//

Uitzetten zonder jailbreak

Uitzetten zonder jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forummers! Ik zit met een vraag en kan nergens vinden hoe ik dit op los. iPhoneclub is een goede bron om het antwoord te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-06-09, 15:04
Kingofthemall Kingofthemall is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Post Uitzetten zonder jailbreak

Hallo forummers!

Ik zit met een vraag en kan nergens vinden hoe ik dit op los. iPhoneclub is een goede bron om het antwoord te krijgen denk ik zo dus hier komtie!

Wat ik wil: GPRS uitzetten op een iPhone 3GS zonder jailbreak.

Overal lees ik berichten dat je 'bossprefs' moet installen, maar dat kan ik niet vinden in de AppStore. De reden daarvoor ik denk ik dat je een jailbreaked telefoon moet hebben.

Weet iemand hoe ik GPRS uit zet, maar nog wel gebruik van GPS en Wi-Fi kan maken? Dit in verband met de kosten die ik moet betalen nu mijn abonnement nog niet is ingegaan.

Alvast heel erg bedankt!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreak zonder unlock 3vo Jailbreak 12 17-05-11 18:38
Jailbreak 4.0, nu zonder JB Vince050 Jailbreak 2 21-06-10 21:05
iPhone: [SPIRIT 3GS] CUSTOM FW 3.1.3 zonder basebandupdate EN ZONDER jailbreak! oetkaa Jailbreak 23 12-05-10 20:38
Na gebruik Wi-Fi en uitzetten 'activation & Jailbreak' weg! Michel Archief 2 08-10-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:04.