//

iphone gejailbreaked, maar kom niet voorbij het emergency screen?¿

iphone gejailbreaked, maar kom niet voorbij het emergency screen?¿ discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello iedereen. Ik heb dus alles stap voor stap gevolgt om de iphone (2g) te jailbreaken op deze site: iClarified - iPhone - How to ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-08-09, 00:58
tjeppi tjeppi is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard iphone gejailbreaked, maar kom niet voorbij het emergency screen?¿

Hello iedereen.

Ik heb dus alles stap voor stap gevolgt om de iphone (2g) te jailbreaken op deze site:

iClarified - iPhone - How to Unlock/Jailbreak Your iPhone 2G on OS 3.0 Using RedSn0w (Windows)

Het probleem is alleen nadat alles is gejailbroken en geinstalleerd ik niet verder kan komen in het emergency screen, waar de iphone mij vraagt voor mijn simkaart pincode. Nadat ik deze heb ingevoerd zegt itunes ''deze simkaart kan niet worden geactiveerd''. Wat doe ik fout? De provider staat wel op 5 strepen ontvangst (er staat ''vodafone nl'') en ik kan wel alles ontvangen zoals smsjes enz. Hoe kan ik hier voorbij komen? Hoe kom ik naar het normale begin menu?

alvast bedankt voor de moeite!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-09, 05:49
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tjeppi Bekijk bericht
Hello iedereen.

Ik heb dus alles stap voor stap gevolgt om de iphone (2g) te jailbreaken op deze site:

iClarified - iPhone - How to Unlock/Jailbreak Your iPhone 2G on OS 3.0 Using RedSn0w (Windows)

Het probleem is alleen nadat alles is gejailbroken en geinstalleerd ik niet verder kan komen in het emergency screen, waar de iphone mij vraagt voor mijn simkaart pincode. Nadat ik deze heb ingevoerd zegt itunes ''deze simkaart kan niet worden geactiveerd''. Wat doe ik fout? De provider staat wel op 5 strepen ontvangst (er staat ''vodafone nl'') en ik kan wel alles ontvangen zoals smsjes enz. Hoe kan ik hier voorbij komen? Hoe kom ik naar het normale begin menu?

alvast bedankt voor de moeite!

doe de JB opnieuw en zet dit keer de pincode van je sim uit in instellingen.

zo moet t wel lukken...
  #3  
Oud 12-08-09, 18:26
tjeppi tjeppi is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

Ik heb hem opnieuw gejb, maar no luck. Ik krijg gewoon weer het zelfde op itunes. Dat mijn simkaart niet geldig is enz. , moet ik niet een ander programma hebben om dit te omzeilen?
  #4  
Oud 12-08-09, 18:58
lineout lineout is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 14
Standaard

@scoop1: je hoeft niet de hele op te quoten hoor...

Met welk besturingssysteem ben je aan het jailbrraken?
  #5  
Oud 12-08-09, 23:02
tjeppi tjeppi is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

met windows vista. Ik heb trouwens de iphone ook al in dfu mode gehersteld en de jb via deze methode opnieuw geinstalleerd, maar ik blijf het zelfde krijgen. Heb echt snel een oplossing nodig!! Ik kan gewoon niet bellen nu.....

nog bedankt voor alle hulp jongens
  #6  
Oud 12-08-09, 23:32
lineout lineout is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 14
Standaard

Voer je het jailbreak programma uit als administrator?
Had ik gisteren bij een 3gs van iemand die vista heeft. Gewoon starten van de jailbreak ging niet goed (bleef hangen enzo) en als administrator uitgevoerd deed ie wel alles wat ie moest doen.
  #7  
Oud 13-08-09, 10:18
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lineout Bekijk bericht
Voer je het jailbreak programma uit als administrator?
Had ik gisteren bij een 3gs van iemand die vista heeft. Gewoon starten van de jailbreak ging niet goed (bleef hangen enzo) en als administrator uitgevoerd deed ie wel alles wat ie moest doen.
Duidelijk
  #8  
Oud 13-08-09, 13:52
lineout lineout is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 14
Standaard

En nu? Werkt het nu wel?
Indien niet het geval, heb je de laatste versie van Redsn0w?
  #9  
Oud 13-08-09, 14:29
tjeppi tjeppi is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

I did a clean os 3.0 update at itunes it self and now I can get past the jb. It's getting stuck at ''waiting for reboot''... this is getting really frustrating. Does anyone have a really good tuturial video (with all the download links) were it can't go wrong if I follow it step by step?
  #10  
Oud 13-08-09, 14:30
tjeppi tjeppi is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

oeps... engels naja jullie begrijpen het toch wel?
  #11  
Oud 15-08-09, 17:09
tjeppi tjeppi is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

Ik werk mij echt helemaal naar de ..... om dit wekende te krijgen. Na lange tijd op vista alles geprobeerd te hebben kreeg ik de melding ''waiting for rebooting'' tijdens het jailbreaken en hier bleef hij hangen. Ik heb de iphone usb losgekoppeld (wat een oplossing blijkt te zijn), maar er gebeurd niks bij mij. Toen heb ik alles geprobeerd op mijn mac, maar ook geen geluk, zelf minder.. daar krijg ik de ''1601 error''... geen idee wat ik nu moet proberen. Iemand nog sugesties?
  #12  
Oud 15-08-09, 19:08
raymee's schermafbeelding
raymee raymee is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Lelystad
Berichten: 46
Standaard

Probeer het eens in de recovery in plaats van de DFU...
Uit de wiki: https://forum.iculture.nl/f59/i...very-mode.html

__________________
An Apple a day, keeps the doctor away...
But if the doctor is cute, f**k the fruit...
  #13  
Oud 16-08-09, 07:10
dendirk's schermafbeelding
dendirk dendirk is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 376
Stuur een bericht via MSN naar dendirk
Standaard

USB poorten gebruikt van achteraan de PC ipv vooraan ?
__________________
All work and no play makes Dirk a dull boy
  #14  
Oud 16-08-09, 17:32
tjeppi tjeppi is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

gebruik geen pc, maar laptop en ja alle poorten geprobeerd.. Dit is dus mijn probleem. Ik kan niet voorbij het ''emergency screen'' komen. De iphone kan wel alles ontvangen zoals smsjes en inkomende belletjes. Deze gast ''suleima21'' op de link hieronder heeft het zelfde probleem.

iphone stuck on emergency call screen! - Discussed in Apple iPhone forum - PinStack.com - Smartphone Professionals Alliance.

Heb inmiddels Ziphone ook al geprobeerd, maar die komt niet voorbij ''output log'' geen idee waarom niet. En itunes blijft zeggen ''de sim-kaart in deze iphone wordt niet ondersteund.''

Ik heb het tot nu toe zo aangepakt:

1. doe de iphone in dfu mode (5 sec off switch indrukken, daarna 10 sec home knop erbij ingedrukt houden, daarna off switch loslaten en home nog voor ongeveer 15 sec ingedrukt houden).

2. hou shift ingedrukt en druk op herstel in itunes

3. selecteer iPhone1,1_3.0_7A341_Restore.ipsw en wacht totdat hij klaar is

4. Open de redsn0w 0.8 en selecteer iPhone1,1_3.0_7A341_Restore.ipsw weer, selecteer daarna de 3.9 en 4.6 bootloaders

5. wacht to hij klaar is en reboot

En dan krijg ik dus gelijk dat scherm dat ik een simkaart erin moet doen en de code moet invoeren. Dat gedaan en dan zegt itunes dus ''sim-kaart in deze iphone wordt niet ondersteund'' en kan ik niet voorbij dit scherm:



Ik heb alleen wel bereik en mijn sim only vodafone kaart wordt wel herkent links boven waar de provider staat met 5 streepjes bereik...

Iemand nog iedeeën?

Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-08-09 om 14:46.
  #15  
Oud 25-08-09, 13:57
pianorik pianorik is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard

Zelfde probleem.

3Gs gekocht. Oude 2g jailbrocken naar nieuwe OS voor mijn zoontje, geen probleem. (wuindows XP)

Daarna hebben de boys bij het vullen van de iphone met nummers via i-tunes 'ja' gezegd op de vraag 'nieuwe software installeren?

Sindsdien komt ik na 'unlocken' niet verder dan de melding dat de simkaart niet van een officiele provider is. Hierdoor kan ik niet 'shift' 'restore' klikken en voltooien.

Ben inmiddels ook al een week bezig
  #16  
Oud 25-08-09, 14:34
tjeppi tjeppi is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard OPGELOST!!

Hey jongens mijn probleem is opgelost. Ik had blijkbaar de laatste stap van de DFU mode niet goed gedaan, tenminsten niet lang genoeg. Dit heeft mijn probleem opgelost.

DFU mode:

1) 3 sec. op off knop drukken
2) 10 sec. op off en home drukken
3) 30 sec. op home drukken!!!!

Ik liet namelijk de home knop los zodra het scherm op de computer zei dat ik kon loslaten (ongeveer na 10 sec.). Doe dit niet!! en houd hem serieus 30 seconden ingedrukt. Verder had ik alle goede software en cracks, dus het was bij mij gewoon een kwestie van de DFU mode voorbij komen.

Hoop dat jullie hier wat mee kunnen.
  #17  
Oud 10-09-09, 05:49
Kesse Kesse is offline
• iOS 1.0.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard

Zelfs met die termijn aan te houden raak ik niet voorbij emergency screen..... :-(
  #18  
Oud 10-09-09, 06:46
pipo-1998 pipo-1998 is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 115
Standaard

probeer guickpwnage zoek op in wiki-handleiding!
__________________
iPhone 2G 8GB, 3G 16GB, 4 32GB, 4S 16GB. iMac 20", 24", 27".
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3G emergency screen Dems Jailbreak 5 16-08-10 16:55
Ik kom er maar niet uit, waar kan ik het beste een iPhone 4 kopen? VerCouter Koopinformatie en ervaringen 1 06-07-10 19:52
iPhone: help, iphone 2g wel gejailbreaked maar activeerd niet via quikpwn dekoolmees Jailbreak 3 27-05-09 15:52
gejailbreaked? of toch maar niet? remix999 Archief 7 10-09-08 16:08
iPhone doet niets meer!! Emergency-screen. m0uniir Unlock [archief] 25 13-02-08 19:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:40.