iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: upgrade naar OS 3.1 en iTunes 9? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/43391-upgrade-naar-os-3-1-itunes-9-a.html)

Agent` 09-09-09 20:28

upgrade naar OS 3.1 en iTunes 9?
 
Ik heb nog niet zolang geleden mijn iphone gejailbreaked. Wat gebeurt er als ik een firmware doe naar de 3.1?

Alvast bedankt voor de uitleg.

Timmeh_ 09-09-09 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Agent` (Bericht 349178)
Ik heb nog niet zolang geleden mijn iphone gejailbreaked. Wat gebeurt er als ik een firmware doe naar de 3.1?

Alvast bedankt voor de uitleg.

Ben je je jailbreak kwijt. Je kan het beste even wachten met Jailbreaken, totdat het iPhone Dev team een nieuwe tool beschikbaar heeft gesteld of zegt dat je veilig met de huidige tools kan jailbreaken,

iScorpio 09-09-09 20:32

Lees ook de info op de pagina van het Dev team.

WDS001 09-09-09 20:34

Het is toch zo dat je sowieso kan jailbreaken? Dus mensen (zoals ik) die enkel willen jailbreaken en niet hoeven unlocken kunnen dus zonder problemen de update downloaden en installeren?

Agent` 09-09-09 20:35

Bedankt voor de info. In principe doe ik geen speciale handelingen om te upgraden naar 3.1... enkel mijn apps die ik kwijt ben.

groeten

iScorpio 09-09-09 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 349182)
Het is toch zo dat je sowieso kan jailbreaken? Dus mensen (zoals ik) die enkel willen jailbreaken en niet hoeven unlocken kunnen dus zonder problemen de update downloaden en installeren?

Nee! Je moet wachten totdat de 3.1 te jailbreaken is.

MichaelJ 09-09-09 21:40

Jailbreak + iTunes 9
 
Hallo forumleden,

Mijn vraag was of ik iTunes 9 kon downloaden op mijn MAC omdat mijn iPhone 3Gs gejailbreaked is? Heeft iemand dit al geprobeerd? Bedankt.

Timmeh_ 09-09-09 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MichaelJ (Bericht 349214)
Hallo forumleden,

Mijn vraag was of ik iTunes 9 kon downloaden op mijn MAC omdat mijn iPhone 3Gs gejailbreaked is? Heeft iemand dit al geprobeerd? Bedankt.

Net iTunes 9 geïnstalleerd en gesynchroniseerd met een jailbroken 3G. Geen problemen ondervonden ;)

iScorpio 09-09-09 21:42

iTunes 9 kan je gewoon downloaden en installeren. Daarmee verlies je de jailbreak niet. Maar nu nog niet de 3.1 firmware installeren.

MichaelJ 09-09-09 21:52

Oke thanx, ik ga het nu proberen! Kijken hoe het eruit ziet:)

Agent` 09-09-09 21:57

Scorpiosoft, stel dat je nu toch de upgrade doet naar 3.1. Dan is alles gewoon weg van appz... Daarna kun je hem toch opnieuw jailbreaken, wanneer die uitkomt?

groeten

King1987 09-09-09 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Agent` (Bericht 349225)
Scorpiosoft, stel dat je nu toch de upgrade doet naar 3.1. Dan is alles gewoon weg van appz... Daarna kun je hem toch opnieuw jailbreaken, wanneer die uitkomt?

groeten

Zodra de jailbreak er is wel ja. 3.1-beta was al te jailbreaken met een vage jailbreak app die niet zo lekker werkte. Maar de beste (redsn0w) komt er ook aan. Ze zijn er in ieder geval hard mee aan het werk!

koekie 09-09-09 22:20

Ik heb een vraagje , ik heb mijn vorige 2g iphone aan mijn zoontje gegeven en hij heeft al die programma's van cydia en dergelijke niet in gebruik. Ik heb vroeger enkel durven upgraden nadat de firmware via jullie site beschikbaar was maar klopt het dat ik deze 2 g nu gewoon met itunes kan upgraden en werkt hij dan gewoon? Weliswaar zonder cydia en dergelijke maar kan hij vanaf nu dan gewoon via itunes elke firmware upgraden?

Timmeh_ 09-09-09 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekie (Bericht 349238)
Ik heb een vraagje , ik heb mijn vorige 2g iphone aan mijn zoontje gegeven en hij heeft al die programma's van cydia en dergelijke niet in gebruik. Ik heb vroeger enkel durven upgraden nadat de firmware via jullie site beschikbaar was maar klopt het dat ik deze 2 g nu gewoon met itunes kan upgraden en werkt hij dan gewoon? Weliswaar zonder cydia en dergelijke maar kan hij vanaf nu dan gewoon via itunes elke firmware upgraden?

Ja. Stel hij zou wel nog Cydia erop hebben staan is hij deze na de update sowieso kwijt.

koekie 09-09-09 22:27

Super bedankt Timmeh, dan ga ik dat meteen doen!

ArB 09-09-09 22:35

Weet je dat zeker Timmeh ?
Met de beta versies was het NIET mogelijk om een upgrade te doen namelijk.
Dan moet je weer activeren namelijk.
2G is nooit verkocht in NL namelijk.

Hunter 09-09-09 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 349241)
Ja. Stel hij zou wel nog Cydia erop hebben staan is hij deze na de update sowieso kwijt.

Hoe activeer je de iPhone dan?

King1987 09-09-09 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 349247)
Weet je dat zeker Timmeh ?
Met de beta versies was het NIET mogelijk om een upgrade te doen namelijk.
Dan moet je weer activeren namelijk.
2G is nooit verkocht in NL namelijk.

Zal het wel eens even testen met mn 1e gen iPhone :) Kom er op terug.

koekie 09-09-09 22:46

Oei mijn zoontje gaat morgen vroeg niet happy zijn... heb nu "slide for emergency" nadat ik mijn oude 2 g iphone gewoon via itunes op de pc heb proberen upgraden naar 3.1 ... Iemand een suggestie om hem terug aan de praat te kunnen krijgen?

The Doctor 09-09-09 22:47

Opgelet hiermee! Volgens mij is je toestel dan wel weer gelocked...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:25.