iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: unable to recognize specified IPSW (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36817-unable-to-recognize-specified-ipsw.html)

tjingy 24-06-09 16:04

unable to recognize specified IPSW
 
ik heb hele forum doorgepluist en tevens andere forums.
en kom nog steeds met het zelfde probleem als ik redsnow wil gebruiken.
bij het kiezen van IPSW en tevens de juiste heb gedownload krijg ik steeds de foutmelding: unable to recognize specified IPSW.
ik maak gebruik van vista.
heeft iemand een oplossing hiervoor?
tevens heb ik wel degelijk de juiste firmware voor de 3g geprobeerd: iphone1,2_3.0_7A341_custome_restore

Michael 24-06-09 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tjingy (Bericht 309245)
ik heb hele forum doorgepluist en tevens andere forums.
en kom nog steeds met het zelfde probleem als ik redsnow wil gebruiken.
bij het kiezen van IPSW en tevens de juiste heb gedownload krijg ik steeds de foutmelding: unable to recognize specified IPSW.
ik maak gebruik van vista.
heeft iemand een oplossing hiervoor?
tevens heb ik wel degelijk de juiste firmware voor de 3g geprobeerd: iphone1,2_3.0_7A341_custome_restore

Je hebt gewone fw nodig en niet de custom die je nu gebruikt. Kijk in wiki->begrippen->firmware en download daar de normale fw 3.0

tjingy 24-06-09 17:11

super.. eindelijk het antwoord :).. bedankt

Nfect 18-08-09 17:23

Sorry voor de bump, maar ik heb ook dit probleem

ik heb nu een week mijn iphone 3G S en dacht hem vandaag eens te jailbreaken. Het is de eerste keer dat ik dit doe, dus ben niet echt thuis in dat wereldje

Ik volg echter de handleiding van hier op het forum maar wnr ik naar mijn ipsw browse in redsn0w, krijg ik de error: unable to recognize specified IPSW.

Iemand die de oplossing hiervoor heeft? Dit is de versie die ik gebruik: iPhone2,1_3.0_7A341_Restore

Hulp gevraagd aub :)

ButcherJF 18-08-09 18:08

Heeft de firmware wel de extensie .ipsw? Anders moet je hem even hernoemen.

Nfect 18-08-09 18:17

Extensie klopt ...

Komaan mensen, niemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

Heb al op verschillende sites zitten zoeken, maar de meeste dingen waaraan het kan liggen heb ik gecontroleerd en alles klopt normaal

De software versie op mijn iphone is 3.0.1 en heb het al geprobeerd met zowel iPhone2,1_3.0.1_7A400_Restore als met iPhone2,1_3.0_7A341_Restore

Het zijn zkr de .ipsw want ik zie gwn de kubussen als icoontjes en ik merk het ook aan de extensie (als ik die weergeef)

Velen beweren dat het probleem opgelost kan zijn door te downloaden met Firefox, maar dit heb ik gedaan

En oh ja, ik werk op Windows Vista

Help deze hopeloze jongen :(

Sorry voor de dubbelposts hoor, maar is er echt niemand die weet hoe ik dit probleem kan oplossen?

Ik blijf het voorhebben, heb al vanalles geprobeerd, maar ik krijg voortdurend diezelfde error, wat behoorlijk vervelend is ...

Dus iemand die dit ook al gehad heeft, zoja, hoe heb je dit verholpen?

Joery 26-08-09 13:12

Ik heb hetzelfde probleem.

stettero 28-08-09 21:32

Ja ik ook, redsnow kent de file niet, ik draai op vista 64 bits

McFly77 30-08-09 16:36

Je moet in redsnow versie 3.0 selecteren (ook wanneer je je iphone hebt geupdate met 3.0.1).

Even ge-googled op de foutmelding (unable to recognize...) en het antwoord gevonden.

Bij mij werkt ie!

Timmeh_ 30-08-09 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nfect (Bericht 339914)
... iPhone2,1_3.0.1_7A400_Restore ... iPhone2,1_3.0_7A341_Restore ...

Zo moet het ISPW-bestand heten: iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw Dus niet iPhone2,1, maar iPhone1,2.

Als je deze handleiding volgt, waar gaat het dan mis?

OwBeeGee 30-08-09 20:49

Ik krijg precies het zelfde als ik een jailbreak wil doen met redsn0w 0.8.0 en iPhone1,2_3.0.1_7A400_Restore.ipsw (3.0.1 voor 3G)

Ik las iets op dev-blog dat je de 7A341 restore (3.0.0) kan kiezen als je deze "error" krijgt? en dat ie dan wel aangeeft dat je de juiste firmware hebt gekozen!?

Citaat:

For both 3.0 and 3.0.1 firmwares, you should point redsn0w at the 3.0 IPSW.

Timmeh_ 30-08-09 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OwBeeGee (Bericht 345252)
Ik krijg precies het zelfde als ik een jailbreak wil doen met redsn0w 0.8.0 en iPhone1,2_3.0.1_7A400_Restore.ipsw (3.0.1 voor 3G)

Ik las iets op dev-blog dat je de 7A341 restore (3.0.0) kan kiezen als je deze "error" krijgt? en dat ie dan wel aangeeft dat je de juiste firmware hebt gekozen!?

Klopt, zie deze handleiding. In die handleiding zit een linkje naar de juiste RedSn0w-versie (0,8) en naar de juiste Firmware (iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw).

Jorishc 20-01-11 19:05

Welke firmware moet er gedownload worden
 
Heey allemaal,

Welke firmware moet je nou downloaden?
Die er in het begin op stond toen je de ipod kocht? of die er nu op staat?

Hopelijk kan iemand me helpen

rickvdl 13-05-11 19:48

Hallo iedereen,

ik heb gekeken op allerlei sites en het is me gelukt!
als je die melding krijgt download dan de nieuwste versie van redsnow
via deze link: https://sites.google.com/a/iphone-de...edirects=0&d=1
(werkt bij mij)
Succes met jailbreaken!!!
gr. rickvdl

Marcodejong 19-05-11 11:13

ik heb nu deze foutmelding kan iemand mij helpen
Firmware: Firmware 4.3.3 iPhone3,1_4.3.3_8J2_Restore.ipsw

svlietstra86 28-07-11 17:49

Ik ben echt wanhopig aan het worden! Wat voor firmware ik ook download ik blijf geen goede bestanden krijgen! Nog even en die iphone verdwijnt in het kanaal hier achter mn huis! :@
Dit is mijn probleem:
Ik download de juiste firmware 4.3.4 zodra ik het gedownloade bestand open is alles ik zie N90 en N88 bestanden, dmg bestanden. In ieder geval niks wat lijkt op wat jullie omschrijven... ik gebruik de links via het forum! Ik gebruik windows 7 mocht dat van belang zijn. alsjeblieft help me!!!!

Guest-20180925190238 28-07-11 18:02

Gooi Windows Internet Exploder in het kanaal en download de ipsw bestanden met Firefox, Safari of Chrome.

Beter nog, download de ipsw bestanden met Safari op je Mac.

svlietstra86 28-07-11 18:52

Top! Gister ben ik uit pure wanhoop overgestapt op windows, maar daar blijf ik nu dus ook steken en zonet is het eindelijk gelukt redsnow aan de praat te krijgen... MAAR ik mocht niet te vroeg juichen, hij blijft nu al voor de 3e keer hangen in "waiting for reboot"....

Nog meer opties/tips?


EDIT: ik heb het zojuist maar voor de 4e keer geprobeerd, nu zie ik terwijl hier weer blijft staat op waiting for reboot op het scherm van de Iphone wel heel vaag op de achtergrond het beeld wat ik steeds zie; het kabeltje dat richting het iTunes logo wijst.... goed of slecht teken???

svlietstra86 29-07-11 14:17

Mensen! 2 stappen vooruit en weer 1 terug is het steeds...

Please wait... komt ongeveer 1000 keer voorbij... wat doe ik verkeerd?

kaatje224 03-09-11 20:01

jailbreaken iphone 4
 
ik heb mijn iphone 4.1 proberen te jailbreaken met redsnOw. in eerste instantie had ik ook niet de juiste firmware maar daarna heb ik die via wiki en dan begrippen wel gevonden. toen moest ik 10 seconden de power button indrukken, dan 3 seconde de homebutton en daarna weer de powerbutton. ik heb al deze aanwijzingen opgevolgd maar hij kom ongeveer 3 keer achter elkaar niet mijn telefoon vinden. hierna probeerde ik hem weer aan te zetten maar hij doet en reageert dus helemaal niet meer. weet iemand wat ik moet doen? HELP!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:49.