iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Handleiding Redsnow FW3.0? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36223-handleiding-redsnow-fw3-0-a.html)

DirkS 20-06-09 17:08

Handleiding Redsnow FW3.0?
 
komt er binnenkort weer een zo'n heerlijke handleiding voor de redsnow jailbreak....ik snap er echt he-le-maal niks meer van. ik ben niet zo clever als de meeste Iphone goerroes hier.... het stappenplan van de 2.2.1 was heerlijk eenvoudig en voor iedereen begrijpelijk.
kunnen we zo'n handleiding op korte termijn verwachten??
zaken waar ik tegenaan loop:
  • alleen al bij unzippen van redsnow krijg ik constant de melding dat de map dezelfde naam draagt als het betsand...hernoemen heeft geen enkele zin???
  • als dat dan eindelijk lukt vraag redsnow om een is IPSW bestand op te zoeken..hoe maak ik die dan?
:confused:

macron 20-06-09 17:13

Kijk hier maar eens:
iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your iPhone on OS 3.0 Using RedSn0w (Windows)

Bij mij werkte het perfect. Veel plezier

DirkS 20-06-09 17:18

helemaal gaaf!,

mods, deze kan je zo copy pasten naar jullie handleidingen, voor de dummies zoals ik :o scheelt een hoop verwijzingen etc....

Koeienkar 21-06-09 11:09

ik weet niet of het al gevraagd is maar als ik jailbreak met redsn0w raak ik dan al mijn dingen zoals contacten kwijt?

pumpeduse 21-06-09 11:17

Eerst een backup maken via iTunes.
En dan upgraden naar 3.0
Dan jailbreken en dan terug u backup erop zetten klaar 's kees

Koeienkar 21-06-09 11:41

oké maar bij de handleiding van iclarified hierboven moet je een ''ipsw bestand" downlaoden en in de map pwnage zetten en dat bestand moet ik dus herstellen op mijn iphone, maar dan krijg ik dus een andere restore???

Koeienkar 21-06-09 11:44

ben nu net klaar met jailbreaken via redsn0w maar nu heb ik een iphone die leeg is kan ik hem dan terugzetten vanaf reserve kopie of gaat redsn0w dan weer weg?

dankje

Peunage 21-06-09 11:45

Maar we hoeven dus niet meer te wachten op Quickpwn? Dit werkt net zo goed?
Ik heb namelijk nooit eerder gejailbraikt, ik heb een legaal geunlockte T-mobile iPhone met 3.0, hij is nog maar 3 weken oud, dus kan ik hiermee jailbreaken?

Bomans 21-06-09 11:47

Je kan gewoon redsnow gebruiken om te jailbreaken. En je raakt daarmee geen gegevens kwijt.

Koeienkar 21-06-09 11:49

thanx.
en trouwens de mensen op dit forum zijn wel aardig ik wordt niet afgesnaauwd omdat ik het niet begrijp EN jullie antwoorden heel snel!!!

keep up the good work!

Peunage 21-06-09 11:57

Maar ik snap niet hoe je een custom firmware kan kiezen. Als ik in iTunes op Alt + Herstellen druk krijg ik nergens een venster waar ik kan kiezen, hij herstelt hem nu weer naar 3.0 :S

ControlSje 21-06-09 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peunage (Bericht 305073)
Maar ik snap niet hoe je een custom firmware kan kiezen. Als ik in iTunes op Alt + Herstellen druk krijg ik nergens een venster waar ik kan kiezen, hij herstelt hem nu weer naar 3.0 :S

Window gebruikers moeten shift+herstellen gebruiken

Peunage 21-06-09 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 305076)
Window gebruikers moeten shift+herstellen gebruiken

Ook Shift heb ik gebruikt. Zelfde verhaal.

Peunage 21-06-09 12:53

Ok, ik heb het opgelost door iTunes uit te voeren als administrator. Maar nu herkent redsnow de firmare natuurlijk weer eens niet.

jespertje 21-06-09 13:00

jezus bij mij bleef de 3.0 update hangen...nu kan ik niet eens herstel doen...ik moet weer op fabriek instelling gaan!!!

Peunage 21-06-09 13:12

Dit is naar mijn mening een goede uitleg, enige nadeel is dat je geen custom firmware kan gebruiken ( je moet die op de website gebruiken, werkt perfect):
mashingkeys, it's what we do.

Inyigo 21-06-09 13:41

Tnx Met dit filmpje is mijn jailbreak gelukt. Na lang te hebben gezocht eindelijk!!

KSH 21-06-09 15:29

Dank jullie wel voor het duidelijke stappenplan.

Ik loop echter vast bij de stap waiting for reboot.

Hij blijft daar namelijk op staan.

Iemand een oplossing?

Inyigo 21-06-09 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KSH (Bericht 305363)
Dank jullie wel voor het duidelijke stappenplan.

Ik loop echter vast bij de stap waiting for reboot.

Hij blijft daar namelijk op staan.

Iemand een oplossing?

Hallo KSH,

Dit probleem had ik gister ook. Heb je het stappenplan van het filmpje gebruikt? Nadat ik dat precies volgde ging het perfect geen probleem meer gehad.

lumikiller 21-06-09 16:13

ik heb het gedaan met de hulp van iclarified en het was in 10 min. gebeurd . piece of cake .


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:35.