//

Schijfruimte kwijt door update ipv restore

Schijfruimte kwijt door update ipv restore discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb behoorlijk gezocht maar kon toch dit niet vinden. Per ongeluk heb ik mijn jailbroken iPhone een update gegeven in plaats van een restore. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-06-09, 15:33
mutz mutz is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard Schijfruimte kwijt door update ipv restore

Ik heb behoorlijk gezocht maar kon toch dit niet vinden.

Per ongeluk heb ik mijn jailbroken iPhone een update gegeven in plaats van een restore. Hierdoor ben je in eerste instantie al je oude programma's van cydia kwijt. Maar als ik BigBoss mag geloven, ben ik ook een deel schijfruimte kwijt aan het feit dat de programma's er nog wel zijn maar niet meer benaderbaar.

Mijn vraag is nu
- hoe kan ik deze loze schijfruimte leegmaken?
- Is het eventueel nog mogelijk om mijn iPhone alsnog te restoren? (dit is geen must)

Ik kan mij voorstellen dat het handmatig leegmaken een gepriegel is met libs en directories. Wellicht heeft iemand een luminieus idee.

vriendelijke groet,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-06-09, 15:35
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Waarschijnlijk zijn 99% van de bestanden van je Cydia apps weg. Je hebt namelijk een root en media partitie. Cydia apps komen in de root te staan samen met de standaard Apps van Apple zelf. Bij een update worden die apps opnieuw geïnstalleerd.

Een DFU mode restore is btw altijd wel goed om een keer te doen.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 25-06-09, 15:57
mutz mutz is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard

Kijk dat zijn nog eens antwoorden! Bedankt dan maak ik me geen zorgen.

Toch wel vreemd dat bigboss zo expliciet zegt dat je dan je schijfruimtr kwijt bent. Hoe zou hij dat bedoelen?

Waarom is een dergelijke restore goed om te doen? Wordt de telefoon dan leeggemaakt?

Groet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Restore - voortgang kwijt?! Superschenk iPhone algemeen 0 21-10-10 11:56
beschikbare schijfruimte op iphone (4) djsteven iTunes 0 15-08-10 13:36
iPhone: programma's kwijt na upgrade en restore Pinraiser Jailbreak 2 23-06-10 23:33
Iphone applicaties niet zichtbaar in scherm en contacten kwijt! door update nick22 iPhone Apps 1 28-06-09 14:29
Na restore veel Apple icoontjes kwijt door Categories Chrisjuh Archief 2 18-11-08 00:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:40.