iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Iphone overleden na firmware herstel naar 3.0 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36703-iphone-overleden-na-firmware-herstel-naar-3-0-a.html)

t-marvin 23-06-09 20:21

Iphone overleden na firmware herstel naar 3.0
 
Beste forum leden,

Al tijden ben ik ontzettend tevreden over mijn 2G toestel uit de states. Deze iphone was voorzien van een custom firmware 2.2.1.

Echter heb ik tijdens de installeren van de nieuwe firmware een foute keuze gemaakt , ik heb namelijk de shift herstel optie (custom 3.0) gebruikt. ipv de shift update.

Maar na het uitzetten van het toestel doet het toestel helemaal niets meer. Deze blijft geheel uit.

Wie heeft er voor mij een oplossing???

Alvast bedankt.

cyrus 23-06-09 20:33

je power en home button tegelijk induwen voor een tiental seconden?

t-marvin 23-06-09 20:33

Beste Cyrus,

Ook al geprobeerd, maar helemaal geen response (met en zonder sim)

cyrus 23-06-09 20:37

verbinden met itunes en herstellen drukken (geen shift herstel)

ofwel je iphone aan de lader hangen, en nogmaals proberen home en powerknop

Twigg 23-06-09 21:05

Hang je iPhone aan de pc, dan 5 seconden power, dan zonder power los te laten 10 seconde power EN home, dan power los laten en 30 seconde HOME.

Dan herkent je iTunes de iPhone in herstel modus. En kun je herstellen.

Michael 23-06-09 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door t-marvin (Bericht 308240)
Beste forum leden,

Al tijden ben ik ontzettend tevreden over mijn 2G toestel uit de states. Deze iphone was voorzien van een custom firmware 2.2.1.

Echter heb ik tijdens de installeren van de nieuwe firmware een foute keuze gemaakt , ik heb namelijk de shift herstel optie (custom 3.0) gebruikt. ipv de shift update.

Maar na het uitzetten van het toestel doet het toestel helemaal niets meer. Deze blijft geheel uit.

Wie heeft er voor mij een oplossing???

Alvast bedankt.

Probeer eens 15 seconden je home en sleepknop in te drukken en dan weer gewoon opstarten met de sleepknop. Zo reset je je iPhone.

t-marvin 23-06-09 22:24

Allen,

De iphone, heb ik weer aan de praat, bedankt voor de hulp.

Echter blijf ik nog wel steeds met het emergency scherm zitten. Ook een herstel naar 2.2.1. met itunes 8.2 wil nog niet lukken.

Heef hier iemand de juiste volgorde???

peetaleks 23-06-09 23:13

Als echt niets meer wil , eerst de orginele FW 3.0 eropzetten en dan, omdat iTunes herkend dat het geen rechtmatige sim oid is, de telefoon dmv DFU en PWNAGE tool 3.0 jailbreaken en unlocken. Zo heb ik het gedaan. Succes !!

Cupertino 24-06-09 16:39

Herstel en DFU modus zijn ook niet hetzelfde he. Bij DFU lijkt de telefoon uit te staan.

peetaleks 24-06-09 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cupertino (Bericht 309322)
Herstel en DFU modus zijn ook niet hetzelfde he. Bij DFU lijkt de telefoon uit te staan.

Goed lezen!!

buckiphone 26-06-09 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door t-marvin (Bericht 308435)
Allen,

De iphone, heb ik weer aan de praat, bedankt voor de hulp.

Echter blijf ik nog wel steeds met het emergency scherm zitten. Ook een herstel naar 2.2.1. met itunes 8.2 wil nog niet lukken.

Heef hier iemand de juiste volgorde???


dit had ik ook, geen paniek. download redsnow en jailbrake je toestel.
vervolgens werkt tie gewoon.

t-marvin 10-07-09 13:55

dit draadje mag dicht.

Het probleem is verholpen.

iScorpio 10-07-09 13:57

Ik laat deze even open want misschien hebben andere gebruikers hier nog wat aan ;)

Evita 10-07-09 14:28

Ik heb de nieuwe firmware 3.0 erop gezet via itunes en krijg de melding op mijn telefoon plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iphone te activeren.

En deze melding krijg ik op itunes ook iets over mijn simkaart.

Help wat moet ik nu doen?

ButcherJF 10-07-09 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Evita (Bericht 321817)
Ik heb de nieuwe firmware 3.0 erop gezet via itunes en krijg de melding op mijn telefoon plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iphone te activeren.

En deze melding krijg ik op itunes ook iets over mijn simkaart.

Help wat moet ik nu doen?

Eerst redsn0w draaien en vervolgens uit Cydia ultrasnow installeren. De eerste om te jailbreaken, de tweede om te unlocken.

Enes 11-07-09 14:10

Iphone 2G waarschijnlijk stuk na firmware
 
beste leden,

ik heb nu de firmware 3.0 willen opzetten na mijn iphone en jailbraken en unlocken maar ik heb tot stap 19 gekomen hier ( https://forum.iculture.nl/f14/i...ws-fw-3-x.html ) mijn iphone ligt waarschijnlijk uit maar als ik hem op mn pc aansluit blijft de scherm zwart maar ik zie via deze computer mijn iphone opliggen, maar bij redsn0w 0.72 blijft constant waiting for reboot terwijl het moet werken :(
wie kan me hier helpen ondertussen probeer ik mijn iphone te herstellen via itunes

rogerdk 11-07-09 14:19

Heb hetzelfde bij stap 19 gebeurd er niets meer,kreeg er voor de melding USB apparaat wordt niet herkent


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:16.