iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Batterij Percentage in OS 3.0 zonder jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36814-batterij-percentage-os-3-0-zonder-jailbreak.html)

Mindfield 24-06-09 15:47

Batterij Percentage in OS 3.0 zonder jailbreak
 
1 Bijlage(n)
Ik heb sinds kort m'n jailbreak ongedaan gemaakt door te updaten naar OS 3.0. Nu zie ik dat mijn batterij percentage nog steeds netjes wordt aangegeven, maar volgens mij hoort dit niet eens. Overal lees ik dat het alleen met de 3GS kan.

Ik had met m'n jailbreak wel m'n percentage aan staan via SBSettings. Iemand enig idee of dit kon blijven hangen na de update naar 3.0?

Zie bijlage.

colliehome 24-06-09 16:05

is een deel van 3.0

Mindfield 24-06-09 16:07

Waarom lees ik dan overal dat het alleen beschikbaar is op 3GS? 2 Collega's van me hebben het niet, en ik kan nergens een toggle vinden.

WDS001 24-06-09 16:08

Da's gewoon een overblijfsel van je jailbreak in 2.2 (?)

Btw: verander je FW naar 3.0 voor de duidelijkheid! ;)

Shorty007 24-06-09 16:09

dat is geen onderdeel van os 3.0.
het blijft alleen achter op 3.0 als je eerder via een jailbreak dit zo ingesteld had staan.
Je kan echter wel in 3.0 het percentage activeren via SSH.

ArB 24-06-09 16:15

Als je een jailbreak hebt kun je op diverse manieren het procent tekentje activeren. Het een onderdeel van de 3.0 firmware en werkt dus op alle iphone toestellen. Maar het is een verborgen feature die alleen geactiveerd kan worden door een jailbreak of als je een backup terugzet vanuit 2.2.1 waarin je die feature al geactiveerd had.

Mindfield 24-06-09 16:18

Het hele SSH gebeuren begrijp ik niets van. Is er ook een manier om het weg te krijgen? Ik moet namelijk binnekort m'n iPhone weer inleveren bij T-Mobile. Geen idee of ze er blij mee zijn als ze zien als er mee geprutst is.

ArB 24-06-09 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mindfield (Bericht 309282)
Het hele SSH gebeuren begrijp ik niets van. Is er ook een manier om het weg te krijgen? Ik moet namelijk binnekort m'n iPhone weer inleveren bij T-Mobile. Geen idee of ze er blij mee zijn als ze zien als er mee geprutst is.

Jahoor een restore uitvoeren ZONDER de backup terug te laten zetten. Dan is hij helemaal standaard.

Bomans 24-06-09 16:20

Voor je hem binnenbrengt, gewoon herstellen in itunes. Vooral geen backup terug zetten zodat er niks van de jailbreak zou terug kunnen gezet worden.

EDIT
En Arb was me net iets voor


Mindfield 24-06-09 16:22

Ah mooi zo. Dat ging ik sowieso doen voor ik hem opstuurde. Ik denk dat ik nu wel genoeg weet. Bedankt voor de super snelle antwoorden!

Peernij 24-06-09 21:15

begrijp ik dat er instellingen blijven staan na een update naar 3.0 van een jailbreak van 2.21?

Domme vraag, maar is het dan niet beter om de phone dan eerst te restoren en dan te updaten? Of lu... klets ik nu uit mijn nek? ;)

Scoes 24-06-09 22:21

Ja, en nee.

Ik heb ook het % tekentje van me 2.2 jb nog rechtsboven in.
Er zal nog vast wel meer troep achterblijven van de ouwe jail break.

shapezzz 02-07-09 23:42

Same here, nieuwe toestel (3GS) even voorzien van de backup van mijn oude 3G en ik heb 'm ook, vind het wel tof dus laat het mooi staan :)

Undertaxxx 02-07-09 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scoes (Bericht 309814)
Ja, en nee.

Ik heb ook het % tekentje van me 2.2 jb nog rechtsboven in.
Er zal nog vast wel meer troep achterblijven van de ouwe jail break.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz (Bericht 317140)
Same here, nieuwe toestel (3GS) even voorzien van de backup van mijn oude 3G en ik heb 'm ook, vind het wel tof dus laat het mooi staan :)

Kan je gewoon ook aanzetten op de 3GS hoor ;).

pascalletje 03-07-09 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 317144)
Kan je gewoon ook aanzetten op de 3GS hoor ;).

Was dat al in 3.0, of pas in 3.1 beta dat je die aan kan zetten?

S¡mon 03-07-09 14:53

Ik heb de 3Gs en daarin kan je hem gewoon aanzetten. Die zie je niet perse door een backup van je oude model

shapezzz 03-07-09 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 317500)
Ik heb de 3Gs en daarin kan je hem gewoon aanzetten. Die zie je niet perse door een backup van je oude model

Ow haha dat wist ik niet ;)

Kwam bij mij wel van de jailbreak van de vorige 3G omdat het in de instellingen nog uit stond en ik al wel de % naast de batterij zag :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:50.