Jailbreak met Redsn0w lukt me niet! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ehorst Vanavond ook geprobeerd jailbreak met redsnow. gelukt, alleen totaal geen provider meer na de jailbreak. en nu? Citaat: Oorspronkelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Betekent dit dan dat je na de jailbreak moet unlocken? Ik dacht dat dat niet hoeft en dat je alleen een JB kunt uitvoeren?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoi, ja je moet ook nog unlocken na het jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ps sorrie dat het nogal newbie klinkt, maar dat ben ik ook en ik wil de sprong wagen, maar hou wel van duidelijkheid |
|
||||
|
||||
Eerst jailbreaken (redsn0w) en dan unlocken (ultrasn0w)
|
|||
|
|||
@marcb, nee je hoeft niet perse te unlocken alleen als je een andere provider wilt gebruiken dan waar je iPhone geschikt voor is. Veel mensen halen jailbreaken en unlocken door elkaar. Als je jailbreakt kun je via cydia ook programma's downloaden die (vaak) niet (gratis) in de appstorezijn, als er een simlock opzat is die er niet vanaf door het jailbreaken. Daarvoor moet je nog de unlock-procedure volgen. Ik hoop dat het nu helder is voor je. Succes.
|
|
|||
|
|||
Dank je voor je uitleg, het is me nu helemaal duidelijk!!
Vanavond aan de slag ermee! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de 3gs met 3.0.1moet men nl. iPhone2,1_3.0_7A341_Restore.ipsw gebruiken. Voor de 3g met 3.0.1 moet men nl. iPhone1,2_3.0.1_7A400_Restore.ipsw gebruiken. Velen lezen het verkeerd .. en trachten dus de verkeerde ipsw te gebruiken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Een 3G met 3.0.1 moet je met iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw jailbreaken.. Een 3GS met 3.0.1 moet je met iPhone2,1_3.0_7A341_Restore.ipsw jailbreaken.. Zie de handleidingen
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
ik heb me 3GS iig met iPhone2,1_3.0_7A341_Restore.ipsw gejailbreaked
Maar ze lijken allebei hetzelfde omdat ze dezelfde naam hebben...? Wat is het verschil dan tussen die 2??? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar OS 3.0.1 jailbreaken kan met RedSno0w 0.8 en dan met de firmware van OS 3.0, vandaar dat ik de opmerking van Zephyer niet begrijp.. |
|
|||
|
|||
owww haha....nou dat was me nog niet opgevallen
Zal vanavond es kijken wat ik op me macbook heb staan Ach ja, met de 1.2 zal het waarschijnlijk niet gewerkt hebben. |
|
|||
|
|||
Vraagje: kun je je iPhone aansluiten op je itunes en synchroniseren als die gejailbreakt is. En kun je gewoon via de appstore downloaden of moet dit via cydia?
|
|
||||
|
||||
Je kan gewoon synchroniseren en je kan gewoon aankopen doen in de AppStore. Cydia is extra.
|
|
|||
|
|||
Oké bedankt. Dacht dat ik nu alleen via cydia kon downloaden. Mocht ik nu een crash krijgen met mijn iPhone en ik moet hem herstellen via itunes dan ben ik wel de jailbreak kwijt neem ik aan.
|
|
||||
|
||||
Jep jep
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zucht, het JB'en lukt nietttt! Veel voorkomend probleem dat hij blijft hangen bij 'waiting for reboot'..
Ik doe alles als in de tutorial staat uitgelegd.. Het is niet de eerste keer dat ik hem JB, alleen nu wel met FW 3.0.1 en redsnow. Beiden FW als hierboven staat (iPhone1,1_3.0_7A341_Restore.ipsw en iPhone2,1_3.0.1_7A400_Restore.ipsw) werken niet. De ene pakt ie uberhaupt niet, de andere geeft dus de reboot hanger! Andere fora hebben het over het even lospluggen van het kabeltje, maar mn iPhone geeft geen kik.. Redelijk irritant.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze heb ik gebruikt en dat is ook gelukt.. |
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone 1G en ik ga van 2.1 naar 3.0 via de handleiding van redsn0w
iPhone 1e generatie > Jailbreak en Unlock (Mac OS X) (FW 3.x) deze dus, voor de mac. Hij gaat bij mij bij de laatste stap van DFU na 10secs al door naar het uploaden van de ramdisk maar dan load hij niks op. enige wat er blijft staan is waiting for reboot en ik wacht nu al een kwartier. anybody HELP!? |
|
||||
|
||||
Gelieve de zoekfunctie gebruiken! De meeste problemen met RedSn0w zijn al langsgekomen op dit forum. Zoeken op de foutmelding levert meestal het juiste topic op.
Citaat:
Een 1ste gen. met 3.0(.1) moet je met iPhone1,1_3.0_7A341_Restore.ipsw jailbreaken. Een 3G met 3.0(.1) moet je met iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw jailbreaken. Een 3GS met 3.0(.1) moet je met iPhone2,1_3.0_7A341_Restore.ipsw jailbreaken. In je profiel staat dat je een 3G hebt dus jij moet iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw hebben. Citaat:
Mocht dat niet helpen kan je met je ervaring/vragen in dit topic terecht. Dat zal geen nut hebben.. iPhone2,1 is de iPhone 3GS en hij heeft een 3G. Laatst gewijzigd door Timmeh_; 02-09-09 om 14:46. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
iPhone: Jailbreak lukt niet iphone 4.2.1 met redsnow 0.9.6b6 | Adluni123 | Jailbreak | 1 | 26-12-10 18:19 |
iPod touch: Jailbreak I-Pod Touch lukt niet met Spirit en JailbreakMe.com | PiratJack | Jailbreak | 7 | 27-09-10 12:46 |
|
|