iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: pwnage 3.0 probleem (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36224-pwnage-3-0-probleem.html)

vcau32 20-06-09 17:13

pwnage 3.0 probleem
 
:confused::eek:ik heb de nieuwe pwnage gebruikt, en op zich begint het goed, maar hij zeg na de second upload dat ie wacht op een reboot?? Doe ik iets verkeerd of werkt deze versie nog niet, excuses als dit al op het forum staat, maar ik heb hier niets over gevonden, graag hulp of verwijzing naar het juiste topic.. :eek:

vcau32 20-06-09 17:15

Ik bedoel natuurlijk redsn0w

macron 20-06-09 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vcau32 (Bericht 304213)
:confused::eek:ik heb de nieuwe pwnage gebruikt, en op zich begint het goed, maar hij zeg na de second upload dat ie wacht op een reboot?? Doe ik iets verkeerd of werkt deze versie nog niet, excuses als dit al op het forum staat, maar ik heb hier niets over gevonden, graag hulp of verwijzing naar het juiste topic.. :eek:

kijk eens op :
iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your iPhone on OS 3.0 Using RedSn0w (Mac)

vcau32 20-06-09 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macron (Bericht 304233)

ik heb redsn0w voor windows gedownload

Pascal717 20-06-09 18:20

Deze is voor Windows:

iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your iPhone on OS 3.0 Using RedSn0w (Windows)

Yasin2830 20-06-09 19:37

Heb zelfde probleem, maar kweet de oplossing

download 3.0, zet je iphone op recovery, doe herstel met shift ingedrukt, vindt de firmware en restore em

derna gwn opnieuw doen.

neo 1212 20-06-09 20:33

Hallo , even een vraag, hoe kan het dat de rendering en handeling van bijna alle spellen..b.v fastlane met 3.0 ***** is geworden?.. '' nieuwe engine, geschreven voor de 3gS? ''

verder worden er mij TEVEEL services gestart bij het laden van de iphone... zelf gebruiken we maar 60% van die background services bij 3.0.. denk ik zo

3.0 is voor mij nu al a.k.a Vista op de iphone .... en 2.2.1 is voor mij de xp geworden.... ik blijf liever bij xp.....want dit gaat niet smooth...

De 3g .. is langzamer dan de 3gS maar... zo langzaam was hij eerst niet met 2.2 ,

ik heb trouwens een ispa file... maar die heb ik toen gedownload met pickwn .... deze krijgt i-tunes er niet in....aldus geen goede firmware??

verder vind ik geen anderre backup op men pc... 2.2.1 met jailbreak is mijn doel:)


Hoe kan ik downgrade?... A.u.b iemand?

Yasin2830 20-06-09 20:47

Ik heb de oplossing, had zelfde prob.

Restore je iPhone nogmaals op 3.0
Download RedSn0w
Ga naar Start - Uitvoeren - %Appdata%
Ga naar Apple computer
Ga naar iTunes
Ga naar iPhone Software updates en kopieer het bestand iPhone1,2_3.0_7A341_Restore
Kopieer deze firmware naar je bureaublad
Ga nu naar RedSn0w, Browse daarmee de firmware die je hebt gekopieerd op je bureaublad.
Volg de instructies en het weeeerkt xD

neo 1212 20-06-09 22:13

Heb redsnow gevonden.. jij bent de man.

Gr Neo 1212

Yasin2830 20-06-09 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neo 1212 (Bericht 304630)
dankje :).... eindelijk iemand met een goede som... met een duidelijke uitkomst

heb je een DL-Link naar redsnow?

Geen probleem hoor

Hierzo: http://download.server-land.com/reds...-win_0.7.1.zip



Teek 21-06-09 09:49

Ik heb via redsnow de 3.0 firmware er op gezet maar als ie is afgeïnstalleerd staat er alleen het cidia icoontje op het bureaublad en voor de rest niets. Heb het nu al een paar keer over gedaan maar niets schijnt te helpen.

neo 1212 21-06-09 11:32

Hey , bedankt voor jullie hulp gister, te gek die feedback:P... kom er net achter dat 3.0 echt K*T is.

''Zelfs met de jailbreak via redsnow is 3.0 nog altijd niet te vreten'', togh bedankt .. maar dit is het niet


zo kan ik bijvoorbeeld mijn iphone niet meer als modem gebruiken met: pda net.


Verder zijn er nog wat dingen mis.... natuurlijk will apple hebben dat IEDEREEN deze update uitvoerd zoudat wij ons aan de regels MOETEN houden.. maargoed.


Dan heb ik liever 2.2.1 op mijn phone..stabiel, daar heb ik maar liefst 70 mb ramm vrij voor mij apps, denk ik zo

dit kan je precies zien.. via de ramm meter in SB-settings.
( ligt ook aan de door jouw geinstaleerde achtergrond apps, hoeveel ramm je vrij hebt. )

In 3.0 is dit maar 40/42 Mb?.. wat een onzin.

hoe kan ik downgraden naar 2.2.1 of lager .. des te lager.. des te meer ramm er vrij komt voor mijn apps.

moet ik dan itunes mee downgraden? , heb dit nog nooit gedaan...laat staan waar ik de restore file kan vinden van bijvoorbeeld, 1.1 of 2.0 OS

2.2 en 3.0 kon ik wel vinden dankzij Yasin

Gr Neo

Michael 21-06-09 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neo 1212 (Bericht 305021)
hey jongens, bedankt voor jullie hulp gister... kom er net achter dat 3.0 echt K*T is.


zo kan ik bijvoorbeeld mijn iphone niet meer als modem gebruiken met :pda net.

Verder zijn er nog wat dingen mis.... natuurlijk will apple hebben dat IEDEREEN deze update uitvoerd zoudat wij ons aan de regels MOETEN houden.. maargoed.


dan heb ik liever 2.2.1 op mijn iphone, daar heb ik maar liefst 70 mb ramm vrij voor mij apps.

In 3.0 is dit maar 40 Mb?.. wat een onzin.

je kan je iPhone nog steeds als modem gebruiken. Zoek even op tethering. Dat is een functie die is toegevoegd aan de FW.Ook al vind je operater dat niet fijn.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:59.