iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Telefoongesprekken gaan niet goed na upgrade (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/38458-telefoongesprekken-gaan-niet-goed-na-upgrade.html)

FransHoekstra 01-07-09 15:29

Telefoongesprekken gaan niet goed na upgrade
 
Heel vreemd allemaal!
Ik heb netjes de tutorial gevolgd om te jailbreaken naar 3.0 maar sindsdien krijg ik sommige gesprekken niet door.

Soms krijg ik in m'n scherm te zien dat ik gebeld wordt zonder dat deze overgaat. Als ik hem dan unlock verdwijnt het gesprek en laat hij zien dat ik een gemist gesprek heb van deze persoon.

Soms krijg ik in m'n scherm te zien dat ik gebeld wordt zonder dat de ringtone gaat en dan neem ik op maar dan hoort de andere kant mij niet en andersom ook niet. Dan probeer ik terug te bellen en dan gaat het soms wel en soms niet goed.

Hebben meer deze problemen???

Np21 01-07-09 18:14

probeer het is met de headset? had ook dit probleem toen een keer met de headset gebeld dat deed het en toen ik deze eruit haalden kon ik ook weer gewoon bellen

impulsive 03-07-09 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FransHoekstra (Bericht 316012)
Heel vreemd allemaal!
Ik heb netjes de tutorial gevolgd om te jailbreaken naar 3.0 maar sindsdien krijg ik sommige gesprekken niet door.

Soms krijg ik in m'n scherm te zien dat ik gebeld wordt zonder dat deze overgaat. Als ik hem dan unlock verdwijnt het gesprek en laat hij zien dat ik een gemist gesprek heb van deze persoon.

Soms krijg ik in m'n scherm te zien dat ik gebeld wordt zonder dat de ringtone gaat en dan neem ik op maar dan hoort de andere kant mij niet en andersom ook niet. Dan probeer ik terug te bellen en dan gaat het soms wel en soms niet goed.

Hebben meer deze problemen???

Heb je het probleem al opgelost? Ik heb het namelijk ook... :(

Lucien1966 03-07-09 22:47

Dezelfde probleem ook hier, dus een oplossing zou zeer welkom zijn, behalve met een headset het proberen op te lossen, want met FW 2.2.1 had ik nergens last van

ButcherJF 04-07-09 06:52

Voor diegenen die het nog niet geprobeerd hebben: doe eens een harde reset. Home- en powerbutton ong. 15 sec. tegelijk indrukken zodat de iPhone vanzelf uitgaat.

impulsive 05-07-09 12:58

Ik heb mijn iPhone opnieuw voorzien van 3.0 en ik heb nu helemaal geen problemen meer met gemiste oproepen etc. :D
Wat ik heb gedaan is deze guide gevolgd en mijn iPhone werkt nu als een zonnetje en vooral snel!
MAAR: ik heb nog geen Winterboard geïnstalleerd. Durf het niet zo goed, omdat het nu zo lekker snel gaat. Ben bang dat de issues door Winterboard worden veroorzaakt, maar dat weet ik niet zeker. Heb nu alles geïnstalleerd zoals met m'n vorige 3.0 installatie, alleen zonder Winterboard.
Het kan dus komen door die Custom 3.0 FW met Icy+Cydia die ik hier van het forum heb geplukt of door Winterboard...

Flessendop 07-07-09 21:17

Heb dat zelfde probleem ook. Zelf heb ik het gevoel dat het door winterboard komt, want deze heb ik pas 2 dagen opstaan en sindsdien problemen. Zojuist gedinstalleerd dus even afwachten andere restore dan maar.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:40.