iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Jailbreak met Redsn0w lukt me niet! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/41962-jailbreak-redsn0w-lukt-niet.html)

iChes 18-08-09 16:35

Jailbreak met Redsn0w lukt me niet!
 
okee.. ik ben nu al 3u bezig om me iPhone te jailbreaken .. 1ste x dat ik me iphone probeerde te jailbreaken, freeze me iphone met FW 3.0 redsn0w 0.7.2 ... :eek: was wel ff schrikken. Maargoed heb dus door de restore FW 3.0.1 ,ook leuk sinds die ook gewoon kan JB.

Okee heb nu Redsn0w 0.8 en telkens als ik bij het stukje kom dat ik de power button 3sec en daarna me home button 10sec en dan me power button los moet laten en me home 30sec nog blijve inhouden geeft hij 3 raare peeps op de 20sec.. gebeurd helemaal niets.. kom dus niet verder..frustrerend! al wel 15x geprobeerd.

heeft iemand een oplossing?:confused:

mvg

iChes

iphonegebruiker2009 18-08-09 17:49

probeer is je computer op te starten in safe mod heb ik ook vanmorgen gedaan en bij mij is de jailbreak nu tog gelukt

iChes 18-08-09 18:29

geprobeerd in safe mod.. telkens het zelfde No device detected .. ook met Redsn0w 0.72 het zelfde.. als ik de home en de power in moet drukken zie ik het apple logo niet meer en gaat hij gewoon uit.

iig bedankt voor de comment.

iphonegebruiker2009 18-08-09 18:32

hmm raar heb je de firmware uit de wiki gebruikt ?

ik start hem op in safe mod en ik gebruik vista dus ik start hem op via administrator


ff herstellen en nog is proberen met redsn0w 0..72 en firmware 3.0

iChes 18-08-09 20:55

njaa.. ik heb denk ik nu wel alles geprobeerd, word er een beetje moe van.. morgen maar ff op de mac proberen met pwn.

Als iemand nog andere ideeen heeft.??

ehorst 18-08-09 23:16

redsnow
 
Vanavond ook geprobeerd jailbreak met redsnow. gelukt, alleen totaal geen provider meer na de jailbreak. en nu?

Michael 18-08-09 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ehorst (Bericht 340103)
Vanavond ook geprobeerd jailbreak met redsnow. gelukt, alleen totaal geen provider meer na de jailbreak. en nu?

Unlocken met ultrasn0w Staat in cydia

Scoes 19-08-09 00:19

Ik denk dat je de standaard windows geluiden hoort van het loskoppelen van de USB poort (toestel valt uit). Volgens mij heb je de timing niet goed

Je hoeft niet persee trouwens eerst de homeknop ingedrukt te houden op een 3G.
Houd de power en home 10 seconden vast (time dit gewoon op je stopwatch ofzo) en laat dan de powerknop los. Hou dan de homeknop nog 20 sec vast. Je toestel komt in DFU restore en wordt herkent door redsn0w. Mocht je itunes tegelijk aanhebt zegt deze "waiting for iPod) De rest gaat vanzelf. Ik heb er denk ik het afgelopen jaar zo'n 100 gedaan met verschillende programma's en het is me altijd gelukt, de aanhouder wint!

Succes



PS:
@ehorst

Even de repo toevoegen, http://repo666.ultrasn0w.com/
(en pssst: even de pincode van je simkaart uitschakelen..)

iChes 19-08-09 11:18

hmm wat ik ook maar probeer ik krijg telkens die 3 peeps na 20sec.. van alles al geprobeerd.. iig bedankt.

OiP 19-08-09 11:48

Redsn0w geeft een ander venster na die 20seconden en 3 geluidjes maar je bent genoodzaakt de Home button blijven in te houden tot uploading JB data verschijnt.

iChes 19-08-09 12:08

No device detected. probably mis understood the instructions.

blijft hij telkens zeggen, terwijl ik toch echt alles volg wat de redsn0w zegt..

EDIT
einderlijk gelukt!!.. gewoon het zelfde gedaan alleen dan op de mac .. lukt prima ! 5min en ik had hem al met ultrasn0w geupdate.. nu ff uitvinden wat ik allemaal met cydia kan ^^

bedankt voor de comments


iphonegebruiker2009 19-08-09 19:55

ik heb nu het probleem dat ik cydia nie meer kan openen :S

vol gas 21-08-09 10:30

hallo, ik heb de phone geupdate naar 3.0.1 en nu werkt cydia niet meer en ik kan niet redsn0w erop krijgen kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?
redsn0w gedownload 0.8 en de firmware 3.0.
redsn0w geopend en browse button maar die geeft alleen mappen weer firmware en all-flash en dfu maar kan geen ipsw bestand vinden?
alvast bedankt

stiwies 24-08-09 23:42

ik heb ook een probleem denk.
ik ga van 2.2 naar de nieuwste.
nu kan ik hem in geen mogelijkheid meer van zijn dfu modus af
al herstel ik hem via itunes,doet die het nog niet
blijf het logo met de usb te zien.
andere ispw van vorige geprobeerd niets niets
die van michael ook niet wat nu wat nu
alvast bedankt

ButcherJF 25-08-09 07:23

Dat is normaal. Je moet nu redsn0w draaien en dan ultrasn0w.

stiwies 26-08-09 19:16

ultrasnow
 
wat heb ik gedaan blijven herstellen en op een gegeven moment deed die het eindelijk.
toen vroeg die om me simkaart te activeren
toen redsnow erover en tada.[redsnow duurt gewoon lang voor dat die start,zeker 5 minuten]
kwam ik in me begin scherm
toen de rest gevolgd,ja ultrasnow via de sources
toen deed die het perfect alles werkt goed 3g geen last van vertragingen.
kan nu eindelijk die rebelsim eruit gooien.
die heeft een hoop problemen in het buitenland veroorzaakt.
daar heb ik nu ook geen last van.
maar ultrasnow heb ik zeker nodig gehad
maar toch bedankt

stephanverhagen 26-08-09 19:43

ik heb hetzelfde probleem alles lukt tot dat hij ik in het scherm van mijn computer krijg: waiting for reboot, hierna gaat hij niet verder.
weet iemand wat ik fout doe

lineout 26-08-09 20:41

Om de iphone in DFU te zetten, druk je eerst de home knop in en hou je die vast terwijl je de powerknop indrukt (net als aanzetten zegmaar). Hou de homeknop ingedrukt totdat je het itunes logo op de telefoon ziet.

Als je Vista hebt, moet je redsn0w (8.0) als administrator uitvoeren... Gewoon de instructies op het scherm volgen en klaar...


Het is echt niet moeilijk om te jailbreaken en verbaas me over alle problemen die men hier krijgt...

stephanverhagen 26-08-09 22:02

hoi Line out bedankt voor het helpen, alleen wanneer moet je deze knoppen indrukken tijdens het proces.

King1987 26-08-09 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stephanverhagen (Bericht 343565)
hoi Line out bedankt voor het helpen, alleen wanneer moet je deze knoppen indrukken tijdens het proces.

Voor DFU zie: https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:41.