iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: help nodig met restoren naar 3.0 zonder up te daten (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/42254-help-nodig-restoren-naar-3-0-zonder-up-daten.html)

nakugaka 23-08-09 08:17

help nodig met restoren naar 3.0 zonder up te daten
 
hoi

ik heb nu 2 maanden me iphone 3gs 32 gb zwart:D en ben ****ing happy der mee
maar me probleem is is dat cydia prosessing erros geeft waardoor ik cydia nog geen eens de essensiele updates kan geven

en zover ik weet is der nog geen manier gevonden om de 3.0.1 os te jailbraken

en ik heb geen backup voordat ik os3.0 jailbraikte jaik weet stom ^^
maar ik wil dus me iphone 3gs restoren naar 3.0 zonder hem te updaten naar 3.0.1 is dat mogenlek en bij een restore worden dingen zoals contact info en smsjes bewaard

bijvoorbaad dank en alvast srry voor me slechte spelling en gramatica

greets Nakugaka

WDS001 23-08-09 09:14

Met Redsnow is fw 3.0.1 ook te jailbreaken hoor ;)
En als je een reservekopie hebt dan kan je alles terugzetten na een restore.

nakugaka 23-08-09 11:05

zouw ik hiervoor mischien meer info over kunnen krijgen of tutorials plus raak ik me smsjes kwijd als ik dat doe ?

WDS001 23-08-09 11:07

Handleiding jailbreak: https://forum.iculture.nl/f14/i...ws-fw-3-x.html

En nee je zal niets kwijt raken (als je een reservekopie maakt tenminste!)

nakugaka 23-08-09 11:12

En hoe maak ik die reseeve kopie plus die handleiding is. vOor fw 3.0 dus weet je 100% zeker dat dat werkt want ik heb op andere plekken glezen dat dat problemen op kan Levere.

plus wat iktog ijgenlek zoek is een manier om gewoon fw 3. te behouden zijn der geen trukjes voor om itunes te tricken dat der geen update is zonder te ****en met me internet (nogal een zooi aan kabels alla 30 km door et hele huis en geen zin om te zoeken:P)

maja ik ga nu maffe voor een paar uur alvast bedankt voor de info die ik all gekregen haden ikhoop op meer ^^ (plz:P)

greets Nakugaka (ps srry voor me bagger gramatica :P )

dankzij die manual weet ik hoe ik em kan restoren met de fw die ik wil
aleen zouw ik nu nog wat meer info willen over dat zoals jij dat noemtn reserve kopie en hoe dat te doen en wathet presies inhouwd

Thaan 23-08-09 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nakugaka (Bericht 342014)
dankzij die manual weet ik hoe ik em kan restoren met de fw die ik wil
aleen zouw ik nu nog wat meer info willen over dat zoals jij dat noemtn reserve kopie en hoe dat te doen en wathet presies inhouwd

Begin eens bij het rustig typen van je berichten en ze eens na te lezen voor je ze plaatst, dat leest voor iedereen een stuk rustiger.

Wat jij gaat doen voor je update:
aansluiten op iTunes, synchroniseren, klaar.

Dan update je naar 3.0.1 in iTunes.
Dat duurt een tijdje, gewoon wachten.
Vervolgens laat je iTunes een backup terugzetten.

Nu start je redsn0w, en jailbreak je je iPhone. Redsn0w vraagt om een firmware versie, je geeft hem 3.0 ondanks dat jij 3.0.1 erop hebt staan.

Klaar.

nakugaka 23-08-09 18:13

dankje maar ik moet je zeggen ben alweer klaar moet em aleen nog maar jailbraken enige dak echt nodig had was die fw file uit die tutorial
en jailbraken doe ik liever met de tool van purplera1n vind ik een stuk fijner :>

maar tog bedankt :>

oke ik heb een ding dat is vaag nu ik mis meer dan de helft van de aps die der opstonden toen ik hem had gekogt zouw dat kunnen komen dak een folder programma er op had staan via cydia ?

Pascal717 23-08-09 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nakugaka (Bericht 342028)
oke ik heb een ding dat is vaag nu ik mis meer dan de helft van de aps die der opstonden toen ik hem had gekogt zouw dat kunnen komen dak een folder programma er op had staan via cydia ?

Dat kunnen programma's zijn die je via Cydia gedownload hebt :)

nakugaka 23-08-09 19:32

haha nee ik bedoel dingen zoals compas en weer en zo een aantal standart dingen die der opstaat als je hem voor et eerst uit het doosje haald en aan zet :P maar ik install die folder app gewon weer plus ik denk dak et gewoon ga proberen met de fw 3.0.1 ben nu tog all zo lkkr bezeg :P want purplera1n werkt niet altijd zo lkkr hehe en who cares :P smsjes en contact info word tog bewaard :>

trouwens ik vraag me af of der meer manieren zijn om te connecten aan je iphone via ftp want ssh is niet echt me ding en html via ifile is nogal sloom :P

PeterTe 23-08-09 20:54

Gebruik de zoekfuntie + google eens. Alles wat je vraagt is al zo'n 100x gevraagt en uitgelecht...

Thaan 23-08-09 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PeterTe (Bericht 342097)
Gebruik de zoekfuntie + google eens. Alles wat je vraagt is al zo'n 100x gevraagt en uitgelecht...

Mee eens.

Daarnaast is je manier van typen bloedirritant, neem eens de tijd om rustig je verhaal te schrijven, jij bent immers de gene die hulp nodig heeft, dan is normaal je verhaal doen wel het minste wat je kunt doen.

nakugaka 24-08-09 02:31

ooit gehoort van disgrafie? dat is dus wat ik heb

maja dat boeit niet echt ^^

waar het om gaad is dat ik heb wat ik wilde hebben en daarvoor dank ik jullie

greets Nakugaka

shapezzz 24-08-09 05:18

Snap niet dat mensen met zo weinig iPhone-kennis zich aan allemaal zaken wagen waarvoor je wat meer kennis van het apparaat nodig hebt.
Ben het met bovenstaande eens, eerst even zoeken, dit is al honderden keren langs geweest..

nakugaka 24-08-09 05:52

persoonlek geef ik je er wel gelijk in
aleen ik was voral op zoek naar een fw van 3.0
omdat die via itunes aleen nog maar naar 3.0.1 kon gedaan worden
en die na uuren zoeken nog steets niet gevonden had
dus probeerde ik het zo ^^

maar ik zal voortaan eerst even verder zoeken in dit forum en andere plekken die ik ken :D

plus persoonlek vind ik het juist goed ALS mensen zig ergens totaal opstorten want op die manier leer je meer ^^

Thaan 24-08-09 07:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nakugaka (Bericht 342198)
persoonlek geef ik je er wel gelijk in
aleen ik was voral op zoek naar een fw van 3.0
omdat die via itunes aleen nog maar naar 3.0.1 kon gedaan worden
en die na uuren zoeken nog steets niet gevonden had
dus probeerde ik het zo ^^

maar ik zal voortaan eerst even verder zoeken in dit forum en andere plekken die ik ken :D

plus persoonlek vind ik het juist goed ALS mensen zig ergens totaal opstorten want op die manier leer je meer ^^

We probeerden je te vertellen dat je 3.0.1 ook gewoon kunt jailbreaken, en met een simpele google search vind je zo een lijst met alle downloadlocaties van alle iphone firmwares.

nakugaka 24-08-09 08:09

ikhad gewoon geen geluk met google
maar ik draai nu ook 3.0.1 dankZij de hulp en info van jullie kreeg :)

maar als je het niet erg zouw vindr zouw ik graag wel de url naar zoon lijst willen als het niet te veel moeite is ^^

WDS001 24-08-09 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nakugaka (Bericht 342213)
ikhad gewoon geen geluk met google
maar ik draai nu ook 3.0.1 dankZij de hulp en info van jullie kreeg :)

maar als je het niet erg zouw vindr zouw ik graag wel de url naar zoon lijst willen als het niet te veel moeite is ^^

Gevonden in de Wiki - Begrippen: https://forum.iculture.nl/f59/i...-firmware.html
Niet erg moeilijk dus ;)

nakugaka 24-08-09 08:53

en thx again ik zal voortaan eerst de wiki eve door zoeken
scheeld de rest wa meer rust hehe
maar moet wel zeggen dit is een van de wijnige forums waar ik merk dat je echt geholpen word :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:48.