//

Reanimatie iphone 2G

Reanimatie iphone 2G discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een iphone 2G liggen van mijn broertje die ik probeer te reanimeren. Zijn scherm leek niet meer te werken en toen heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-06-09, 09:17
Arjen_R Arjen_R is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard Reanimatie iphone 2G

Ik heb hier een iphone 2G liggen van mijn broertje die ik probeer te reanimeren. Zijn scherm leek niet meer te werken en toen heeft hij getracht er nieuwe fimrware op te zetten. Alleen is het upgrade proces halverwege onderbroken. Nu probeer ik zijn iphone te reanimeren en kom niet verder.

Wat heb ik ondertussen ondernomen? Eerst geprobeerd de firmware te herstellen via itunes. Resultaat was een error 1600.

Hierna aan de gang geweest met door de volgende stappen te ondernemen:

How to fix 16xx- Thanks for this post guys

1. download QuickPwn RC3
2. download iphone 2.0.2 ipsw
3. Run quickpwn RC3 and do everything it says untul your iphone has a white screen.
4. unplug your iphone, turn off quickpwn and turn on itunes.
5. shift click restore in itunes and pick the 3.0 jailbroken firmware

...alleen vergeten stap 4 uit te voeren. Resultaat is dat hij netjes door alle stappen heen ging en tenslotte bleef hangen op een zwart scherm met het appeltje en een roterend gestreept rondje...

Daarna wederom geprobeerd QuickPwn RC3 aan de praat te krijgen hetgeen tot op heden nog niet is gelukt. QuickPwn ziet de iphone niet 'online' komen...

Heb dit ook al geprobeerd via recovery- en dfu-mode beiden zonder resultaat.

Heeft iemand suggesties of ideeen om deze iphone weer tot leven te brengen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-06-09, 09:33
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Home en sleep knop ingedrukt houden tot hij uit gaat, sleep loslaten en home vast houden en dan de usb er in prikken.

Als het goed is krijg je dan het usb itunes scherm, zoja, nogmaals proberen te restoren.
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #3  
Oud 26-06-09, 10:26
Arjen_R Arjen_R is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
Home en sleep knop ingedrukt houden tot hij uit gaat, sleep loslaten en home vast houden en dan de usb er in prikken.
Wat bedoel je met sleep knop? Bedoel je daar de power knop mee? En daarna pas de USB erin prikken, en dus ondertussen je home vasthouden?

Ik krijg de iphone namelijk wel zover dat itunes hem herkent. Daarna start ik QuickPwn RC3 op, volg de instructie (15 seconden home en power indrukken, daarna nog 2 seconden power). Dan komt er een apple-icoon in het scherm maar kan QuickPwn de iphone niet detecteren.
  #4  
Oud 26-06-09, 12:01
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Ja, de sleep knop is die bovenop. Ja, daarna usb terwijl je de home nog vast hebt...
  #5  
Oud 26-06-09, 20:33
Arjen_R Arjen_R is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

Dank, dat werkte.
Nu staat er een hertelde verssie op

Alleen het scherm reageert nog steeds niet. Kan inderdaad niet 'sliden to unlock'... gaan we weer even verder zoeken.
  #6  
Oud 27-06-09, 00:21
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Het lijkt erop dat je een hardware probleem hebt met de iPhone.
Als na een herstel de touchscreen nog niet werkt is dat meestal een teken van een defect touchscreen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.