iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Hoevaak is jouw jailbreak mis gegaan?? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/41697-hoevaak-jouw-jailbreak-mis-gegaan.html)

Macfreak038 14-08-09 20:21

Hoevaak is jouw jailbreak mis gegaan??
 
Beste jailbreak fanaaten,

Mijn doel met deze topic is zien wat men fout doet bij een jailbreak en hoevaak het mis is gegaan.

Dus mensen schreeuw het uit. hoevaak is jouw iphone gereset, Mis gegaan na download app, Hoe heb je uit jailbreak gedaan..

Mijn iphone is meer dan 5 keer gereset. eene keer door een fix ap te downloaden en enekeeren weet ik zelf niet wat de oorzaaken zou moeten zijn..

Gooit het uit..

Topic cleaners. alsjeblieft niet delite mijn topic:confused:

Shorty007 14-08-09 21:30

hmmm op mijn 3G is het ooit 1 keer mis gegaan.
Ik volgde gewoon de procedure, maar kreeg een error 1600 ofso.
Gewoon opnieuw geprobeerd toen en hij deed het :)
Dit was volgens mij met quickpwn of pwnagetool...
Met OS 3.0 werkte de JB niet goed meer, bepaalde programma's werkten niet meer uit Cydia.

Met de 3GS heel vaak mis gegaan met Purplera1n die niet rebootte.
Cydia installeren ging ook niet altijd goed.
Cydia flipte m steeds met updaten (eerste keer dat je Cydia opstart na de JB)
Nu met RedSnow gejailbreaked (nadat ik naar 3.0.1 geupgrade / geupdate had), JB werkt nu wel goed.

Merk wel dat met Winterboard en Bosspaper de baterij dubbel zo snel leeg gaat, Dus die heb ik er weer afgegooit :D

WDS001 14-08-09 21:38

Nog nooit misgelopen :p

Bordyl 15-08-09 04:51

Bij mij ook echt al vaak moeten restoren. Eén keer was het omdat plots alle ruimte bij 'overige' vol was, een andere keer was het omdat ik Cydia en Icy tegelijk geïnstalleerd had, dan weer omdat Categories niet naar behoren werkte, en ga maar door.

Een jailbreak is bij mij eigenlijk nog maar één keer een succes geweest, en ook die keer werd later weer verpest. Momenteel zit ik zelfs zonder jailbreak, door een plots probleem voor het vertrek naar Amerika (restore, geen tijd voor JB).

owen 15-08-09 06:24

heb mn 3g nu 4 maanden en iedere dag van alles aan het proberen. Heb nog geen restore gedaan wel een paar keer dat het scherm een minuut of twee bleef hangen maar dat is steeds weer goed gekomen :-)

Timmeh_ 15-08-09 13:37

Nog nooit fout gegaan :)

Ik heb wel een keer een SBSettings-toggle geïnstalleerd welke nog niet met 3.0 werkte, waardoor ik m'n iPhone niet meer van het Lockscreen af kreeg.. Ik heb m'n iPhone toen moeten herstellen, maar dat was dan ook de enigste keer.

Roald 15-08-09 14:31

Heb slechts 1x moeten restoren, ik kon in Safari geen formulieren meer invullen om in te loggen op websites, wanneer ik dat deed liep alles vast en verloor ik de verbinding met 3G. Dit was met 2.2.1, verders nooit problemen gehad.

tinos 18-08-09 15:33

Hier ook nog nooit misgegaan:rolleyes:

Econz 19-08-09 14:41

2.2.1. JB ging fantastisch.

En de 3.0. ging ook fantastisch!

Geen problemen ondervonden

Admiraal 20-08-09 06:24

JB is 1x mis gegaan, vista sloot redsn0w af vanwege een fout tijdens de JB. Na een restore en een nieuwe poging ging 't soepel. Heb wel 3x gerestored in DFU mode om de iBSS file te krijgen, na gefrustreerd zoekwerk omdat het niet lukte kwam ik er uiteindelijk achter dat er ook een 'grabber' voor was :confused:. Ben benieuwd wat me nog te wachten staat, heb de Iphone pas 1 dag. :D

dirkuijt 20-08-09 11:39

zowel op mijn 2G als mijn 3Gs is een jailbreak nog nooit fout gegaan, en ik heb er wel een paar gedaan!

1.1.2
1.1.3
1.1.4
2.0
2.0.1
2.1
2.2
2.2.1
3.0

Dit weekend denk 3.0.1

(volgens mij klopt het zo wel...)

:D

yingie 22-08-09 00:51

Twee keer is het misgegaan. De allereerste keer toen ik mijn 2G uit de VS via Independance wilde jailbreaken om Anysim te kunnen draaien: als gevolg had ik een dure ipod zonder IMEI en ICCID. Gelukkig met een collega op iPhoneclub in terminal op kunnen lossen. Laatst een probleem met diezelfde iPhone om 'm op 3.0 te krijgen: kreeg 'm niet in dfu. Opgestuurd naar een andere maat en in een kwartier opgelost, haha. Bleek achteraf (want ik heb een andere 2G iPhone ook naar 3.0.1 gebracht) dat ik dat foefje moest toepassen van snel de kabel eruit halen en weer erin stoppen.

Nu een 32 GB 3GS en geen jailbreak. Ben er nu wel klaar mee met al die uren Photoshoppen om al mijn thema's up-to-date te houden met denieuwe apps;)

Pascal717 22-08-09 01:28

Bij mij nog nooit fout gegaan. Ik wacht altijd een paar dagen voor ik echt weet dat de jailbreak goed werkt :rolleyes:

ThaBudz 26-10-09 14:32

1 keer vasloper gehad en moeten restoren en opnieuw jaibraiken , en af en toe loopt ie met Cydia "vast" ( apple logo ) en dan na een paar minuten doet ie het weer .

Timmeh_ 26-10-09 14:36

Twee maanden verder verscheidene keren 3.0, 3.0.1, 3.1 en 3.2.1. jailbroken en nog nooit fout gegaan :)
Zelfs met Blackra1n op een 3G geen problemen.

Existable 27-10-09 19:23

ging elke keer goed. in 1 keer steeds

serapim 27-10-09 20:01

niet lachen mensen ik schaam me er erg voor, maar vertel het toch.
bij mij 1 keer misgelopen en ik maar zoeken, wat bleek ik had vergeten de usb kabeltje in mijn iphone te steken:o:o:o:o

JWVD 27-10-09 21:09

Nog nooit mis gegaan :)

kuotje 27-10-09 22:09

soms liept ie vast . maar nooit echt complicaties er door gehad.

Daan83 27-10-09 22:27

Ben pas bij 3.0 begonnen met jailbraken. Draait hij ook nog steeds op.
Was direct gelukt, alleen ik kreeg geen verbinding met T-Mobile.
Na een stuk of 6x opnieuw te jailbraken (alles volgens "boekje" van redsn0w) heb ik geprobeerd zonder te herstellen en toen, wonder boven wonder, deed ie het perfect!:cool:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:36.