//

kom niet uit recovery mode en al helemaal niet in DFU

kom niet uit recovery mode en al helemaal niet in DFU discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) wie ow wie kan mij helpen?? ik heb een t-mobile iphone met FW 3.0.1 erop. voor ik redsn0w zou gaan toepassen eerst een herstel gedaan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-09, 16:45
S a n d e R S a n d e R is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 107
Standaard kom niet uit recovery mode en al helemaal niet in DFU

wie ow wie kan mij helpen??

ik heb een t-mobile iphone met FW 3.0.1 erop. voor ik redsn0w zou gaan toepassen eerst een herstel gedaan in itunes. dit ging allemaal goed. iphone staat wel in "slide to emergency" scherm (itunes log met usb stekkertje = recovery mode bij mijn beste weten)...vervolgens redsn0w gestart, ispw geladen. tot hier gaat het goed maar vervolgens krijg ik de iphone met geen mogelijkheid in DFU....echt alles al geprobeerd. word er gek van! krijg hem niet in DFU, wat ik ook probeer...hele forum doorgelezen...

net maar ff met mn eigen iphone geprobeerd in DFU te zetten en dit lukt gewoon dus aan mn mac en aan mij ligt het niet.

anyone??? please, ik word helemaal gek hier, heb de afgelopen jaren al honderden iphones gejailbreaked en unlocked maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. itunes herkent de iphone wel maar blijft zeggen dat de simkaart niet de juiste is...volgens mij staat de iphone dus in recovery mode OF in het scherm dat je krijgt VOOR activatie...

please someone...hellup ik ben ten einde raad...
__________________
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-09, 19:50
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Probeer de iPhone eerst eens opnieuw op te starten, daarna hetzelfde traject ingaan zonder dat de iPhone in Recovery Mode staat.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #3  
Oud 23-08-09, 05:00
S a n d e R S a n d e R is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
Probeer de iPhone eerst eens opnieuw op te starten, daarna hetzelfde traject ingaan zonder dat de iPhone in Recovery Mode staat.
bedankt voor je tip maar dit heb ik allemaal al geprobeerd, ik weet de trics en handelingen maar het werkt gewoon allemaal niet op deze iphone. gekke is dat het met mn eigen iphone wel allemaal gaat...

ben er inmiddels achter dat de home button van de iphone niet vlekkeloos werkt. inmiddels in DFU kunnen krijgen maar nu komt redsn0w niet voorbij het "waiting for reboot" scherm...

net maar zelf een custom ispw gemaakt met PWNage tool maar nu krijg ik een error in itunes...

iemand hier een tip voor?

wederom bedankt!
  #4  
Oud 23-08-09, 10:16
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Er is een discussie gaande over de melding 'Waiting for reboot', daar zou je eens kunnen kijken.
Over errors in iTunes is ook al veel gepost, in de zoekfunctie "error [nummer]" invoeren.
  #5  
Oud 23-08-09, 22:13
S a n d e R S a n d e R is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
Er is een discussie gaande over de melding 'Waiting for reboot', daar zou je eens kunnen kijken.
Over errors in iTunes is ook al veel gepost, in de zoekfunctie "error [nummer]" invoeren.
tis nu nog gekker geworden...de iphone doet helemaal niks meer...krijg hem niet eens meer uit DFU. knettervaag dit, echt al heel vaak en heel veel iphones gejailbreaked etc en zelfs vannacht die van mezelf gerestored en gejailbreaked met redsn0w om zeker te weten dat het niet aan mij of mn mac ligt en dat ging vlekkeloos dus daar zit het hem niet in.

ik vertrouw de home button van de betreffende iphone niet dus ga hem denk ik maar ter reparatie opsturen...

mn eer te na dit maar ik kom er niet meer uit, is me echt nog nooit overkomen.
  #6  
Oud 24-08-09, 15:42
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Als je de home button niet vertrouwd zou je kunnen overwegen om de schermpjes van de 2 iPhones tijdelijk te wisselen. Dan weet je in ieder geval of het aan de home button ligt of niet.

Het scherm verwisselen is niet moeilijk maar als je geen ervaring hebt, dan misschien toch maar naar een reparatie centrum brengen.

Als het niet onder garantie valt dan kan het wel een redelijk dure reparatie worden. Om de home button te vervangen moet het scherm helemaal uit elkaar.

p.s. ik ben ervan uitgegaan dat je probleem een 3G betreft...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[HELP] Krijf iphone niet uit "Recovery of DFU mode" bastiaan123 iPhone algemeen 1 12-05-10 19:42
kom niet in recovery...wel in DFU??? jcpearl iPhone algemeen 9 11-12-09 12:20
kom niet uit DFU mode met Apptapinsteller wallofstars Unlock [archief] 11 09-02-08 23:22
Help! Ik kom niet uit recovery mode aernout Unlock [archief] 37 03-12-07 16:09
Kom niet uit DFU mode na downgrading dnzl Unlock [archief] 1 19-11-07 20:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:38.