iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Geen ontvangst geen Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/42507-geen-ontvangst-geen-wifi.html)

medmed 27-08-09 05:28

Geen ontvangst geen Wi-Fi
 
Nadat ik mijn Iphone heb geupdate naar 3.0.1 kreeg ik de tekst :

De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund.
Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen woden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart.

Ik heb dankzij de velen topics hier het probleem opgelost door hem te unlocken en ook te jailbreaken (ik krijg op 2de pagina Cydia) , maar als ik erop klik en mijn Wi-Fi actveer krijg ik helemaal geen niks , mijn netwerk niet , geen andere van mn buren , ........
Heb het geprobeerd door mijn sim erin te doen , ik heb de pincode weg gedaan , 3G uitgeschakeld , heb heb nu 3X gejailbreaked maar al deze pogingen mochten niet baten.
al deze mogelijke oorzaken heb ik via andere topics ......

De tel had trouwens wel netwerk voordat ik hem ging updaten :(


wat doe ik verkeerd en/of wat zie ik over het hoofd ????

Timmeh_ 27-08-09 07:39

Heb je m geunlocked met UltraSn0w? Ik krijg de indruk dat dat niet is goed gegaan.. Je moet eerst jailbreaken met RedSn0w en daarna unlocken met UltraSn0w.

Zephyer 27-08-09 09:46

Als je een restore doet via ITunes.. wat doet je GSM dan?
(en op welke firmware staat deze dan?)

scoop1 27-08-09 11:45

EERST UNLOCKEN MET ULTRASN0W na JB he

medmed 27-08-09 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 343611)
Heb je m geunlocked met UltraSn0w? Ik krijg de indruk dat dat niet is goed gegaan.. Je moet eerst jailbreaken met RedSn0w en daarna unlocken met UltraSn0w.

ik heb verschillende versie's gebruikt van Redsn0w (0,7 en 0,8) , het jailbreaken gaat goed , maar op het moment dat ik Cydia wil gebruiken (ultrasn0w) herkent hij geen Wi-Fi , stop ik mijn sim erin precies hetzelfde , ik heb hier tips gelezen om de pincode eraf te halen heb ik dus gedaan , maar nog steeds niks

medmed 27-08-09 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zephyer (Bericht 343639)
Als je een restore doet via ITunes.. wat doet je GSM dan?
(en op welke firmware staat deze dan?)

Herstellen met shift ?? dan kies ik de FW die ik op mn pc heb voor de 3G dat is 3.0 als ik me niet vergis, maar dan moet ik hem via itunes activeren , en dan krijg ik weer die melding van de sim :(

medmed 27-08-09 12:33

IK ben weer bezig met JB , dat lukt altijd zonder problemen , ik ben benieuwd of hij mijn Wi-Fi dit keer wel gaat herkennen (ik las hier ergens dat hij het weer deed nadat het lid de iphone met rust liet voor een tijdje) .

Het JB'en is klaar hij zoekt nu naar een netwerk en dat ding blijft maar draaien en draaien op zoek naar een netwerk (dat blijft zo ) zonder wat aan te geven . ik heb 3G uitgeschakeld

kuotje 27-08-09 13:32

hij heeft Wi-Fi nodig om juist te kunnen unlocken ( zodat zijn Cydia werkt ) ( verbeter me als ik het ook fout heb :P)
maar bij vele gaat de Wi-Fi stuk medmed en is bij mij ook het geval en doet ie het ook al 2 maanden niet meer.
Beschik je niet in de buurt over 3G?
zodat je kunt unlocken via 3G

medmed 27-08-09 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 343763)
hij heeft Wi-Fi nodig om juist te kunnen unlocken ( zodat zijn Cydia werkt ) ( verbeter me als ik het ook fout heb :P)
maar bij vele gaat de Wi-Fi stuk medmed en is bij mij ook het geval en doet ie het ook al 2 maanden niet meer.
Beschik je niet in de buurt over 3G?
zodat je kunt unlocken via 3G

Hij heeft Wi-Fi Inderdaad nodig om via Cydia te werken , als ik hem niet aan de praat krijg heb ik mn geld letterlijk weggegooid , heb dit ding gisteren gekocht :(

3G moet denk ik geen probleem zijn

Shorty007 30-08-09 10:56

uhm 3G is natuurlijk wel een probleem want hij ziet de simkaart niet.
Kan ALLEEN met Wi-Fi.

kouwie 30-08-09 12:11

Je kan hem toch ook unlocken via de usb methode

https://forum.iculture.nl/f14/i...n-via-usb.html

medmed 30-08-09 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kouwie (Bericht 344939)
Je kan hem toch ook unlocken via de usb methode

https://forum.iculture.nl/f14/i...n-via-usb.html


je hebt mij uit de shit gehaald jongen , in die topic waren er linken naar andere forums , en heb mijn oplossing gevonden hier :

*** Unlock iPhone 3Gs OS 3.0 without Wi-Fi (No Software required) *** - GSM-Forum

Ik baal er alleen van dat mijn Bluetooth en Wi-Fi het niet doen :confused:

voor de rest het signaal en 3G doen het PERFECT !!!!!!

kouwie 31-08-09 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door medmed (Bericht 345090)
je hebt mij uit de shit gehaald jongen , in die topic waren er linken naar andere forums , en heb mijn oplossing gevonden hier :

*** Unlock iPhone 3Gs OS 3.0 without Wi-Fi (No Software required) *** - GSM-Forum

Ik baal er alleen van dat mijn Bluetooth en Wi-Fi het niet doen :confused:

voor de rest het signaal en 3G doen het PERFECT !!!!!!

Mooi, succes met je bluetooth


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:55.