iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: na Nieuwe update (3.0.1.) wil hij niet meer jailbreaken (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/40772-na-nieuwe-update-3-0-1-wil-niet-meer-jailbreaken.html)

martijnheijmans 01-08-09 14:37

na Nieuwe update (3.0.1.) wil hij niet meer jailbreaken
 
Ik heb vandaag mijn iphone geupdate en wist dan ook dat ik hem opnieuw moest jailbreaken. Nou doe ik precies hetzelfde als de eerste keer alleen blijft hij nu constant hangen op het plaatje wat in beeld komt. hebben hier meerdere last van gehad? ik gebruik mac osx 10.5.7

Macfreak038 01-08-09 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door martijnheijmans (Bericht 332236)
Ik heb vandaag mijn iphone geupdate en wist dan ook dat ik hem opnieuw moest jailbreaken. Nou doe ik precies hetzelfde als de eerste keer alleen blijft hij nu constant hangen op het plaatje wat in beeld komt. hebben hier meerdere last van gehad? ik gebruik mac osx 10.5.7

Heb je geprobeert met eerst te herstellen via itune.
Mischien houd je vorige jailbreak iets achter wat belemerd..

Succes

Franciskine 01-08-09 15:23

Je mag gerust nog het bestand iPhone2,1_3.0_7A341_Restore.ipsw gebruiken, met redsn0w-win_0.8 werkt dit perfect. Cydia wordt perfect geinstalleerd, maar dan pas begint het probleem : de mobile installation patch werkt wel niet meer en zou vervangen zijn door de "installid patch" maar daar krijg ik dezelfde foutmelding : The requested modification cannot be applied due to required dependencies or conflicts that cannot be automaticaly found or fixed.
Gebeurt dit omdat omdat ik de ipsw heb gebruikt van de 3.0 versie ipv de 3.01 versie? Ik weet het niet.

Wat het vastlopen betreft wat hierboven werd vermeld zou een in-en uitpluggen van de usb kabel voor sommigen de reboot toch doen starten.

martijnheijmans 01-08-09 16:42

na nog een keer proberen met herstel erbij nog steeds geen werkende jailbreak...:mad:

haarbal 01-08-09 18:14

ik heb ook de update gedaan op mn 3gs naar 3.01. daarna redsnow .8. tijdens het beginscherm van redsnow waar hij om de geinstalleerde ispw vraagt, deed hij het niet met de 3.01, maar wel met de "oude" 3.0. verder gewoon alles kunnen doen. jaibreak, cydia, tethering, vvmail, enz. geen enkel prbleem. draait als een zonnetje

Scooter 02-08-09 13:05

Hier is dat goed gelukt

simplystefan 03-08-09 15:17

IK heb ook hetzelfde probleem heb het denk ik al 20 keer geprobeerd op een mac en op een pc. Lukt bij geen van beide. De ene keer stop hij bij de opmerking rebooten de adere keer loopt hij alles af, Uploading first stage, second stage en daarna klaar, maar gebeurt niets!

HELP aub.

Razorrr 03-08-09 15:23

Heb hetzelfde gehad na de 3.0.1 update. iPhone bleef tot 4x toe hangen op het schermpje Uploading ramdisk. Toch na een pc reboot en paar hard resets van de iPhone op de jailbreak install weten te krijgen. Alles werkt nu prima :)

Macfreak038 09-08-09 14:24

Cool net na een lange tijd weer gejailbreakt. Mijn versie was 3.0.1. Maar ik had met de 3.0.1 gebruikt. en het werkt perfect. itunes geeft steets aan er is een nieuwe update 3.0.1 wilt u bijwerken


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:57.