//

Jailbreak iPhone 3GS, keuzehulp?

Jailbreak iPhone 3GS, keuzehulp? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik ben nieuw op dit forum. Gisteren heb ik bij iemand zijn iPhone 3GS 32 GB een jailbreak gedaan en gelijk unlockt. Dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-07-09, 20:44
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard Jailbreak iPhone 3GS, keuzehulp?

Beste forumleden,

Ik ben nieuw op dit forum. Gisteren heb ik bij iemand zijn iPhone 3GS 32 GB een jailbreak gedaan en gelijk unlockt. Dit werkt opzich perfect en weinig problemen. Ik heb zelf ook een iPhone 3GS 16 GB versie en zit er dus ook over na te denken om hem te jailbreaken. Unlocken hoeft niet want ik heb gewoon T-Mobile. Alleen nu twijfel ik heel erg om het wel of niet te doen. Als ik zie hoeveel Apps je dan kan downloaden en gebruiken na een jailbreak is echt niet normaal. Maar is een jailbreak goed voor mijn batterij of maakt dit niks uit? En heeft het effect op de levensduur van de iPhone? Mijn vraag is of ik hem nu gewoon al zal jailbreaken op de manier van GeoHot of wachten op het Dev Team. Ook hoor ik mensen praten over gegevens die ze van de iPhone hebben afgehaald voor 3.1 omdat ze anders nooit meer terug kunnen volgens mij, wat is dat dan precies? Moet ik dat voor de jailbreak doen of maakt dat niet uit?
Het zijn een hoop vragen maar hoop dat jullie mij ook kunnen helpen.
Bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-07-09, 22:04
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Maar is een jailbreak goed voor mijn [wiki=1185]Batterij[/wiki] of maakt dit niks uit?
Verschillen de meningen over, ik vind dat het geen invloed heeft.

Citaat:
En heeft het effect op de levensduur van de iPhone?
Nee

Citaat:
Mijn vraag is of ik hem nu gewoon al zal jailbreaken op de manier van GeoHot of wachten op het Dev Team
Verschillen de meningen over. Ik zeg wachten, de huidige jailbreak is nog niet 100% lekker en redelijk wat app's of extra's uit Cydia zijn nog niet te gebruiken. Dit komt omdat de jailbreak nog diversen patches mist (volgens een van de leden van het DevTeam geloof ik). (deze jailbreak is eigenlijk nog niet klaar is voor het grote publiek).

Citaat:
Ook hoor ik mensen praten over gegevens die ze van de iPhone hebben afgehaald voor 3.1 omdat ze anders nooit meer terug kunnen volgens mij, wat is dat dan precies?
Gebruik hier de zoek optie van het forum maar even voor, is allemaal al besproken, je antwoord is daar dus meerdere keren te vinden.

Citaat:
Moet ik dat voor de jailbreak doen of maakt dat niet uit?
Dit had je beter eerder kunnen doen, maar goed. Even inlezen en meteen doen voor het straks te laat is.

Al je antwoorden zijn te vinden via de zoek optie die dit forum heeft, gebruik deze de volgende keer even.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
Reageren

Labels
iphone, jailbreak, keuzehulp, unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Keuzehulp: kan ik mijn iPhone jailbreaken? (FW 3.1.2 & 3.1.3) WDS001 Jailbreak 93 12-05-11 13:59
iPhone 3GS: Keuzehulp Jailbreak en Unlock. pierre3 Unlock 0 16-09-10 22:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:26.