//

Problemen met Iphone

Problemen met Iphone discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een iphone eerste generatie. De laatste update die ik had gedaan was de 2.2 met de jailbraik enz Vanmorgen heeft mijn broertje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-06-09, 01:13
robin198523 robin198523 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard Problemen met Iphone

Hallo
ik heb een iphone eerste generatie.
De laatste update die ik had gedaan was de 2.2 met de jailbraik enz
Vanmorgen heeft mijn broertje het apparaat in zijn handen gehad en kan er niets meer mee hij zei dat hij had geprobeerd met Redsn()w 3.0 erop te zetten wat niet kan volgens mij maar goed.

Nu zit ik met een iphone die alleen nog maar zegt dat ik een pincode moet toesten, dan kom het netwerk er wel maar verder blijft er een Itunes icoon staan en geeft Itunes aan dat ik niet kan activeren enz.

Wat kan ik doen om mijn phone weer werkend te krijgen want ik heb geen backup en geen idee hoe ik hem nu terug krijg naar de laatste versie tot er een goede versie 3.0 met jailbreak and unlock is voor de mac

alvast dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met synchroniseren iphone 3gs met ICal mandersa01 Archief 2 22-12-09 15:08
Problemen met iPhone desonnaville Jailbreak apps en thema's 3 08-05-08 19:29
Problemen met iphone laika666 Unlock [archief] 4 02-02-08 13:08
Problemen met iphone, ViSioN Unlock [archief] 2 25-10-07 23:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:51.