iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Redsn0w waiting for reboot (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36188-redsn0w-waiting-for-reboot.html)

sancaman 15-07-09 08:35

Beste mensen,

Ik heb nou de iPhone 1G. En die heb ik geupdate naar 3.0. maar nu wil ik heb jailbraken en unlocken maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb de hele topic gevolgd en alles doet maar hij blijft hangen in zijn "Waiting for Reboot"

Nou heb ik de 1,1_30 ISPW
Het maakt niet uit als ik voor het jailbraken of tijdens het programma in zijn DFU mode zet. Hij reageert gewoon niet.

Iemand hier enige ideen. Ik heb het ook via DOS geprobeerd.
HELP ME!!!!

THANX

iScorpio 15-07-09 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sancaman (Bericht 324293)
Ik heb nou de iPhone 1G.

Heb je deze handleiding ook gevolgd?

sancaman 15-07-09 08:44

ja die heb ik echt helemaal van top tot teen uitgevoerd. Ik krijg uploading Ramdisk niet eens te zien.

iScorpio 15-07-09 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sancaman (Bericht 324298)
ja die heb ik echt helemaal van top tot teen uitgevoerd. Ik krijg uploading Ramdisk niet eens te zien.

Probeer anders eerst eens (wederom) de 3.0 firmware te herstellen (restoren) onder iTunes. Misschien is er ergens een bitje omgevallen ;)

sancaman 15-07-09 08:56

Ga ik proberen. Als dat werkt ben ik je MAJOR dankbaar. Eerst even naar werk.
bedankt zover!!!

sancaman 15-07-09 21:38

Nou ik heb het gedaan,..en helaas geen succes. Ik heb het opnieuw geprobeerd op een andere computer...ook geen succes. Daarna heb ik alles weer geprobeerd in XP compatible maar dat werkte ook niet.

Ik heb nou totaal geen idee...hoe ik deze iPhone kan unlocken op 3.0.
Kan ik hem terug brengen naar 2.1? Is het mogelijk of is er ook een baseband update geweest?

De oude Quickpwn heb ik nog.

Iemand enig Ideeeeeee?

Mickyman 15-07-09 23:08

heb je tijdens het wachten op de reboot, de stekker al een keer los gehaald en verbonden?

ButcherJF 16-07-09 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sancaman (Bericht 324757)
Nou ik heb het gedaan,..en helaas geen succes. Ik heb het opnieuw geprobeerd op een andere computer...ook geen succes. Daarna heb ik alles weer geprobeerd in XP compatible maar dat werkte ook niet.

Ik heb nou totaal geen idee...hoe ik deze iPhone kan unlocken op 3.0.
Kan ik hem terug brengen naar 2.1? Is het mogelijk of is er ook een baseband update geweest?

De oude Quickpwn heb ik nog.

Iemand enig Ideeeeeee?

Ik weet niet welke versie je van redsn0w hebt gebruikt, maar ik heb het op mijn 2G uiteindelijk met 7.1 gered. De andere versies gaven problemen.

sancaman 16-07-09 07:48

Goede morgen,

Ik gebruik nu redsn0w-win._0.8. Ik ga kijken of ik de 7.1. ergens kan vinden.

Ik heb tijdens het rebooten ook geprobeerd maar dat heeft geen effect want hij staat in DFU mode. Helaas.

sancaman 16-07-09 08:08

Geprobeerd met 7.1. Helaas geen effect. Wat ik dus nu wel kreeg. Iphone ging helemaal wit,....daarna hoor ik een paar weer windows sounds en dan staat er DONE! Meer niet. Niet gejailbraked en unlocked.

Doe ik het daarna nog een keer dan blijft hij hangen in "waiting for Reboot"

ButcherJF 17-07-09 06:34

Schot voor de boeg: probeer eens een andere USB-poort (andere PC?).

sancaman 17-07-09 10:00

Andere Pc heb ik het vandaag gedaan. Ik heb de iPhone en de spullen meegenomen naar werk en ook daar blijft hij hangen in Waiting for reboot.

Ik ging hem updaten van 1.4 naar 3.0. Maar helaas.
Kan ik hem downgraden? Of is het niet meer mogelijk omdat de baseband veranderd is.

ovans 18-07-09 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rickstur (Bericht 321027)
Het is niet een hele mooie oplossing maar werkte wel. Indien hij bleef hangen bij wachten op Reboot, stekker loskoppelen van je Iphone en weer aankoppelen. Daarna liep hij gewoon door.

Bij mij werkte het maar geen garanties!

Werkte bij mij ook ;) Thanks!

sancaman 20-07-09 13:27

ook dat heb ik geprobeerd maar had helaas geen succes. Ik snap er niks van....het is normaal een handeling van niks!

difference 24-07-09 18:43

Help...ik krijg steeds de melding waiting for reboot en een popup dat mijn usb poort sneller kan werken...weet iemand raad?

ik kan mijn iphone 3gs niet herstellen omdat de firmware niet compatibel is...wie weet hier raad mee???

sancaman 26-07-09 08:00

Beste mensen,

Na een hoop proberen is het me gelukt om terug te gaan naar 2.2.1 Ik heb het uiteindelijk gedaan met Quickpwn 2.5 beta.
Nou kijken of het me lukt om bij 3.0 te komen. haha
De iphone houd me wel bezig hahaa

Thanx voor de reacties

tapijtkever 27-07-09 22:04

hoi had hier het zelfde waiting for reboot! stekker los en gaat hij in dfu en werkt pima en anders gewoon pwangetool gebruiken werkt altijd!
mazzel

KadirK 28-07-09 04:09

Hey,

heb het zelfde probleem.. als ik mijn iphone 3g aanzet, komen er 2 logo's.
Eerst van iPwned en daarna van iPhonelinux.org...

het begon allemaal toen ik 3.0 wilde installeren. Ik had eerst 2.2 maar dacht van ff 3.0 teste :P nu heb k niks geloof ik.

hij wilt niet starten, iemand enige idee? Anders breng ik het gewoon naar winkel.

btw ik geloof dat alle foto's en muziek verwijderd is, is er backup ervan op m'n pc?

Timmeh_ 16-08-09 11:22

// Diverse discussies samengevoegd.

iphonegebruiker2009 17-08-09 19:13

alles al geprobeerd iphone gaat niet veder dan waiting for reboot
 
ik heb egt alles al geprobeerd en hij blijft maar hangen op waiting for reboot ik word er nu wel een beetje gek van wat kan ik nog meer proberen ik weet het niet meer oudere redsn0w's heb ik ook al geprobeerd andere firmware ook al geprobeerd stekker erin eruit ook al geprobeerd ik heb de handleiding van michael gevolgt

wie o wie weet de oplossing

raymee 17-08-09 23:19

Hou de homebutton ingedrukt en steek de USB in het toestel.
iTunes moet dan als het goed is de iPhone herkennen, probeer hem te herstellen, je bent dan wel alles kwijt!
Probeer dan nog eens redsn0w eroverheen te gooien. Kijken of hij hem dan wel voorbij waiting to reboot komt, blijft hij hangen, effe de USB eruit en weer erin.
Probeer het eens.....

iphonegebruiker2009 18-08-09 02:12

nu krijg ik de 2e waiting for reboot en dan springt hij gelijk op done en is me scherm zwart ik heb het wel ergens gelezen maar weet niet meer waar :confused:

kuotje 18-08-09 02:16

check alles

- restore
- goede ispw 3.0 + redsnow 7.2
- iphone UIT voordat je DFU ingaat.


en mss ligt het aan je PC dat ie niet verder gaat dus niet teveel proggies tegelijk kan redsn0w mss van vastlopen

iphonegebruiker2009 18-08-09 02:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 339620)
check alles

- restore
- goede ispw 3.0 + redsnow 7.2
- iphone UIT voordat je DFU ingaat.


en mss ligt het aan je PC dat ie niet verder gaat dus niet teveel proggies tegelijk kan redsn0w mss van vastlopen


dat ga ik is even proberen.

gebruik vista maar dan moet ik hem gewoon compilatie op windows 98 zetten en uitvoeren als administrator

iphonegebruiker2009 18-08-09 02:28

alles gedaan wat jij aangeeft maar hij gaat gewoon ook door die 2e waiting for reboot en dan weer gelijk op done :confused:

kuotje 18-08-09 02:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphonegebruiker2009 (Bericht 339622)
alles gedaan wat jij aangeeft maar hij gaat gewoon ook door die 2e waiting for reboot en dan weer gelijk op done :confused:

hmm mss dat de files die je hebt niet goed zijn.

je had toch de redsn0w 7.2 en ISPW opnieuw gedownload ? van hier van de iphoneclub.nl

iphonegebruiker2009 18-08-09 02:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 339623)
hmm mss dat de files die je hebt niet goed zijn.

je had toch de redsn0w 7.2 en ISPW opnieuw gedownload ? van hier van de iphoneclub.nl


ja ik had ze uit de wiki gehaald

kuotje 18-08-09 02:37

hmm, ja als je
- herstelt hebt met de goede ispw
- de goede redsn0w
- ( alleen Cydia aanvinken en niet Icy erbij ) had er zelf problemen door gehad )

je zult even moeten wachten tot morgen want meer verstand heb ik er ook niet van.

iphonegebruiker2009 18-08-09 02:38

jah idd denk ik ook in iedergeval beankt voor je hulp en ik ga nog ff veder klooien

Timmeh_ 18-08-09 05:08

// Discussies samengevoegd.

@iphonegebruiker2009, lees dit topic even door, wellicht werkt een van de gegeven oplossingen.

iphonegebruiker2009 18-08-09 06:51

het is me gelukt na veel moeite :pcomputer in safe mod opstarten en hij gaat perfect


hartelijk dank voor de hulp:D

mull0599 19-08-09 00:16

Voor iedereen die vast komt te zitten bij 'waiting for reboot', even de usb kabel uit de iphone halen en er weer terug instoppen. Werkte voor mij. Zorg wel dat je de juiste firmware hebt geselecteerd!?!

andychoco 22-08-09 10:05

USB eruit en er weer in Werkte ook voor mij, ThX

huttie1 23-08-09 17:07

ha mensen ik wil graag 3.0.1 jailbreaken ma dit wil echter niet,
hij blijft hangen in waiting for reboot en de ipsw word niet herkent van de 3.0.1
iemand een oplossing?

gr

frankvanwessel 23-08-09 17:11

voor mij werkte het niet op mijn eigen comp (vista). bij mijn vriendin geprobeerd (xp), daar ging het feilloos.

Pinkpanter101 23-08-09 19:59

Heb geprobeerd hem te jailbreaken...
liep vast bij "wachten op reboot"
Via itunes herstellen lukt niet krijg melding, kan niet herstellen code 21????
Enige idee hoe dit kan...

frankvanwessel 23-08-09 20:04

nee, weet niet hoe het kan, maar weet wel hoe op te lossen:
op computer proberen met een ander besturingssysteem.
succes

raymee 23-08-09 21:07

Houd de homebutton ingedrukt terwijl je de USB in de iPhone doet. iTunes herkent hem als zijnde een iPhone welke herstelt moet worden. Herstellen en dan nog eens proberen te jailbreaken. Blijft hij weer hangen, effies de USB erin en eruit.....

Succes....

mvmoock 24-08-09 14:12

Voor degene die het nog niet gelukt was op de Quickpwn site staat het volgende over dit probleem:

Jailbreak iPhone 3.0.1

"If redsn0w is stuck on Waiting to Reboot, unplug your USB cable quickly and plug it back in. The jailbreaking process should continue after tha."

sannie72 24-08-09 15:51

ik ben dus ook sinds kort in het bezit van een iphone 3gs en zit er ook aan te denken om hem te jailbroken. ik heb al aantallen filmpjes gezien op youtube en ook de site die hiervoor vermeld staat. ik moet zeggen het ziet er niet moeillijk uit. maar waar ik bang voor ben is dat het gewoon fout gaat en dat je iphone vastloopt en niet meer aangaat. maar ook hier is een oplossing voor zeggen ze, je iphone inpluggen en de home button ingedrukt houden en dan kan je hem resetten. nou klinkt simpel maar vind het toch eng om te doen. het is de eerste keer dat ik zoiets gaat doen dan.

hoe veilig is dit en als het gelukt is kan je dan gewoon ellerlei soorten software erop gooien via itunes?

en is er miss. een mogelijkheid dat je hem door iemand laat jailbroken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:41.