iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Youtube kan geen verbinding maken (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36842-youtube-geen-verbinding-maken.html)

evdalen 24-06-09 17:59

Youtube kan geen verbinding maken
 
Ik heb mijn 2G geupgrade via Itunes 8.2 van 2.2 naar 3.0. Daarna deed Itunes het niet meer + de locatiebepaling in maps (met GSM locatiebepaling).

Vervolgens 0.72 Redsn0w gebruikt, maar geen verschil. Zijn er anderen met hetzelfde probleem? Wat nu te doen? Terug naar 2.2.1? Of is er nog een fix. Misschien Ultrasn0w gebruiken?

Bedankt.

janvb 24-06-09 19:35

bij mij identiek verhaal

stefimke 24-06-09 20:07

En hierook hetzelfde.

Van een Michael-custom 2.2 op een 1st-gen iPhone naar 3.0 via iTunes (zonder redsnow). Alles werkte op 2.2 perfect, nu met 3.0 een zeer korte standbye-time, geen youtube meer (kan geen verbinding maken) en de plaatsbepaling middels gsm-masten wat voorheen best oké werkte werkt helemaal niet meer.

Tips please!

King1987 24-06-09 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stefimke (Bericht 309600)
En hierook hetzelfde.

Van een Michael-custom 2.2 op een 1st-gen iPhone naar 3.0 via iTunes (zonder redsnow). Alles werkte op 2.2 perfect, nu met 3.0 een zeer korte standbye-time, geen youtube meer (kan geen verbinding maken) en de plaatsbepaling middels gsm-masten wat voorheen best oké werkte werkt helemaal niet meer.

Tips please!

Of een keer netwerk instellingen herstellen of Restore (herstel) naar 3.0 en daarna Redsnow gebruiken om te jailbreaken/activeren.

stefimke 24-06-09 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 309606)
Of een keer netwerk instellingen herstellen of Restore (herstel) naar 3.0 en daarna Redsnow gebruiken om te jailbreaken/activeren.

Hmm nu ben ik nog verder van huis.

Heb eerst een redsnow jailbreak gedaan, geen succes.

Daarna een iTunes shirt-herstel met de 3.0 firmware. Nu is ie echter weer "vers", als ik niet-unlocked... :confused:

edit: dit recept hielp prima: iClarified - iPhone - How to Unlock/Jailbreak Your iPhone 2G on OS 3.0 Using RedSn0w (Windows)

evdalen 24-06-09 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stefimke (Bericht 309770)
Hmm nu ben ik nog verder van huis.

Heb eerst een redsnow jailbreak gedaan, geen succes.

Daarna een iTunes shirt-herstel met de 3.0 firmware. Nu is ie echter weer "vers", als ik niet-unlocked... :confused:

edit: dit recept hielp prima: iClarified - iPhone - How to Unlock/Jailbreak Your iPhone 2G on OS 3.0 Using RedSn0w (Windows)


Zijn de problemen nu voorbij met Youtube en positiebepaling?

stefimke 26-06-09 09:46

Bij mij werkte het stappenplan op iClarified uitstekend ja. Zowel Youtube als de GSM plaatsbepaling werkt weer.

evdalen 26-06-09 22:57

Door een restore met een clean ipsw en daarna redsn0w doet bij mij alles het weer. Super.

vdvorst 27-06-09 10:52

Dit fixt de push niet zeker?
Dan wacht ik daar op, anders moet ik nogmaals herstellen... ;)

evdalen 27-06-09 20:51

Noem eens een voorbeeld van een push notification?

Een Sms zie ik wel meteen in het scherm gepushd, maar ik weet niet of je dit bedoelt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:47.