//

Error 1600 en 1602--HELP niets helpt

Error 1600 en 1602--HELP niets helpt discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen ik heb gezocht, maar kan echt niks vinden wat me helpt in deze situatie :S Gisteren een 3G 16GB gekocht, simlocked van T-mobile. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-06-09, 14:55
Nemisis2003 Nemisis2003 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 159
Standaard Error 1600 en 1602--HELP niets helpt

Hallo mensen ik heb gezocht, maar kan echt niks vinden wat me helpt in deze situatie :S
Gisteren een 3G 16GB gekocht, simlocked van T-mobile. Dus ik gister jailbreaken, yellowsn0w en lekker bellen met Telfort .
Daarna een back-up gerestored, maar halverwege viel de stroom uit :S.
Pc uit, maar in het iPhone scherm stond dat het geslaagd was, niks aan het handje. Alleen de foto previews klopten niet.
Ik wou uiteraard wel en goede restore, zodat ik alles weer heb wat ik had.
Dus vanmorgen alle settings laten resetten, duurde 2 uur...
Daarna een apple logo, daarna verschijnt een loading cirkeltje en hij reboot. Ofwel het Apple logo met loading circle of death verhaal.
Nu is het me gelukt de telefoon weer in DFU mode te krijgen.
Maar krijg steeds error 1600 of 1602 wanneer ik probeer te restoren naar firmware 2.2.
Itunes en alles van apple gedesinstalleerd en itunes opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds dezelfde foutmeldingen:S.
Ik weet nu echt ff niet wat ik moet doen.
Pls help....

P.s. zit op een windows pc, ga het niet op mn mac proberen, daar krijg ik ook een foutmelding, maar heb geen zin om daar vanalles op te gaan configureren enz. Daar heb ik mn logge windows systeem beheerder pc voor
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Update 4.3 afgebroken met error 1602 sinterklaasje iPhone algemeen 2 15-03-11 12:43
Error 1602 na update: Itunes herkent DFU niet darkimpulze iTunes 18 18-12-10 20:41
Iphone doet niks meer, error 1600/1602. dfu niet mogelijk carlitoslife iPhone algemeen 6 09-11-08 12:34
Error 1600 fkleine Archief 1 24-09-08 23:19
error 1602 speedyj Archief 4 20-07-08 13:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:30.