//

Freeze niet aanwezig

Freeze niet aanwezig discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren, Zondag heb ik mijn 3GS gejailbracked en dat ging perfect. Wilde gister een nieuw theme installeren (van metallica) en blijkbaar had hij toen Winterboard ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-07-09, 10:53
duck304 duck304 is offline
• iOS 3.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 14
Question Freeze niet aanwezig

Heren,

Zondag heb ik mijn 3GS gejailbracked en dat ging perfect. Wilde gister een nieuw theme installeren (van metallica) en blijkbaar had hij toen Winterboard nodig. Aangezien dat nog niet werkt, deed mijn iphone helemaal niets meer. Ik moest hem toen recoveren en alles opnieuw doen.
Dat gedaan, purplera1n gestart, freeze en toen Cydia. SBSettings weer geinstalleerd wat ik daarvoor ook had, en toen ging me iphone weer.. en kreeg ik die niet meer aan de praat.
Weer een recover en toen ben ik maar niet meer gaan jailbreaken. Gaat toch niet goed.

Nu zojuist weer even geprobeert purplera1n erop te zetten, maar nu verschijnt het hele icoontje FREEZE niet... helemaal nergens...

Iemand een idee.. herstarten helpt niet, opnieuw installeren werkt niet.

graag advies....

dankje
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-07-09, 11:46
Levian Levian is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

bump, want ikzelf heb ongeveer hetzelfde meegemaakt (winterboard werkte bij mij eerst wel, maar na een restore/jailbreak komt freeze niet meer tevoorschijn!)
  #3  
Oud 08-07-09, 11:48
duck304 duck304 is offline
• iOS 3.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levian Bekijk bericht
bump, want ikzelf heb ongeveer hetzelfde meegemaakt (winterboard werkte bij mij eerst wel, maar na een restore/jailbreak komt freeze niet meer tevoorschijn!)
heb je een werkende oplossing gevonden of iets? best vreemd dat het nu opeens niet meer werkt. Eerst 2 keer wel gewoon zonder problemen, maar nu opeens niet meer.... kan dat met iets andere versie/type firmware te maken hebben die ze op dat moment hebben uitgebracht of heb jij er al enige tijd last van zegmaar....?
  #4  
Oud 08-07-09, 13:16
Levian Levian is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

Ik kreeg er pas last van toen ik qtweeter probeerde te installeren en dat was gisteren (winterboard werkte op dat moment trouwens perfect).
Uiteindelijk heb ik dan maar gekozen voor de guerrilla oplossing - fresh restore met iPhone2,1_3.0_7A341_Restore.ipsw en daarna gejailbreakt met redsn0w 0.8. Nu zegt iedereen dat winterboard ook met deze jailbreak werkt, maar toen ik winterboard installeerde viel hij uit om niet meer op te starten (enkel het apple-logo kwam tevoorschijn). Wel moet ik zeggen dat cydia anders dan bij de eerste jailbreak mobilesubstrate niet eerst automatisch downloade - misschien dat het daaraan ligt bij mij

Enfin, duck304, sorry maar we zitten op dit moment in hetzelfde schuitje, ik heb werkelijk geen idee hoe ik freeze terug op m'n iphone kan krijgen.
  #5  
Oud 08-07-09, 14:48
duck304 duck304 is offline
• iOS 3.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 14
Standaard

Ik heb zojuist de jailbreak van het DEV team gebruikt en deze werkt goed. Het is er in 1 keer opgezet zonder problemen. ben nu even aan het kijken wat er allemaal werkt en wat niet
  #6  
Oud 08-07-09, 16:04
Levian Levian is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

Happy to hear dat het heeft gewerkt - mocht je winterboard hebben uitgetest, post dan asap je ervaring ermee hier, want als het bij jou werkt zou ie het bij mij ook moeten doen
  #7  
Oud 08-07-09, 16:50
duck304 duck304 is offline
• iOS 3.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 14
Standaard

MobileSubstrate en Winterboard aangepast voor iPhone 3GS > Nieuws > iPhoneclub.nl

Volgens dit zou het moeten werken. ben nu iphone rebooten na de installatie.. ff duimen en hopen dat het werkt

Winterboard WERKT!!... Je kan hem gewoon via Cydia downloaden en installen. Ik heb zojuist Metallica Glass Theme geinstalleerd en geactiveerd en dat werkt perfect!

snel doen dus!

tevens SBSettings geinstalleerd zonder problemen...

Laatst gewijzigd door King1987; 08-07-09 om 19:49. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #8  
Oud 08-07-09, 19:07
Levian Levian is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

Wel, ik heb net winterboard geinstalleerd en geloof het of niet, maar nu werkt het inneens zonder problemen.
Oh well, I'm happy
  #9  
Oud 08-07-09, 22:35
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Mijn iPhone is gejailbreaked en geunlocked. Kan ik Freeze verwijderen zonder problemen? Of moet Freeze geinstalleerd blijven?
__________________
Don't tell people your dreams, show them!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobiel Datanetwerk knop niet aanwezig Babii iPhone algemeen 5 13-02-12 23:36
Airprint en airplay niet aanwezig op Iphone 4 perryhendrikx iPhone algemeen 0 21-01-11 21:24
prullenbak en verstuurd niet aanwezig pironne iPhone algemeen 10 29-08-10 20:48
Voorlopig even niet aanwezig ArB Archief 13 06-06-08 00:10
contacten niet meer aanwezig countryboy Archief 2 25-02-08 21:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:35.