iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Wat te doen als redsn0w crasht (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36275-doen-redsn0w-crasht.html)

Eric Cartman 20-06-09 23:13

Wat te doen als redsn0w crasht
 
Ok, wat moet je doen als redsn0w crashed als die bezig is met 'uploading ramdisk', zo tussen de 40 en 60 procent.
Er 'schijnen' meerdere mogelijkheden te zijn, ik noem eerst degene die voor mij werkte:
- Ik heb windows vista en redsn0w uitgevoerd als administrator. (just in case).
- Alle stappen gevolgd, MAAR, toen ik in DFU mode ging heb ik de home button NIET LOSGELATEN. Dus tijdens het hele proces dat redsn0w bezig was heb ik de home button vastgehouden, zodra redsn0w zei dat die klaar was heb ik hem logelaten. Daarna ging het jailbreaken verder goed en nu heb ik een gejailbreakde iPhone.

Wat ook schijnt te werken:
- redsn0w als een gek rondbewegen over je scherm tijdens het proces. Klinkt gek, maar, wie weet?

GL

nihiels 04-08-09 12:48

super, dat vasthouden werkt voor mij!

niels

The Raptor 04-08-09 17:59

Het vasthouden werkt voor mij niet. Hij crasht zowel onder XP als Vista. Ik krijg de melding dat redsnow 0.8 niet meer werkt en dat er naar een oplossing gezocht word. Hoe kan ik het oplossen? Ik gebruik firmware 3.0 om te jailbreaken.

Anietje 06-08-09 12:09

Redsnow
 
ik wordt er echt gek van die redsnow .
Valt continu uit. heb vanalles al geprobeert.:mad:

Destiny 06-08-09 12:19

Gebruik het eens op een andere computer.

Anietje 06-08-09 12:48

ik zit nu op de andere pc. hoop dat het nu wel lukt.
thanx:)

Anietje 06-08-09 17:55

Mij Lukt het nog steeds niet.
weet iemand een oplossing?

ButcherJF 07-08-09 08:07

Probeer eens een andere (oudere) versie van redsn0w.

Anietje 07-08-09 14:44

Dan herkent hij die ispw file niet.
en dat is de goeie. Pfffffff wordt er echt gek van.
maar toch bedankt:)

ButcherJF 07-08-09 18:33

Heb je wel de juiste ipsw voor het type iPhone? Dat is voor alledrie verschillend. En als je 3.0.1 wilt jeailbreaken moet je in redsn0w 3.0 selecteren.

Gabriel Antonyo 07-08-09 21:24

mijn iphone doet het niet meer sinds gisternacht hij viel vanzelf uit en gaat niet meer aan, heb ( homeknop + powerknop) voor reset gedaan mr daar reageert die ook niet op , aansluiten op laptop om via itunes te resetten lukt ook niet want hij wordt niet herkend door me laptop heb hem via redsnow + cydia gedaan hij werkte gewn prima daarna gister liep die alleen wat traag en vast mr daarna deed die ook normaal totdat hij zomaar uitviel

iemand die mij kan helpen?

Anietje 07-08-09 21:32

Redsnow
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 335200)
Heb je wel de juiste ipsw voor het type iPhone? Dat is voor alledrie verschillend. En als je 3.0.1 wilt jeailbreaken moet je in redsn0w 3.0 selecteren.

ik zie nergens in redsnow dat je 3.0 kunt selecteren. aleen cydia of icky
ik heb de ispw 3.0 . de goeie dus toch. :)

ButcherJF 07-08-09 23:19

Uitgaande van je profiel zou je firmwarenaam zo moeten heten: iPhone1.2_3.0_7A341_Restore.ipsw (te downloaden via de Wiki).

Anietje 07-08-09 23:32

ik had een andere ispw.
en heb nu deze net gedownload maar waar zit de exefile? want had deze al eerder gedownload maar zag geen exe file. dus ik dacht dat die niet compleet was dus heb ik die gedelete.
:)

EDIT
ik heb het al. extensie veranderen :). ik ga het weer proberen.
Thanx;)

Yesssss het is gelukt. pff ik had toch de verkeerde ipsw;)
heel erg bedankt voor de hulp:)



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:46.