iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jaibreak pro's & cons (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/39042-jaibreak-pro-s-and-cons.html)

iScorpio 06-12-09 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz (Bericht 391035)
ik dacht juist dat je schone FW moest installeren .

Inderdaad, herstellen met een originele firmware ;)

iPhone3G_Olé 29-12-09 23:07

Maar als je dock connector kapot is ,dan kan je toch niet herstellen?Maar wil apple je iphone dan wel herstellen tegen betaling?

ThaBudz 29-12-09 23:10

gewone reperateur zoeken , Apple doet lastig met dat soort dingen en anders garantie proberen .

Mysteriousgirl_ 29-01-10 16:24

Snap nogsteeds niet waarom je níet zou jailbreaken.. Heb al sinds dag 1 een jailbreak waarmee dat kan..

martinio11 29-01-10 16:36

ik heb geen jailbreak omdat mijn verzekering voor mijn ipod dan niet geld, ik heb wel een jailbreak gehad maar toen wist ik niet dat mijn verzekering dan niet geld en daarom heb ik dus geen jailbreak:d

Timmeh_ 29-01-10 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door martinio11 (Bericht 410443)
ik heb geen jailbreak omdat mijn verzekering voor mijn ipod dan niet geld, ik heb wel een jailbreak gehad maar toen wist ik niet dat mijn verzekering dan niet geld en daarom heb ik dus geen jailbreak:d

Onzin, je kan m altijd weer herstellen in iTunes en zijn alle sporen van de jailbreak weg.

Scooter 30-01-10 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door martinio11 (Bericht 410443)
ik heb geen jailbreak omdat mijn verzekering voor mijn ipod dan niet geld, ik heb wel een jailbreak gehad maar toen wist ik niet dat mijn verzekering dan niet geld en daarom heb ik dus geen jailbreak:d

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 410556)
Onzin, je kan m altijd weer herstellen in iTunes en zijn alle sporen van de jailbreak weg.

Eenvoudiger kan het niet;)

martinio11 30-01-10 15:19

maar als ik em niet meer kan herstellen dan heb ikke een probleem

Vanstra 30-01-10 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ (Bericht 410439)
Snap nogsteeds niet waarom je níet zou jailbreaken.. Heb al sinds dag 1 een jailbreak waarmee dat kan..

Mijn belangrijkste reden om niet te jailbreaken is stabiliteit.
Mijn 3GS, ondanks dat ik maar 1 app via Cydia had geinstalleerd, werd instabiel en hij raakte soms zijn 3G verbinding kwijt.
Dit leverde mij veel irritatie op.
Vandaar dat ik nu geen jailbreak meer heb en alles nu voor mij prima stabiel (ook batterij) draait.

poncke 30-01-10 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vanstra (Bericht 410714)
Mijn belangrijkste reden om niet te jailbreaken is stabiliteit.
Mijn 3GS, ondanks dat ik maar 1 app via Cydia had geinstalleerd, werd instabiel en hij raakte soms zijn 3G verbinding kwijt.
Dit leverde mij veel irritatie op.
Vandaar dat ik nu geen jailbreak meer heb en alles nu voor mij prima stabiel (ook batterij) draait.

hetzelfe geld voor mij,ik ben blij dat ik geen jailbreak meer.hij werkt prima nu

Scooter 30-01-10 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door martinio11 (Bericht 410693)
maar als ik em niet meer kan herstellen dan heb ikke een probleem

waarom zou je hem niet meer kunnen herstellen?

martinio11 30-01-10 18:48

Als mijn Ipod touch in t water valt kun je hem niet meer herstellen en dan moet ik hem nar de verzekering opsturen en hopen dat ze de jailbreak niet ontdekken.

WDS001 30-01-10 19:35

//Diverse berichten over het al dan niet jailbreaken naar dit topic verplaatst.

Scooter 02-02-10 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 410790)
//Diverse berichten over het al dan niet jailbreaken naar dit topic verplaatst.

Eigenlijk zou Apple vele dingen die je bij het Jailbreaken kan vinden Standaard moeten maken. Thema"s veranderen enz !

Hussie 02-02-10 23:55

Ik heb die van mij met Redsn0w 0.9 gejailbreakt en is er niet slomer van geworden.
Wel moet ik erbij zeggen dat ik maar 3 dingen heb geinstalleerd ( GTA, Ebuddy, NOVA )

Bomans 03-02-10 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door martinio11 (Bericht 410764)
Als mijn Ipod touch in t water valt kun je hem niet meer herstellen en dan moet ik hem nar de verzekering opsturen en hopen dat ze de jailbreak niet ontdekken.

Als hij in het water valt is de kans klein dat ze nog kunnen zien dat hij gejailbreaked is ...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:09.