iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: iPhone 3Gs Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/38621-iphone-3gs-jailbreak.html)

bobke1 05-08-09 17:24

Simlock vrij maken Iphone 3G S
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spysical (Bericht 334209)
Als je hem simlock vrij maakt kun je hem gewoon hier gebruiken ;)
Als je een iphone abbo afsluit zonder iphone kun je alles ten volle benutten.

Bedankt voor je antwoord .

Kan men een Iphone 3GS van VS in belgie simlock vrij maken ?

Shorty007 05-08-09 21:12

Noujaaaa.....:eek:
Ik heb me 3GS gejailbreaked 2 dagen terug (ja alweer :p)
Pak net me iphone...Appeltje in beeld...
home button + sleep/awake button moest ik paar seconden inhouden en toen kon ik opnieuw opstarten, dit duurde langer dan normaal...
Tja nu doet me iphone t weer mja denk dat ik vandaag of morgen toch WEER me JB eraf gooi en m dan toch maar origineel hou ofso...
Wordt echt moe van die gare jb voor de 3GS, werkt gewoon niet goed en is verre van stabiel.
Jammer dat het dev team geen goede JB meer uitbrengt hoor, heb op me 3G nooit problemen gehad met de jb, maar nu met deze zijn er volgens mij veel meer klachten over de JB dan voorheen :s
De enige reden dat ik nog een JB wil is voor SSH.
Is er echt geen 1 andere mogelijkheid om via SSH te verbinden met je iphone?????zonder jailbreak????
er staan namelijk wel apps in de app store met ssh in de titel.....??

Nja ben benieuwd hoe lang t nog goed gaat hiero.

spysical 07-08-09 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bobke1 (Bericht 334247)
Bedankt voor je antwoord .

Kan men een Iphone 3GS van VS in belgie simlock vrij maken ?

Nee, een iPhone UIT belgie is altijd sim lock vrij. Maar als je er een mee neemt kun je deze sim lock vrij maken, Maar ik denk niet dat iemand deze gratis simlock vrij maakt. In iedergeval geen winkel ofzo. Je kan hem zelf wel simlock vrij maken.
Zoek optie gebruiken daarvoor alstublieft.

Shorty007 07-08-09 18:22

een amerikaanse iphone kan je alleen software matig simlockvrij laten maken volgens mij want er zit een AT&T simlock op. Net als hier in nederland een T-Mobile lock alleen door T-Mobile simlockvrij gemaakt kan worden is dat ook zo met AT&T.

spysical 07-08-09 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 335210)
een amerikaanse iphone kan je alleen software matig simlockvrij laten maken volgens mij want er zit een AT&T simlock op. Net als hier in nederland een T-Mobile lock alleen door T-Mobile simlockvrij gemaakt kan worden is dat ook zo met AT&T.

Klopt, maar weet je misschien of je deze ook dmv Hackivate kan activeren?

Shorty007 07-08-09 18:45

jaja dit kan wel :)
heb ik ook een jaar lang gedaan met de 1st gen iphone en de 3G :D
met redsnow he..of purplera1n.

webjo 06-09-09 13:09

batterij
 
beste mensen,

ik heb mijn iphone gejailbreak en geunlock maar mijn batterij gaat heel snel leeg, als ik slaap gaat er 30 % er vanaf. hebben meerdere mensen hiervan last ?

heel erg bedankt alvast

DertKesh 06-09-09 15:51

Gaat het jailbreaken en unlocken van firmware 3.0.1 (op een 3GS) op dezelfde manier als firmware 3.0?

Dus met redsnow 0.8 en iTunes 8.2.1.6 ?

macmaccie 06-09-09 16:04

Hoe lang duurt de jailbreack via osx '' Purple ra1n''

Het duurt hier een eeuwigheid, het mannetje blijft maar op m'n iphone staan, en je ziet helemaal niet dat er iets gebeurd, is dit wel goed?:confused:

click66 06-09-09 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macmaccie (Bericht 348068)
Hoe lang duurt de jailbreack via osx '' Purple ra1n''

Het duurt hier een eeuwigheid, het mannetje blijft maar op m'n iphone staan, en je ziet helemaal niet dat er iets gebeurd, is dit wel goed?:confused:


Je kan beter met redsnow jailbreaken, purplerain is een beta tool die eerder uit was, maar die niet helemaal perfect werkt.

Dev-Team Blog vind je alles wat je nodig hebt.

Reversed 06-09-09 17:55

ik wil mijn verhaal even vertellen om mensen te waarschuwen: ik had dus een iphone 3gs 32 gb uit amerika geïmporteerd. nadat ik hem met redsnow had gejailbreak ging de accu helemaal onderuit. eerst kon ik nog maar 2 uur op een volle accu, en daarna deed hij helemaal niks meer. mijn iphone is nu dus echt verloren, niet meer te resetten of op te laten. dus denk na en weet wat het risico is !

mvg reversed

webjo 06-09-09 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DertKesh (Bericht 348065)
Gaat het jailbreaken en unlocken van firmware 3.0.1 (op een 3GS) op dezelfde manier als firmware 3.0?

Dus met redsnow 0.8 en iTunes 8.2.1.6 ?

dit heb ik op mijn telefoon geinstalleerd en ik heb nog steeds het zelfde probleem. zal het kunnen omdat het een canadees telefoon is ?

heel erg bedankt voor het mee denken

macmaccie 07-09-09 06:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door click66 (Bericht 348072)
Je kan beter met redsnow jailbreaken, purplerain is een beta tool die eerder uit was, maar die niet helemaal perfect werkt.

Dev-Team Blog vind je alles wat je nodig hebt.

Op deze manier is het gelukt, bedankt voor de info;)

Ik dacht dat redsn0w alleen voor de 3G was, maar niet dus:)

Mdv1980 07-09-09 20:45

redsn0w
 
Hallo,

Gisteren mijn Iphone 3gs 32gb volgens de handleiding gejb. En ik moet zeggen het werkt super goed, ook mijn firmware blijft gewoon op 3.0.1 staan. Dus mijn dank aan de mensen die het er hebben neergezet.

Groeten Mdv:D:p;)

webjo 07-09-09 21:27

hoe staat het met je batterij, gaat hij ook 30 proecent er af als je slaapt

Coen1983 13-09-09 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sonrise (Bericht 325049)
gewoon purperain gebruiken met xp, dan moet het echt zeker lukken.
purplera1n

Was gisteren uren bezig geweest met vista, helemaal voor niks!! Heb m'n Iphone 8 keer hersteld ofzo haha. Heb het net met xp gedaan en meteen gelukt :)
Succes vanavond ;)

Of bij Vista aangeven dat je 'm in XP compatabiliteitsmodus uitvoert zoals op de eerste pagina van dit topic staat beschreven....

bartike 13-09-09 16:39

vorige week donderdag mn iphone samen met een kennis gejailbreakt, en hij doet het prima, tot hiertoe gemiddeld dikke 2 dagen met batterij waarvan 1 dag goed gebruik gemaakt van navigatie.

verder doet hij het prima.

gaat om belgische 3gs 32gig

webjo 13-09-09 17:03

hoe heb je het gedaan ? welke programmas

gr webjo

bartike 13-09-09 17:06

met redsnow dacht ik, kheb alleen maar toegekeken ;-)

Rostrata 14-09-09 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DertKesh (Bericht 348065)
Gaat het jailbreaken en unlocken van firmware 3.0.1 (op een 3GS) op dezelfde manier als firmware 3.0?

Dus met redsnow 0.8 en iTunes 8.2.1.6 ?


DIT zou ik ook wel eens willen weten! Ben al dagen op zoek naar dit antwoord, maar het is me nog steeds niet duidelijk. Ik weet wel dat de stap in de handleiding redsnOw: Apple firmware installeren niet gaat lukken op een iPhone 3GS met 3.0.1 er op. Dan krijg je de bekende foutmelding.
Mijn vraag is dus: Kun je nu wel of niet een iPhone 3GS jailbreaken (redsnOw) met firmware 3.0.1 er op????

Alvast bedankt voor het antwoord!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:48.