//

Wel of niet in DFU mode

Wel of niet in DFU mode discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraag over updaten en of dit nou wel of niet in DFU mode moet. Ik heb net een custom firmware gedownload ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-06-09, 19:24
Colburners Colburners is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 58
Standaard Wel of niet in DFU mode

Hallo,

Ik heb een vraag over updaten en of dit nou wel of niet in DFU mode moet. Ik heb net een custom firmware gedownload voor de 2g van 3.0. Deze is geunlockt en gejailbreakt. Moet ik dan wel of niet updaten in DFU mode want dat is mijn vraag.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-09, 22:03
o3vegeta o3vegeta is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 87
Standaard

als je de custom firmware van 2.2.1 erop hebt staan moet je hem gewoon in restore zetten hier staat de perfecte guide.

https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html

als je dit exact vogt loopt alles als een trein en zit je in no time op 3.0 met cydia
  #3  
Oud 21-06-09, 12:28
Pzizzz's schermafbeelding
Pzizzz Pzizzz is offline
• iOS 7.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 72
Question iphone 2G naar fimware 3.0

erg onduidelijk allemaal. Ik heb normaliter geen probleem met een update maar nu ...ik heb de handeiding op https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html gevolgd.
Als ik echter de custom download krijg ik een map bestand ipv een apple software updatebestand. Vervolgens kan ik Pwnage 3.0 nergens vinden. Maar ik begrijp dat ik deze ook niet nodig heb want met de gedownloade custom hoef ik enkel mijn iphone met alt-herstel naar de custom te laten verwijzen. Geen gedoe met dfu ed..

Wie heeft nu een duidelijke beschrijving ?
  #4  
Oud 21-06-09, 12:32
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pzizzz Bekijk bericht
erg onduidelijk allemaal. Ik heb normaliter geen probleem met een update maar nu ...ik heb de handeiding op https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html gevolgd.
Als ik echter de custom download krijg ik een map bestand ipv een apple software updatebestand. Vervolgens kan ik Pwnage 3.0 nergens vinden. Maar ik begrijp dat ik deze ook niet nodig heb want met de gedownloade custom hoef ik enkel mijn iphone met alt-herstel naar de custom te laten verwijzen. Geen gedoe met dfu ed..

Wie heeft nu een duidelijke beschrijving ?
Je moet even de automatische uitpak functie uitzetten in safari. Als je nog jailbroken bent kan je in restore mode de custom erop zetten.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #5  
Oud 21-06-09, 12:36
Pzizzz's schermafbeelding
Pzizzz Pzizzz is offline
• iOS 7.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 72
Standaard

ik heb de automatische uitpak uit staan in safari. Krijg ook netjes een .zip die ik al op verschillende manieren heb uitgepakt. Maar ik krijg steeds een map als resultaat. En id ik heb een jailbroken iphone.

EDIT
Volgens mij heb ik het. Moet enkel de .zip extensie weghalen en niets uitpakken.


EDIT
Het is gelukt ! Erg simpel allemaal. Mijn 2G jailbroken Iphone werkt perfect onder 3.0


Laatst gewijzigd door Timmeh_; 21-06-09 om 14:36. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b.
  #6  
Oud 21-06-09, 14:33
maartenvs maartenvs is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 79
Stuur een bericht via MSN naar maartenvs
Standaard

Ik heb dikke problemen met 3.0, als je zonder spotlight kunt en die paar andere toevoegingen zou ik je adviseren om op 2.2.1 te blijven. Ik ben al 2 dagen bezig om terug te komen op 2.2.1 en het is simpelweg onmogelijk. Zowel via osx als windows icm itunes 7.5 t/m 8.2, echt hopeloos.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: iPod 2G niet in DFU mode MichaelJ Jailbreak 0 08-02-11 12:44
iPhone: DFU mode wilt niet Chrissart Jailbreak 17 31-01-11 20:16
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen Boktor2 iPhone algemeen 6 30-07-10 02:02
geraak niet in DFU mode crewke Archief 3 11-08-08 18:12
Kom niet in DFU mode Mikelmaster Unlock [archief] 13 11-02-08 01:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:20.