//

Telefoongesprekken gaan niet goed na upgrade

Telefoongesprekken gaan niet goed na upgrade discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heel vreemd allemaal! Ik heb netjes de tutorial gevolgd om te jailbreaken naar 3.0 maar sindsdien krijg ik sommige gesprekken niet door. Soms krijg ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-09, 16:29
FransHoekstra FransHoekstra is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 10
Question Telefoongesprekken gaan niet goed na upgrade

Heel vreemd allemaal!
Ik heb netjes de tutorial gevolgd om te jailbreaken naar 3.0 maar sindsdien krijg ik sommige gesprekken niet door.

Soms krijg ik in m'n scherm te zien dat ik gebeld wordt zonder dat deze overgaat. Als ik hem dan unlock verdwijnt het gesprek en laat hij zien dat ik een gemist gesprek heb van deze persoon.

Soms krijg ik in m'n scherm te zien dat ik gebeld wordt zonder dat de ringtone gaat en dan neem ik op maar dan hoort de andere kant mij niet en andersom ook niet. Dan probeer ik terug te bellen en dan gaat het soms wel en soms niet goed.

Hebben meer deze problemen???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-09, 19:14
Np21 Np21 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 30
Standaard

probeer het is met de headset? had ook dit probleem toen een keer met de headset gebeld dat deed het en toen ik deze eruit haalden kon ik ook weer gewoon bellen
  #3  
Oud 03-07-09, 23:21
impulsive impulsive is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FransHoekstra Bekijk bericht
Heel vreemd allemaal!
Ik heb netjes de tutorial gevolgd om te jailbreaken naar 3.0 maar sindsdien krijg ik sommige gesprekken niet door.

Soms krijg ik in m'n scherm te zien dat ik gebeld wordt zonder dat deze overgaat. Als ik hem dan unlock verdwijnt het gesprek en laat hij zien dat ik een gemist gesprek heb van deze persoon.

Soms krijg ik in m'n scherm te zien dat ik gebeld wordt zonder dat de ringtone gaat en dan neem ik op maar dan hoort de andere kant mij niet en andersom ook niet. Dan probeer ik terug te bellen en dan gaat het soms wel en soms niet goed.

Hebben meer deze problemen???
Heb je het probleem al opgelost? Ik heb het namelijk ook...
  #4  
Oud 03-07-09, 23:47
Lucien1966's schermafbeelding
Lucien1966 Lucien1966 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 536
Standaard

Dezelfde probleem ook hier, dus een oplossing zou zeer welkom zijn, behalve met een headset het proberen op te lossen, want met FW 2.2.1 had ik nergens last van
__________________
there are no strangers, just friends who never met before
  #5  
Oud 04-07-09, 07:52
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Voor diegenen die het nog niet geprobeerd hebben: doe eens een harde reset. Home- en powerbutton ong. 15 sec. tegelijk indrukken zodat de iPhone vanzelf uitgaat.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #6  
Oud 05-07-09, 13:58
impulsive impulsive is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 6
Standaard

Ik heb mijn iPhone opnieuw voorzien van 3.0 en ik heb nu helemaal geen problemen meer met gemiste oproepen etc.
Wat ik heb gedaan is deze guide gevolgd en mijn iPhone werkt nu als een zonnetje en vooral snel!
MAAR: ik heb nog geen Winterboard geïnstalleerd. Durf het niet zo goed, omdat het nu zo lekker snel gaat. Ben bang dat de issues door Winterboard worden veroorzaakt, maar dat weet ik niet zeker. Heb nu alles geïnstalleerd zoals met m'n vorige 3.0 installatie, alleen zonder Winterboard.
Het kan dus komen door die Custom 3.0 FW met Icy+Cydia die ik hier van het forum heb geplukt of door Winterboard...
  #7  
Oud 07-07-09, 22:17
Flessendop Flessendop is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Heb dat zelfde probleem ook. Zelf heb ik het gevoel dat het door winterboard komt, want deze heb ik pas 2 dagen opstaan en sindsdien problemen. Zojuist gedinstalleerd dus even afwachten andere restore dan maar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telefoongesprekken opnemen? Amiga Jailbreak apps en thema's 7 05-12-12 17:30
Opnemen telefoongesprekken skubrik1 iPhone algemeen 0 10-12-10 14:49
Windows: synchronysatie niet goed na upgrade/jailbreak cwsmdb iTunes 2 26-06-09 07:32
Telefoongesprekken komen niet door ndl iPhone algemeen 5 10-12-08 16:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:33.