
Nope nog geen oplossing,telkens als ik mijn itunes opendoe dan vraagt hem ook meteen iphone syncroniseren en wordt hem meteen weer hersteld en komt hem trg zonder de cydia op enzo,dus telkens als ik jailbreak kan ik niet meer synchroniseren met itunes dus met andere woorden ik ben alles dan kwijt...
  #593  
Oud 21-06-09, 02:27
Gregsken Gregsken is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Kluisbergen (OUDENAARDE)
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jetta Fahrer Bekijk bericht
Nope nog geen oplossing,telkens als ik mijn itunes opendoe dan vraagt hem ook meteen iphone syncroniseren en wordt hem meteen weer hersteld en komt hem trg zonder de cydia op enzo,dus telkens als ik jailbreak kan ik niet meer synchroniseren met itunes dus met andere woorden ik ben alles dan kwijt...
denk niet dat je iets kwijt bent hoor ! die mensen hier op forum zullen ons morgen wel helpen mijn iphone ga zelf niet meer aan ! er komt telkens op emergency calls
  #594  
Oud 21-06-09, 02:32
Jetta Fahrer Jetta Fahrer is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

ja ik bedoel maar als dieje jailbreak erop sta,en ik conecteer trg me itunes vraagt hem,synchroniseer als nieuwe iphone of als.......Ik pak dan als oude dacht ik en dan wordt hem meteen trg hersteld naar gewoon 3.0 zonder jailbreak en kan ik weer opnieuw beginnen..
  #595  
Oud 21-06-09, 02:33
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Geen tools of wat dan ook; gelijk van een 2.2 met JB naar 3.0 met JB dmv Itunes op Windows met een image (zie allereerste posting).

Vorige keer (2.0 naar 2.2 met JB) wel 1600/ DFU errors; nu helemaal geen centje pijn. Firmwareupgraden ongeveer 10 minuten. Restoren van de gegevens duurde echter bijna 2,5 uur (incl. 5 Gb aan muziek laten met syncen).

Cyda start op maar loopt soms vast.

Iedereen die hier iets aan bijgedragen heeft: THANKS. En nu snel mijn profiel aanpassen
  #596  
Oud 21-06-09, 03:58
Baseleg Baseleg is offline
• iOS 4.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik heb Pwnage gedraaid en nu kan ik mijn aankopen die ik heb gedaan via APP store en iTunes niet meer terug vinden in zowel iTunes (bibliotheek/programma's) en op mijn iPhone. Ik heb geprobeerd om de aankopen over te zetten in iTunes (apparaten/iphone/rechtermuisknop), maar zonder succes. De gratis prog's die ik heb gedownload staan wel in de programma's lijst, maar als ik ze wil sync'en doet de iphone dat voor 1 sec. en stopt dan, de prog's staan dan ook niet op mijn iphone. Wordt het alles opnieuw per stuk installeren, of zie ik (als leek...) iets over het hoofd?

Thanks for any help!

Laatst gewijzigd door Baseleg; 21-06-09 om 05:17.
  #597  
Oud 21-06-09, 09:36
arw arw is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 53
Standaard

Goedemorgen allemaal,

Ik heb een heerlijke zondagochtend vraag waar ik hoop een uitgebreid antwoord op te krijgen, want ik maak me een beetje zorgen. Ik heb mijn iphone 16 gb wit gejailbreakt met PWnage. Helemaal goed gegaan en ik ben helemaal happy, alles aangepast wat ik graag wou mijn dingen geinstaleerd wat ik graag wilde. Kortom het is nu echt mijn iphone special made.

Maar nu zit ik met het volgende probleem ik hang hem dagelijks aan itunes en laat hem een backup maken, dit gaat altijd perfect. Maar stel je nu eens voor mijn iphone crasht ...... Oke ik hang hem aan itunes laad mijn PWnage bestand weer en herstel hem dan zet ik mijn backup terug heb ik dan alles er weer op staan: Alle instellingen die ik via cyndia veranderd heb , staan al mijn programma er weer op die ik via cyndia gedownload heb ?

Ik heb zo vreemd voorgevoel van niet moet ik een backup gaan maken ? En hoe doe ik dat het beste, is er een mogelijkheid om de backup door mijn time machine te laten doen ? Maar dan de laatste vraag als ik hem dan hersteld heb hoe zet ik dan alles weer terug ?

Ik hoop dat iemand mij uitgebreid antwoord kan geven alvast bedankt op deze mooie zondag morgen.

Gr ARW
  #598  
Oud 21-06-09, 10:49
Mart-in Mart-in is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Alphen a/d Rijn
Berichten: 55
Stuur een bericht via MSN naar Mart-in
Standaard

///EDIT

Te snel geoordeeld, bericht maar verwijderd!

Wel een andere vraag:
Is er misschien een website die bijhoudt welke Jailbreak applicaties de komende tijd gaan werken onder OS 3.0?

Laatst gewijzigd door Mart-in; 21-06-09 om 11:03.
  #599  
Oud 21-06-09, 10:56
arw arw is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arw Bekijk bericht
Goedemorgen allemaal,

Ik heb een heerlijke zondagochtend vraag waar ik hoop een uitgebreid antwoord op te krijgen, want ik maak me een beetje zorgen. Ik heb mijn iphone 16 gb wit gejailbreakt met PWnage. Helemaal goed gegaan en ik ben helemaal happy, alles aangepast wat ik graag wou mijn dingen geinstaleerd wat ik graag wilde. Kortom het is nu echt mijn iphone special made.

Maar nu zit ik met het volgende probleem ik hang hem dagelijks aan itunes en laat hem een backup maken, dit gaat altijd perfect. Maar stel je nu eens voor mijn iphone crasht ...... Oke ik hang hem aan itunes laad mijn PWnage bestand weer en herstel hem dan zet ik mijn backup terug heb ik dan alles er weer op staan: Alle instellingen die ik via cyndia veranderd heb , staan al mijn programma er weer op die ik via cyndia gedownload heb ?

Ik heb zo vreemd voorgevoel van niet moet ik een backup gaan maken ? En hoe doe ik dat het beste, is er een mogelijkheid om de backup door mijn time machine te laten doen ? Maar dan de laatste vraag als ik hem dan hersteld heb hoe zet ik dan alles weer terug ?

Ik hoop dat iemand mij uitgebreid antwoord kan geven alvast bedankt op deze mooie zondag morgen.

Gr ARW

niemand ?????
  #600  
Oud 21-06-09, 11:19
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Wat is je vraag nou precies? Hoe je Cydia apps moet backuppen? Dan kon onder 2.x met Aptbackup (of Appbackup, ik haal die altijd door elkaar) maar ik meen ergens gelezen te hebben dat die nog niet met 3.x werkt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic 3svb Jailbreak 380 21-04-10 20:50
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic PieJi Unlock 594 08-12-09 20:38
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) Destiny Jailbreak 76 20-06-09 16:24
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 02:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 10:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:32.