//

iPhone 3Gs Jailbreak

iPhone 3Gs Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 hij activeerd je iPhone dan, dit moet volgens mij hoor. Dus met T-Mobile activeren en daarja unlocken met je vodafone. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #361  
Oud 09-07-09, 21:55
3rdeye 3rdeye is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
hij activeerd je iPhone dan, dit moet volgens mij hoor.
Dus met T-Mobile activeren en daarja unlocken met je vodafone.
Dit is al gefixed in the nieuwe winterboard update. Dus na het jailbreaken even via cydia de update van Winterboard installeren, voordat je reboot.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #362  
Oud 10-07-09, 07:44
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ter info: ik heb mijn simlockvrije 3GS probleemloos binnen 5 minuten kunnen jailbreaken met redsn0w 8.0 onder Vista 32. Ofwel probeer het eerst 'gewoon' voordat je allerlei trucs gaat uithalen.

Geen idee waarom de ene iPhone/Vista moeilijk doet en de andere niet. In ieder geval een toestel met karakter ;-)
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #363  
Oud 10-07-09, 09:43
antvuur's schermafbeelding
antvuur antvuur is offline
• iOS 3.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 27
Standaard

Good one, een toestel met karakter, zeg dat wel, ik ga de mijne nu jb en ul.
  #364  
Oud 10-07-09, 15:32
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cold Bekijk bericht
Zijn er meer mensen met het probleem dat zodra je voipover3g installeerd alle app's die je daar mee voor de gek wilt houden meteen na opstarten crashen? (ik bedoel skype, appstore, itunes, etc)
en vooral heeft iemand al een oplossing?
ja bij mij werkt hij ook niet Skype schakeld zich uit en zegt kan alleen op een orginele iphone met 3.0 software of zoiets

Iemand een oplossing
  #365  
Oud 10-07-09, 15:48
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Stel dat je een 3GS uit amerika hebt (geen AT&T simkaart erbij) en je je iphone 'normaal' via itunes hebt herstelt en de iphone weer gelocked is. Kan je dan alsnog herstellen (zonder AT&T simkaart) met de firmware hier op iphoneclub en daarna redsn0w/ultrasn0w gebruiken voor jailbreak en unlock .. of purplera1in en freeze?
__________________
Don't tell people your dreams, show them!

Laatst gewijzigd door DertKesh; 10-07-09 om 15:58.
  #366  
Oud 10-07-09, 21:05
antvuur's schermafbeelding
antvuur antvuur is offline
• iOS 3.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 27
Standaard

Net zojuist mijn 3Gs geunlockt, en werkt perfect aleen als winterboard erop zit heb ik geen Wi-Fi en kan geen Wi-Fi vinden terwijl er hier veel Wi-Fi zit. Als ik winterboard verwijderen heb ik weer Wi-Fi. Weet iemand de oplossing hier van??
  #367  
Oud 10-07-09, 21:17
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Er is een meneer bij mij langs gekomen met zijn 3GS iphone afkomstig uit USA om te laten jailbreaken en unlocken. Ik heb mijn oude AT&T simkaart gevonden en deze in de iPhone geplaatst.

Ik heb het gerestored en daarna redsn0w gebruikt en via cydia ultrasn0w gebruikt, ging goed.

Maar wat ik mij afvraag is of het ook mogelijk is ZONDER die orginele simkaart waarmee het gelocked is.
  #368  
Oud 11-07-09, 07:40
erwin78 erwin78 is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 17
Standaard

Even een vraagje. Heb mijn iphone 3gs met succes gjb en geunlocked, maar mijn batterij gaat max. 6 uur mee dan is ie leeg zonder te surfen, Wi-Fi uit, 3g uit.

Is dat normaal? hebben er meer mensen last van?
  #369  
Oud 11-07-09, 11:19
kloon kloon is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Belgium
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barbapappa Bekijk bericht


Jailbreak met geohot gedaan!!!! Super.

Binnen een kwartier is mijn 32 GB, simlockvrije iphone voorzien
van een extra cydia app.
Geen gedoe met allerlei reboots/home-aan/uit knoppen ingedrukt houden.
( Dev-team en hun spullen die ze ter beschikking stellen op het net zijn btw ook perfect hoor maar ik wilde gewoon niet wachten>>> Ongeduldig typje dat ik ben)

Ik heb dus goede ervaringen met Geohot op de 3 GS Iphone.
( Alleen met windows gedaan want voor de Mac was het nog niet beschikbaar)

Grtzzzzzzzz
idem hier na +- 3 minuten een perfekt werken 3GS
geen last van wegvallende Wi-Fi of gsm signalen
mooi zo
  #370  
Oud 11-07-09, 11:36
LPN's schermafbeelding
LPN LPN is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 12
Standaard

Jailbreak uitgevoerd volgens dev team op xp binnen 5 min. Zonder problemen nu is hij mooi aangepast met oa. Winterboard sbsettings 5 icon Dock en een Mooi springboard en lockscreen. Hoera voor de jailbreak en het dev team
  #371  
Oud 11-07-09, 12:32
wimkolk wimkolk is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

ik heb mijn 3gs net en ben nog niet thuis in jailbreak. is het ook mogelijk om het te laten doen door iem. met ervaring?
  #372  
Oud 11-07-09, 12:54
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Ik kan het wel voor je doen als je in de buurt woont. PM mij anders.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimkolk Bekijk bericht
ik heb mijn 3gs net en ben nog niet thuis in jailbreak. is het ook mogelijk om het te laten doen door iem. met ervaring?
  #373  
Oud 11-07-09, 13:08
Bloozy Bloozy is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 15
Stuur een bericht via MSN naar Bloozy
Standaard

hallo iedereen,
Ik heb overlaatst mobistar winkels bezocht om een Iphone 3Gs te kopen maar ze zeggen dat er vele mensen op de wachtlijst staan..
Wanneer kun je die dan kopen? xD
  #374  
Oud 11-07-09, 16:41
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DertKesh Bekijk bericht
Er is een meneer bij mij langs gekomen met zijn 3GS iphone afkomstig uit USA om te laten jailbreaken en unlocken. Ik heb mijn oude AT&T simkaart gevonden en deze in de iPhone geplaatst.

Ik heb het gerestored en daarna redsn0w gebruikt en via cydia ultrasn0w gebruikt, ging goed.

Maar wat ik mij afvraag is of het ook mogelijk is ZONDER die orginele simkaart waarmee het gelocked is.
kan ook zonder de originele simkaart, heb ik namelijk ook altijd zo gedaan voorheen met me 3G. Dat je de originele simkaart moet hebben is volgens mij alleen voor de activatie van je iphone, en daarvoor kan je ook de custom FW MET ACTIVATIE downloaden
  #375  
Oud 11-07-09, 17:01
Madvillain Madvillain is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Wanneer kunnen we de Jailbreak Handleiding verwachten van de 3GS ??

iemand een idee.
__________________
iPhone 5 16GB
  #376  
Oud 11-07-09, 17:19
phranck phranck is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 28
Standaard

3GS van mijn broertje net gejailbreakt en unlocked met Ultrasn0w
Ging allemaal goed, bij update en installeren had ik nog Wi-Fi.
Daarna ultrasn0w gedownload en geunlocked nog met een Tmobile simkaart erin
Na restore is hij inderdaad simlock vrij, maar Wi-Fi is ineens weg

Kan dat liggen aan unlock met Tmobile simkaart of is het een bekend Jailbreak probleem? Dat zou wel raar zijn aangezien ik nog voor de unlock wel Wi-Fi had namelijk
  #377  
Oud 11-07-09, 23:30
kuik kuik is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

heb ook vraag. reeds gezocht op forum en soort van antwoord gevonden, maarrrr vind het maar raar. Heb een Imac, 32gb 3GS en probeer reds0w te runnen volgens de handleiding van Michael. Maar bij mij loopt ie anders bij punt 10! Redsn0w geeft aan: Unable to recognise specified IPSW

maw, tot daar en kan dus niet verder. Ergens in dit forum zegt iemand dat je een andere firmware moet gebruiken, maar ik gebruik de link van Michael in zijn handleiding. Bovendien heb ik met die file mijn iphone 3GS ook al hersteld met Itunes.

Iemand een idee? thnx!
rein
  #378  
Oud 11-07-09, 23:46
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

je download redsn0w voor mac. redsn0w_v0.8 (Mac)

je download de 3.0 firmware (.rar/.zip) voor de 3GS, vervolgens wijzig je .rar of .zip in .ipsw (dus niet uitpakken)
Firmware 3.0 voor 3GS

je opent iTunes, verbind je iPhone met je mac en je herstelt (option+herstellen) en selecteert de firmware die je hebt gedownload. Na herstel sluit je iTunes en open je redsn0w, je klikt op browse en selecteert hier ook de firmware die je hebt gedownload.

daarna vink je install cydia aan en klikt op next. In redsn0w wordt vertelt dat je je iPhone helemaal moet uitzetten en in recoverymode moet zetten (in redsn0w wordt uitgelegd hoe je dit moet doen).

zodra je iphone in recoverymode is herkent redsn0w de iPhone en gebeurt het 1 en ander. Als dit klaar is dan start je iPhone opnieuw op. Je voegt de source van ultrasn0w toe in Cydia en installeert ultrasn0w (te vinden in de map Utilities). source: http://repo666.ultrasn0w.com (geen o maar een nul)

Plaats je eigen simkaart, de iPhone zal zoeken en jouw provider vinden binnen XX seconden. Als dit niet gebeurt kun je eventueel je iphone opnieuw opstarten of even via instellingen je netwerk instellingen opnieuw instellen.

Ik hoop dat het lukt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuik Bekijk bericht
heb ook vraag. reeds gezocht op forum en soort van antwoord gevonden, maarrrr vind het maar raar. Heb een Imac, 32gb 3GS en probeer reds0w te runnen volgens de handleiding van Michael. Maar bij mij loopt ie anders bij punt 10! Redsn0w geeft aan: Unable to recognise specified IPSW

maw, tot daar en kan dus niet verder. Ergens in dit forum zegt iemand dat je een andere firmware moet gebruiken, maar ik gebruik de link van Michael in zijn handleiding. Bovendien heb ik met die file mijn iphone 3GS ook al hersteld met Itunes.

Iemand een idee? thnx!
rein

Laatst gewijzigd door DertKesh; 12-07-09 om 12:59.
  #379  
Oud 12-07-09, 02:01
kuik kuik is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

@dertkesh: ik denk dat het ligt aan het feit dat ik de rar files uitgepakt heb dan... want dat is het enige dat ik anders gedaan heb. Ga het morgenochtend even checken. Alvast bedankt dat je de tijd hebt genomen om mij zo'n uitgebreid antwoord te sturen!

groet!
Rein
  #380  
Oud 12-07-09, 15:41
silberfish-3gs silberfish-3gs is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: In een huis
Berichten: 21
Standaard

Wil me 3gs misschien wel jailbreaken heb nu 3.0 versie of kan ik beter wachten tot 3.1 versie uit is en dan te jailbreaken ??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3Gs Jailbreak? nicolaas111 Archief 5 17-04-10 10:41
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? Moehaha Jailbreak 0 27-03-10 23:19
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak djaell Koopinformatie Nederland 4 30-09-09 10:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:10.