Hoe iPhone in huidige staat krijgen na jailbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ga naar cydia, manage druk op source en voeg deze repo toe: ultrasn0w.com na het toevoegen druk op de source en installeer de unlocktool en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ga naar cydia, manage druk op source en voeg deze repo toe: ultrasn0w.com
na het toevoegen druk op de source en installeer de unlocktool en reboot daarna en dan moet de telefoon geunlocked zijn repo is : repo666.ultrasn0w.com/ let op de o dat is een nul Laatst gewijzigd door serapim; 28-08-09 om 23:16. Reden: foutje gemaakt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb ik al geprobeerd da lukt ook niet hij geeft allemaal errors
Maar ik doe het nog eens Et is gelukt !
With an Iphone you never walk alone Laatst gewijzigd door IphoneBezitter; 29-08-09 om 00:14. |
|
|||
|
|||
jongens misschien een stomme vraag maar kan ik met een computer twee iphones jailbreaken en even goed de laatste reserve copieen houden.
|
|
|||
|
|||
Ik heb er niet zo heel veel verstand van maar ik denk als je ze allebij jailbreakt dat je dan wel 1 backup versie er op kan zetten op elke dezelfde maar denk niet 2 verschillende
Groetjes |
|
|||
|
|||
Dat is nou juist ik weet niet of iTunes twee verschillende iPhone ook zo nodig herkend
|
|
|||
|
|||
Ik heb met mijn computer wel tientallen gejailbreakt en heb van 4 verschillende iPhones reserve kopieën. Wel de iPhone een andere naam geven in iTunes, de reserve kopie wordt per naam bewaard.
|
|
|||
|
|||
Thanks man dacht het al maar nog niet mee begonen vandag voor het eerst mijne gejailbreak en volgende week die van mij meisje ivm simlock.Maar werk super
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik ga een gejailbreakte iphone 3G 16GB tweede hands kopen. Ik wil eigenlijk geen gejailbreakte telefoon maar wel een sim-lock vrije phone. Welke handelingen moet ik dan doen om een sim-lock-vrije, ongejailbreakte versie te krijgen? Misschien is dit al eens eerder behandeld, zet dan eventjes een link naar de juiste discussie. Mvg Ruben |
Labels |
backup, iphone 3g, jailbreak, restore |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Hoe film op iPhone krijgen? | Lode | Muziek, foto & video | 99 | 12-08-12 11:33 |
Hoe agenda iPhone in Outlook krijgen | VulcanO | iPhone algemeen | 5 | 27-12-11 18:57 |
Hoe vol staat jouw iphone? | Momentum | Chat en geruchten | 41 | 22-06-10 23:30 |
Hoe installer.app op iPhone krijgen? | RHCPeter | Archief | 5 | 12-06-08 21:02 |
|
|