iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: upgrade naar OS 3.1 en iTunes 9? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/43391-upgrade-naar-os-3-1-itunes-9-a.html)

EN-IS 10-09-09 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yonas (Bericht 349481)
Weer zo een pijnlijke vraag!houd dat in dat je,je iPhone opnieuw moet jailbraken?(spatie)Dus eerst update,dan jailbraken en dan weer unlocken?:)(nl beter zo?)wel blijven lachen.

Ja dat klopt, en je Nederlands is nog steeds niet op het niveau van dit forum, probeer het nog eens...

Iphone3Gs 10-09-09 14:17

Ik heb de iphone 3gs uit NL heb voorheen naar upgrade 3.0.1 (dus 3.0) wel gejailbreakt omdat ik dacht dat ik dus alles kwijt zou zijn heb ik deze eraf gegooit en geupgrade naar de beta versie, ik kan gewoon nog met RedsnOw jailbracken toch??

purpler1n werkt niet meer toch die blijft dan hangen op wait for reboot toch?? dat vindt ik wel de makkelijkste weg om te jailbracken maar goed RedsnOw zal ook wel goed werken als ik de meeste zo hoor. zal deze optie wel weer komen als de gewone versie erkomt??? mijn iphone is toen wel gejailbrackt met purpler1n

yonas 10-09-09 14:47

Bedankt EN-IS maar ik wist niet dat je raketontwerper was!Deze HTSers zal een cursus nl volgens als ik jou moet geloven:)

kaas90 10-09-09 15:04

Update 3.1 wat nou
 
Hallo,

Ik heb net een nieuwe Iphone 3gs 32gb (weekje oud) geupdated naar os3.1
van te voren wist ik niet dat deze iphone een jailbreak heeft. en nu zit ik vast! en kan ik de iphone niet meer gebruiken. ik weet dat ik moet wachten op de nieuwe versie van redsn0w, is hier al nieuws over de voortgang? en is het ook mogelijk om te downgraden naar 3.0?

koekie 10-09-09 21:55

HELP, ook ik heb gisteren (na wat te snel iemand zijn raad te volgen op dit forum) een beetje te enthousiast een upgrade gedaan via i-tunes met mijn zoontje zijn 2G iPhone met alle gevolgen van dien... vandaag geprobeerd hem terug aan de praat te krijgen met redsnow en pwnagetool enz. ik krijg hem met niets unlocked, hij blijft melden dat hij de simkaart niet ondersteund, is er nu echt geen mogelijkheid om hem terug aan de praat te krijgen? Iemand nog een geweldige tip of is het echt wachten geblazen... de jailbreak interesseert ons niet, hij moet enkel terug kunnen bellen, unlocken dus, tips iemand???

ArB 10-09-09 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekie (Bericht 349739)
HELP, ook ik heb gisteren (na wat te snel iemand zijn raad te volgen op dit forum) een beetje te enthousiast een upgrade gedaan via i-tunes met mijn zoontje zijn 2G iPhone met alle gevolgen van dien... vandaag geprobeerd hem terug aan de praat te krijgen met redsnow en pwnagetool enz. ik krijg hem met niets unlocked, hij blijft melden dat hij de simkaart niet ondersteund, is er nu echt geen mogelijkheid om hem terug aan de praat te krijgen? Iemand nog een geweldige tip of is het echt wachten geblazen... de jailbreak interesseert ons niet, hij moet enkel terug kunnen bellen, unlocken dus, tips iemand???

Kijk ff hier
https://forum.iculture.nl/f28/i...aar-3-1-a.html

koekie 10-09-09 22:05

Super, ga ik meteen proberen. Ik wil hem enkel unlocken, kan ik de stap jailbreak met quickpwn dan gewoon overslaan?

ArB 10-09-09 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekie (Bericht 349742)
Super, ga ik meteen proberen. Ik wil hem enkel unlocken, kan ik de stap jailbreak met quickpwn dan gewoon overslaan?

Nee dat kan niet anders krijg je een vage foutmelding en moet je opnieuw beginnen

matthijs46 11-09-09 09:19

ben gisteren overgegaan op 3.1 alles werkt oké (Vodafone super-sim)
alleen vraag ik mij af waarom alle gegevens en instelling altijd worden meegenomen, behalve mijn netwerkaccount bij Vodafone, dat moet ik altijd weer met de hand instellen, de mail accounts zijn wel goed:):)

Famous4 11-09-09 09:26

Heb iPhone 3G van tmobile (jailbreak) geupgrade naar 3.1 en alle apps waren er nog echter Cydia ben je kwijt(SBSettingtoggle ook) dus heb uiteindelijk toch maar weer een downgrade gedaan naar 3.01.
Baseband van 3.1 staat er nog wel en werkt top. ff wachten nu tot 3.1 jailbreak er is:P

020 12-09-09 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 349182)
Het is toch zo dat je sowieso kan jailbreaken? Dus mensen (zoals ik) die enkel willen jailbreaken en niet hoeven unlocken kunnen dus zonder problemen de update downloaden en installeren?

Dat zou ik niet doen :eek:

haagsegoof 12-09-09 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Famous4 (Bericht 349851)
Heb iPhone 3G van tmobile (jailbreak) geupgrade naar 3.1 en alle apps waren er nog echter Cydia ben je kwijt(SBSettingtoggle ook) dus heb uiteindelijk toch maar weer een downgrade gedaan naar 3.01.
Baseband van 3.1 staat er nog wel en werkt top. ff wachten nu tot 3.1 jailbreak er is:P

Gekke vraag hoe downgrade je terug wil alleen jailbreak maar zit nu op 3.1 heb spijt omdat ik nu geen navigatie meer heb :confused:

Hoton 12-09-09 10:24

ik had ook 3.1 beta versie,toen wel gelukt jalbreak met purplerea os 3.0,en later weer 3.0.1 met redsnow,maar eerst wel terug gegeaan naar 3.0.1 (met foutmelding 1015)itunes zegt dat hij niet gelukt om te herstellen,maar uiteindelijk het is wel gelukt 3.0.1.daarna met redsnow gejailbreakt.mijn modemfirmmware nogsteeds het zelfde 05.08.01,dus toen wel gelukt nu heb ik geen zin naar 3.1 te gaan.wacht ik tot dat nieuwe tool beshikbaar is.

icerunner 15-09-09 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekie (Bericht 349259)
Oei mijn zoontje gaat morgen vroeg niet happy zijn... heb nu "slide for emergency" nadat ik mijn oude 2 g iphone gewoon via itunes op de pc heb proberen upgraden naar 3.1 ... Iemand een suggestie om hem terug aan de praat te kunnen krijgen?

Dan was hij oorspronnkleijk NIET simlockvrij...

Gaat niet meer lukken om de simlock er af te halen zodra je naar 3.1 bent overgestapt, ook niet door weer terug te gaan naar 3.0.

Je oplossingen:

1) Hardware unlock (weet niet of dat tegenwoordig goed mogelijk is, zie elders op dit forum)
2) Is het toestel eigenlijk op T-mobile gelocked? Neem een t-mobile abbo
3) Koop een nieuwe iPhone ;)

Wienen 16-09-09 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 349373)
jep maar mijn Iphonebrowser doet het wel niet meer ;)

Er is reeds een update van iphone explorer verschenen waar het wel weer mogelijk is te browsen op je iphone middels usb ipv ssh!

Misschien heb je er wat aan!

Scooter 17-09-09 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wienen (Bericht 352625)
Er is reeds een update van iphone explorer verschenen waar het wel weer mogelijk is te browsen op je iphone middels usb ipv ssh!

Misschien heb je er wat aan!

Danke alleen wel vervelend dat ik de naam van de mappen niet kan veranderen/of er zelf mappen in plaatsen, als ik dat doet loopt hij vast!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:49.