//

un-jailbreak?

un-jailbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 3.0 lopen op iPhone 1ste generatie; heb indertijd unlock en jailbreak gedaan en werkt goed (echter 3.0 zit vol bugs t.o.v. vorige versie) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-09-09, 09:09
vderoy vderoy is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard un-jailbreak?

Ik heb 3.0 lopen op iPhone 1ste generatie; heb indertijd unlock en jailbreak gedaan en werkt goed (echter 3.0 zit vol bugs t.o.v. vorige versie)

Mijn vraag: Kan ik de jailbreak ongedaan maken? Die hoef ik niet want ik hoef geen applicaties van derden. Hij moet wel unlocked blijven, vermits ik Proximus klant ben (initieel zat er een AT&T sim kaart in).

Indien ja, hoe doe ik dat en mag/kan ik dan gewoon de software updates doen via iTunes (ook al is hij ge-unlocked)?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-09-09, 10:03
0187152 0187152 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 28
Standaard

Je kunt je telefoon alleen unlocken nadat ie jailbreaked is. Geen jailbreak = geen unlock, dus kun je niet bellen met je toestel als je bijv. naar 3.1 update (is nml. nog geen jailbreak voor).
__________________
iPhone 4, 32GB/Zwart/UK & MacBook Pro 15", 2.66GHz Intel C2D, Mid '09.
  #3  
Oud 10-09-09, 11:11
eriks eriks is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Helchteren
Berichten: 32
Standaard

Ben je zeker van je antwoord!
Volgens mij kan je wel alleen unlocken zonder jailbreak! Maar ben hier niet zeker van en is voor mij ook zeer onduidelijk aan het worden. Wil ook mijn iPhone gewoon unlocken en niet jailbreaken en het liefst via itunes update houden, maar dan zal wel niet kunnen zekers. (is op dit ogenblik geunlockt en gejailbreakt)
  #4  
Oud 10-09-09, 11:43
0187152 0187152 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eriks Bekijk bericht
Ben je zeker van je antwoord!
Volgens mij kan je wel alleen unlocken zonder jailbreak! Maar ben hier niet zeker van en is voor mij ook zeer onduidelijk aan het worden. Wil ook mijn iPhone gewoon unlocken en niet jailbreaken en het liefst via itunes update houden, maar dan zal wel niet kunnen zekers. (is op dit ogenblik geunlockt en gejailbreakt)
Ja, ik ben zeker van mijn antwoord. 3.0/3.0.1 worden softwarematig unlocked dmv. yellowsn0w/ultrasn0w. Die zijn te installeren via Cydia, waar je een jailbreak voor nodig hebt. Je zou het via SSH kunnen installeren, maar ook daar heb je een jailbreak voor nodig. En inderdaad, als je je toestel update via iTunes ben je je jailbreak/unlock kwijt, omdat de update je hele systeempartitie overschrijft.
  #5  
Oud 10-09-09, 11:53
eriks eriks is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Helchteren
Berichten: 32
Standaard

Ok thx.
Heb mijn iPhone laten synchroniseren met iTunes9 en ben mijn app. kwijt op de iPhone die alleen nog werken op 3.0. O.a Password, liet mijn updates vroeger doen door iemand die er iets van kende (tegen vergoeding) maar die kan ik niet meer bereiken. Iemand anders die mij verder kan en wil helpen?
  #6  
Oud 11-09-09, 10:43
vderoy vderoy is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

ok, ik kan dus niet gewoon 'restore' doen in iTunes en enkel unlocken om mijn Proximus sim te kunnen gebruiken. Spijtig, ik had gehoopt dat ik kon un-jailbreaken en gewoon via iTunes (officieel) te kunnen updaten...
Reageren


« Jailbreak | Help »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? Moehaha Jailbreak 0 27-03-10 23:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:30.