//

iPhone 3GS jailbreak crash

iPhone 3GS jailbreak crash discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus een geailbreakte iPhone 3GS 16 gig. Alles verliep perfect , ik kreeg alles geinstalleerd, batterij werkt netjes. MAAR: heel af en toe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-07-09, 09:17
volcan volcan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard iPhone 3GS jailbreak crash

Ik heb dus een geailbreakte iPhone 3GS 16 gig. Alles verliep perfect , ik kreeg alles geinstalleerd, batterij werkt netjes.

MAAR: heel af en toe en ik kan niet precies zeggen wanneer dan loopt hij gewoon vast, als je héél goed kijkt zie je dat het originele scherm er nog staat maar zeer vaag.Ik probeer hem dan te herstarten en zodra ik de power button indruk komt het apple logo. Even wachten en hij komt op het inlogscherm. Soms loopt hij dan opnieuw reeds vast vanaf ik de code ingeef maar 1 keer vastgelopen doet hij het constant. Ook een volledige restart met home button en power button doet het niet..... de enige werken oplosing om hem back online te krijgen is te starten met stroom aangesloten.


Vind dit echt iets héél raar en héél ambetant. Heeft iemand iets dergelijks meegemaakt. Ik ga vanavond de originele firmware herstellen om zou te kunnen besluiten dat de jailbreak er iets mee te maken heeft .


Bedankt !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
crash, jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone 3gs crash nickholtus Jailbreak 5 30-03-11 22:41
iPhone: help!! crash iphone 3g jailbreak 4.2.1 faith1986 Jailbreak 5 07-01-11 11:59
iPhone: iphone 3g jailbreak reset crash! iphoneproblemguy Jailbreak 1 18-09-10 20:33
Crash tijdens iLiberty+ Jailbreak Iphone UK warlock49 Unlock [archief] 4 19-04-08 18:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.