iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: recovery mode (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/42409-recovery-mode.html)

sannie72 25-08-09 19:30

recovery mode
 
ik wil dus miss. mijn iphone jailbreaken. ik heb de software al binnen en alles word herkend. alleen kom ik bij het punt dat er staat dat je phone in recovery mode moet en dat je dan je iphone moet diconecten en dat de stappen volgen.


maar dan zie ik dus op een aantal filmpjes op youtube dat niet gebeuren.

daarom mijn vraag moet je iphone geconect zijn met itunes, dan afkoppelen en dan de stappen volgen? en moet je nou de uit/aan button samen ingedrukt houden met de home button.

want ik lees en zie zoveel dat ik het even niet meer weet allemaal.

gr.

pipo-1998 25-08-09 20:26

aan je com hangen dan de stappen volgen dus aan je com laten hangen!!

sannie72 25-08-09 20:49

mmmm ok duidelijk. maar als ik lees staat er breng je phone recover mode. onplug hem, dan de homeknop ingedrukt houden en dan weer inpluggen. haha het is de eerste x dat ik dit wil gaan doen daarom vraag ik het allemaal maar even.

Timmeh_ 26-08-09 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sannie72 (Bericht 343065)
mmmm ok duidelijk. maar als ik lees staat er breng je phone recover mode. onplug hem, dan de homeknop ingedrukt houden en dan weer inpluggen. haha het is de eerste x dat ik dit wil gaan doen daarom vraag ik het allemaal maar even.

Waar lees je dat dan? Gewoon deze handleiding volgen ;)

sannie72 26-08-09 11:31

ok en dan zou het goed moeten gaan. wat nou als het niet goed gaat, hij loopt niet door of loopt vast en krijg hem niet meer aan. wat moet ik dan doen want ben gewoon heel bang dat ik me iphone naar de knoppen help.

Timmeh_ 26-08-09 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sannie72 (Bericht 343251)
ok en dan zou het goed moeten gaan. wat nou als het niet goed gaat, hij loopt niet door of loopt vast en krijg hem niet meer aan. wat moet ik dan doen want ben gewoon heel bang dat ik me iphone naar de knoppen help.

Dan kan je altijd weer herstellen in iTunes, dan ga je terug naar de fabrieksinstellingen. Als zelf dat niet helpt, kan je nog herstellen in DFU-mode (zie Wiki). Dit laatste werkt altijd ;)

sannie72 26-08-09 13:14

nou ik heb het gedaan en het is gelukt allleeeeen nu heb ik iets binnen gehaald en hij ging dus rebooten maar ging niet verder. nu wil ik hem aandoen en krijg dan alleen het appeltje in beeld te zien en gaat weer uit. wat moet ik nu doen? kom dus niet verder.

EDIT
nou had net iets raars. ik ging een achtergrond downloaden van sneeuw, weet ff de naam niet meer. dat ging goed. toen vroeg hij rebooten en zei ik ok. nou hij ging uit, kreeg hem niet meer aan wat ik ook deed. dus plugte hem in me computer en drukte op de aan knop want wou resetten, maar ook dat werkte niet. maar opeens ging hij aan en deed hij het weer, weet niet wat er gebeurde. ik durf nu eigenlijk niets meer te doen ben bang dat hij weer uitvalt.

dan nog wat als ik op cydia klikt dan vraagt hij of ik wil opdaten. er staat dan upgrade essential, complete upgrade of ignore. wat moet ik nou doen.


Timmeh_ 26-08-09 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sannie72 (Bericht 343310)
dan nog wat als ik op cydia klikt dan vraagt hij of ik wil opdaten. er staat dan upgrade essential, complete upgrade of ignore. wat moet ik nou doen.

Updaten! ;) Wat wou je installeren dan? Controleer wel altijd even of wat je installeer wel compatible is met OS 3.x, veel is nog alleen voor OS 2.x.

sannie72 26-08-09 14:26

en hoe kan ik dat zien?

Bomans 26-08-09 14:28

Meestal staat dat wel aangegeven bij de beschrijving, of in de changelog.

Maar ondertussen werken wel al heel veel apps op 3.0 hoor.

Iris 02-09-09 18:52

ik heb ook een vraagje en hoop dat ie wel in dit topic past..
ik wilde mijn iphone updaten, jailbreak naar 3.x en gebruik deze handleiding:

https://forum.iculture.nl/f14/i...ws-fw-3-x.html

nu was ik bij stap 6 (herstellen) en dat lukt niet. Hij is ongeveer halverwege en dan komt er een foutmelding (10). en dan staat ie dus in herstelmodus. Iemand enig idee hoe ik verder moet? Please help..
ik heb het herstellen nu trouwens 3x geprobeerd...

groetjes,
Iris

Iris 02-09-09 22:50

never mind alles is gelukt
een update van itunes doet wonderen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:02.