iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Mislukt??? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36686-mislukt.html)

BarbadoS 23-06-09 18:42

Mislukt???
 
Hoi,

Ik heb me iPhone 3G (legaal via T-Mobile met iPhone abonnement) gejailbreakt.
Maar ik krijg geen ontvangststreepjes met T-Mobile er achter te zien...

Ik heb bij Pwnagetool "Activate Phone" aangekruist... ligt hier de fout? Dit is namelijk al de tweede keer...

Wat heb ik fout gedaan??

phranck 23-06-09 18:45

je hebt in principe geen activate nodig volgens mij aangezien je een legale phone hebt met een Tmobile Sim, dus activatie is niet nodig.

Ik denk persoonlijk dat hier de fout inderdaad zit, maar ik zou voor de zekerheid even wachten totdat iemand reageert met meer verstand dan ik :)

Deedee 23-06-09 18:45

Met je officiële T-Mobile iPhone moet je inderdaad NIET 'Activate iPhone' aankruisen! Probeer het nog eens zonder te activeren en dan zal het lukken :)

King1987 23-06-09 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BarbadoS (Bericht 308120)
Hoi,

Ik heb me iPhone 3G (legaal via T-Mobile met iPhone abonnement) gejailbreakt.
Maar ik krijg geen ontvangststreepjes met T-Mobile er achter te zien...

Ik heb bij Pwnagetool "Activate Phone" aangekruist... ligt hier de fout? Dit is namelijk al de tweede keer...

Wat heb ik fout gedaan??

Nog een keer jailbreaken en geen activatie kiezen, gewoon via iTunes doen. (Dus eerst OS 3.0 erop zetten + activeren en daarna Redsn0w/Pwnagetool gebruiken en niet voor activatie kiezen )

BarbadoS 23-06-09 18:54

Hmm oke, zucht :P Moet eerst 3.0 'gewone' versie erop zetten en dan pas weer jailbreak :P Wat een omweg zeg :P

Maar ik heb nu active phone uitgevinkt en ik hoop dat hij het dan wel doet!
Dan is de volgende stap bekijken waar ik de repo van ultrasn0w moet toevoegen XD

BarbadoS 23-06-09 19:32

Hij doet het nu!
Alleen ff dom: Hoe kan ik nou weer SBSettings downloaden? Want als ik van links naar recht of onder naar boven ga met me vinger, krijg ik niets ::o

Timmeh_ 23-06-09 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BarbadoS (Bericht 308175)
Hij doet het nu!
Alleen ff dom: Hoe kan ik nou weer SBSettings downloaden? Want als ik van links naar recht of onder naar boven ga met me vinger, krijg ik niets ::o

Je hebt opnieuw gejailbreakt, dus jailbreak-apps zul je even opnieuw moeten downloaden uit Cydia.

BarbadoS 23-06-09 20:14

Oh ja, ik zie het! Jammer dat winterboard het nog niet doet! :)
SBSettings is inmiddels gelukt en ik ga druk op zoek naar dat operator ding veranderen, aangezien dat nog niet is gevonden in 15 minuten.

Twigg 23-06-09 21:23

Ik heb het gevoel dat er aardig wat apps het nog niet doen uit cydia.
Maar jij kunt je iPhone gewoon activeren via iTunes, omdat je toch geen "illegale" hebt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:05.